Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod alfas123 28. 11. 2019 19:36

Audit, niekedy to ma zle obchod nastavene, a sice ak karta nepodporuje 3ds, resp.to jej vydavateľ nenastavil, tak rovno transakciu zamietne. Stalo sa mi to s Diners...
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod XXXSize2015 29. 11. 2019 08:01

Platil jsem včera na rohlik.cz a psalo mi to stejné hlášky. Takže má Revolut pravděpodobně porouchaný ACS (pro platby 3DS).
XXXSize2015
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Audit 29. 11. 2019 10:05

Díky za info, počkám do pondělí, potom se pustím do boje s podporou na chatu :-)
Audit
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Audit 29. 11. 2019 15:12

Tak jsem si zachatoval a - po hodinové komunikaci mi bylo sděleno, že musím znovu provést transakci fyzickým terminálem, abych ji mohl použít online.
Nevím proč? Naposledy jsem s ní platil minulý týden v Polsku.
Tak uvidím, zítra zkusím v obchodě.
Audit
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mareka 29. 11. 2019 15:37

Revolut má výpadek s registracemi? Zkoušel jsem registrovat nového uživatele a nebo jen nahrát existující kartu do apple wallet, skončím u čekání na potvrzovací SMS, která nedorazí vůbec a nebo se zpožděním 10 minut = kód je už neplatný.
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod Audit 30. 11. 2019 11:17

Audit píše:Tak jsem si zachatoval a - po hodinové komunikaci mi bylo sděleno, že musím znovu provést transakci fyzickým terminálem, abych ji mohl použít online.
Nevím proč? Naposledy jsem s ní platil minulý týden v Polsku.
Tak uvidím, zítra zkusím v obchodě.



Samozřejmě to nefunguje, tak nascreenovat platbu a znovu na chat... poslední pokus s Revolut, potom dám přednost některé ze vých českých bank. :roll:
Audit
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Audit 30. 11. 2019 17:16

Tak to je mazec, odpověď na otázku za 7 hodin.
Zkuste obě karty - Nefunguje to.
Ok, zruš virtuální kartu a udělej novou - Dělám na tom.
??????,
Než jsem to stihl udělat, tak mi ji smázl z účtu - ani ho nezajímá, jestli ji mám někde funkčně uloženou!!!
Audit
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 11. 2019 17:26

Revolut musí mít nějaký větší výpadek, nejsi v tom sám. Dnes kolem 15h se mi v Globusu také nepovedlo zaplatit Curve s podkladovou Revolut (malá útrata kolem 100 Kč, chtěl jsem dočerpat CZK zůstatek Revolutu). Curve hlásila chybu na podkladové kartě, ať při opakování chyby kontaktuji jejího vydavatele.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Audit 30. 11. 2019 18:51

Tak se to podařilo s novou virtuálkou. :-)
Potvrzeno v Revolut.
Audit
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Schwarzie 2. 12. 2019 17:52

Kdyz jsou uz ty SEPA platby zdarma, tak jsem vyzkousel prevod na EUR ucet u Monety. Zadano vcera vecer, dorazilo dnes dopoledne.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfas123 2. 12. 2019 21:51

Trosku off topic, ale ako potom platis z toho uctu, mas k tomu kartu alebo ma moneta multimenovu funkciu na karte?
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 3. 12. 2019 06:30

Samozrejme jsem myslel z Revolutu do Monety. K EUR uctu mam kartu. Vedeni, karta i vybery z ATM jsou zdarma. Moneta nema multimenu jako treba RB.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mareka 3. 12. 2019 14:54

Známá zakládala na mé doporučení Revolut, poslala přes svou kartu úvodních 300 Kč na účet Revolutu, ale už neproběhlo ověření totožnosti - systém ho opakovaně nedokončil (zřejmě kvůli velkému rozdílu selfie a fotky na dokladech).

Uživatelka už to dál nechce zkoušet, takže mám dotaz: vrátí Revolut automaticky těch 300 Kč zpět na kartu, nebo se musí zahájit diskuse s podporou?
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 3. 12. 2019 16:57

S Revolutem mám čerstvou negativní zkušenost (myslím, že něco podobného jsem zde na foru nečetl):
začátkem listopadu jsem si založil účet u litevské investiční společnosti (Evoestate) a pro prvotní převod EUR do Evoestate jsem použil mezibankovní převod z Revolutu. V polovičce listopadu jsem požádal Evoestate o převod získaných bonusů zpět na můj Revolut účet a pořád jsem nic neobdržel. Podal jsem proto reklamaci jak na Evoestate, tak na Revolut, a z Evoestate mi poslali výpisy z jejich účtu, mimo jiné s mojí prvotní příchozí transakcí, která však přišla nikoliv z mého Revolut účtu s mým IBAN (GB97 REVO ...), ale s mě neznámým IBAN (FI12 3301 ...) - jako plátce je uveden THE CURRENCY CLOUD LTD, jako primární plátce je uvedeno mé jméno, jako účel platby mé ID u Evoestate.
Evoestate následně poslal mnou požadované převáděné bonusy na tento neznámý účet (oni to převádějí výhradně na účet, ze kterého obdrželi prvotní příchozí platbu znějící na jméno uživatele účtu Evoestate). Revolut k dané reklamaci nic neřeší, pouze stále požaduje upřesňující doklady, ale já už mu od Evoestate nic dalšího nemohu doplnit.
Zde vidím propastný rozdíl v řešení problémů, u Revolutu katastrofa - komunikace pouze přes chat v aplikaci napřed přes robota a až časem s živou osobou, která však nemá moc chuť se věcí zabývat.
Tímto se bohužel potvrdil můj názor na Revolut - nepoužitelný a nevyzpytatelný (snad pouze jako hračka pro děti).
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 3. 12. 2019 17:34

To ze se nelze spolehnout na plnohodnotny SEPA prevod je velky fail ...
treborit
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků