od minarjo 20. 1. 2021 22:55
Také mi ta otázka připadá nadbytečná, samosebou kontaktuj Vitesse, údaje jistě vygooglíš. Tvá banka ani Revolut nemají s tímto prostředníkem co dělat, Revolut jejich služeb využívá jen jednosměrně (platby z Revo appky v CZK do ČR), ne naopak.
Druhá možnost, pokud by ve Vitesse nereagovali, je vznést požadavek na vrácení po České spořitelně, která jim ten účet vede. Ona může také majitele účtu kontaktovat s žádostí o vrácení chybně zaslané platby. To se používá typicky, když majitele účtu neznáš, když ano, je lepší nejdřív kontaktovat přímo jeho.
Hlavně ale nechápu, proč vkládat do Revolut peníze převodem? Kromě nějaké takovéto chyby je to pomalé. Dokud Revolut umožňuje dobíjení kartou (přímo či přes Google pay), a to v reálném čase, není moc důvod používat jinou možnost dobití.