Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod p.hlavicka 29. 5. 2018 02:01

Jen pro info, Revolut jsem měl nainstalovaný a účet aktivovaný asi měsíc, ale peníze jsem nahrál a o kartu zažádal až minulý týden, kdy probíhala akce karta zdarma pro nové uživatele. Přes revolut support se mi nepodařilo refundovat poplatek za vydáním karty. Vyžádali si odkaz na článek kde se píše o kartě zdarma, ale pak napsali že nemám nárok.
p.hlavicka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tlamik5 29. 5. 2018 06:17

MirekM. píše:Přidal jsem si dle vašich rad EUR účet v domnění, že je to jeden krok. Opět jsem musel vyfotit jeden průkaz totožnosti a ještě svůj škleb, za pár minut došla SMS, že byla ověřena identita a zvýšen limit pro doplňování. Budiž, i když nechápu nové focení ID průkazu, když jej mají ze zakládání účtu.
Když ale přejdu na EUR účet vypíše se hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later".
Tak nevím, jestli mám plakat nebo se smát ...

Možná by pro tvé účely stačilo přidat EUR měnu
tlamik5
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod perfektsunny 29. 5. 2018 07:20

p.hlavicka píše:Jen pro info, Revolut jsem měl nainstalovaný a účet aktivovaný asi měsíc, ale peníze jsem nahrál a o kartu zažádal až minulý týden, kdy probíhala akce karta zdarma pro nové uživatele. Přes revolut support se mi nepodařilo refundovat poplatek za vydáním karty. Vyžádali si odkaz na článek kde se píše o kartě zdarma, ale pak napsali že nemám nárok.


Já jsem zakládal na začátku května, minulý týden jsem jim napsal, že jsem to o 1-2 týdny missnul a refund byl na svete :-)
perfektsunny
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 5. 2018 10:26

tlamik5 píše:
MirekM. píše:Přidal jsem si dle vašich rad EUR účet v domnění, že je to jeden krok. Opět jsem musel vyfotit jeden průkaz totožnosti a ještě svůj škleb, za pár minut došla SMS, že byla ověřena identita a zvýšen limit pro doplňování. Budiž, i když nechápu nové focení ID průkazu, když jej mají ze zakládání účtu.
Když ale přejdu na EUR účet vypíše se hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later".
Tak nevím, jestli mám plakat nebo se smát ...

Možná by pro tvé účely stačilo přidat EUR měnu

Tomu nějak nerozumím, jak mohu přidal k účtu v CZK měnu EUR?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod tlamik5 29. 5. 2018 10:37

MirekM. píše:
tlamik5 píše:
MirekM. píše:Přidal jsem si dle vašich rad EUR účet v domnění, že je to jeden krok. Opět jsem musel vyfotit jeden průkaz totožnosti a ještě svůj škleb, za pár minut došla SMS, že byla ověřena identita a zvýšen limit pro doplňování. Budiž, i když nechápu nové focení ID průkazu, když jej mají ze zakládání účtu.
Když ale přejdu na EUR účet vypíše se hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later".
Tak nevím, jestli mám plakat nebo se smát ...

Možná by pro tvé účely stačilo přidat EUR měnu

Tomu nějak nerozumím, jak mohu přidal k účtu v CZK měnu EUR?

Spustím aplikaci Revolut a hned na úvodní obrazovce tapnu vlevo nahoře na dva posuvníky a jsem v Account Manager a tapnu na Add account a vyberu si měnu
tlamik5
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 5. 2018 12:46

Ale přesně toto jsem spáchal, přidal jsem přes Account manager EUR, žil jsem v domnění, že mám tím pádem pod Revolutem dva účty jeden v CZK a druhý v EUR.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod jidis 29. 5. 2018 13:27

Ja si poprve nabil Eura, takze jsem mel jako prvni Euro ucet a pak mi sly v pohode pridat dalsi ucty USD, GBP a CZK.
jidis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 5. 2018 13:42

Při přidávání dalších účtů chtěli po tobě foto dokladu a vyfotit sebe?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod tlamik5 29. 5. 2018 15:46

MirekM. píše:Při přidávání dalších účtů chtěli po tobě foto dokladu a vyfotit sebe?

Jen při EUR, co si tak matně vybavuju, ale ten mi příjde jako reálný euroúčet, narozdíl od ostatních, které jsou spíš měna než účet ... ale třeba je to jen můj pohled
tlamik5
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod p.hlavicka 30. 5. 2018 11:13

p.hlavicka píše:Jen pro info, Revolut jsem měl nainstalovaný a účet aktivovaný asi měsíc, ale peníze jsem nahrál a o kartu zažádal až minulý týden, kdy probíhala akce karta zdarma pro nové uživatele. Přes revolut support se mi nepodařilo refundovat poplatek za vydáním karty. Vyžádali si odkaz na článek kde se píše o kartě zdarma, ale pak napsali že nemám nárok.


Nedalo mi to a znovu jsem napsal na support a obratem byla částka za zaslání karty refundována. Ne že bych chtěl řešit těch pár euro, ale testoval jsem přístup support, než jim svěřím větší částku peněz.
p.hlavicka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MirekM. 30. 5. 2018 17:02

čulibrk píše:Zeptej se na chatu. Já měl "CZK acount" i "EUR acount" aktivní hned po nabití 300 Kč


Včera v podvečer jsem napsal zkušebně dotaz na feedback@revolut.com - okamžitá strojová odpověď, že toho mají moc a nemohou každého řešit a mám se obrátit s dotazem přes chat v app. Také jsem poslal dotaz na john@revolut.com - nedoručitelné.
Poté jsem dotaz směroval na živého agenta v chatu. Dnes ráno odpověď jako reakce na e-mail na feedback@revolut.com, nikoliv na stejný text v chatu, že o chybě při přidávání účtů EUR a GBP vědí a bude odstraněna v další verzi app. Mám zkusit se odlogovat a zalogovat i opakovaně, až to pomůže. Jak jsem již psal, stačí aplikaci ustřelit a znovu spustit bez odlogování a zalogování. Také jsem na EUR účet včera zkušebně z CZK účtu převedl 26 Kč (1 EUR), což se bez problémů a chybových hlášek povedlo.

Tím výběrem zdarma do 200 EUR nebo 4500 Kč měsíčně myslí jednorázový výběr, nebo mohu vybírat v daném měsíci vícekrát menší částky do výše uvedených limitů?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 30. 5. 2018 18:37

Teď jsem zkoušel poslat dceři peníze na bank.účet,vyplnil jméno, příjmení IBAN,SWIFT,číslo telefonu i mobil,ale dál mě aplikace nepustí.Co dělám špatně??
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tramin 31. 5. 2018 12:37

Nikdo neví,kde je chyba?
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod lubik2 31. 5. 2018 15:09

Koruny? Nebo co jste vlastně posílal?
Já osobně bych koruny posílal raději z české banky, protože CZK není plně podporována, nemáte prostě k dispozici svůj revolut účet v korunách, pouze něco virtuálního.
Na druhou stranu sobě poslat koruny jde(zkoušel jsem to a nešlo o zahraniční platbu v CZK, ale přišlo to tuším z KB), takže by to mělo jít i někomu jinému. Pravděpodobně není něco vyplněno, co potřebuje, proto to nepustí dál. To zadávání příkazů docela zlobí, občas se něco při zadávání umaže či přenese jinam(mě se stále přenášel IBAN do BIC políčka).
lubik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 31. 5. 2018 15:56

Aplikace je dostatečně intuitivní, není potřeba se ptát na vícero nádražích :-l
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků