Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 23. 8. 2018 21:41

Posílám skoro denně Eura do Mintosu a vždy druhý den je tam mám.
Kolem.jdouci
Diskutér

Odeslat příspěvekod peter23p 23. 8. 2018 21:48

Měl bych dvě otázky, jaká je minimální částka dobití kartou a jde pořád nějak získat karta zdarma i s nezpoplatněným účtem?
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 23. 8. 2018 22:18

300 Kč nebo 10 Eur. Zdarma lze karta asi momentálně získat jen tak, že si založíš účet a počkáš, až ti ji sami nabídnou zdarma.
Kolem.jdouci
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 23. 8. 2018 23:06

Kolem.jdouci píše:Posílám skoro denně Eura do Mintosu a vždy druhý den je tam mám.


Jo platby v EUR jedou rychle, ale platby v CZK z Revolutu do jakékoliv české banky jsou čím dál pomalejší... asi týden. Asi chtějí lidi donutit používat placene Turbo platby.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 24. 8. 2018 08:34

Tak teď příchozí platby v CZK chodí opravdu z Vitesse PSP Limited 6280402/0800 a né z Komerční banky. Taky mi nepřišel email, že platba byla "executed" ale nakonec dorazila dnes, a to byla zadaná v pondělí 20.8.2018.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamal 24. 8. 2018 09:12

Já jsem dnes zadával standardní platbu a hlásilo mi to, že expected je 31. 8., takže si dávají týden na převod...

Jinak chtěl bych se zeptat, má tu někdo zkušenosti s posíláním plateb z revolutu vč. VS/SS/KS? Podle informací by se do pole reference mělo zadat toto:

"/VS1234567890/SS1234567890/KS1234"

Povedlo se už někomu takhle poslat platbu že by byla u obchodníka v pořádku přiřazená?
Kamal
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod u4a2 24. 8. 2018 10:14

peter23p píše:Měl bych dvě otázky, jaká je minimální částka dobití kartou a jde pořád nějak získat karta zdarma i s nezpoplatněným účtem?


Poslal jsem ti návod do sz jak ji dostat zadarmo
u4a2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ulmra 24. 8. 2018 19:54

Mám Revolut s virtuální kartou. Teď mi přišla nabídka na kartu zdarma ale je dost vágní. Podmínka je že to musí být první karta(?) pokud jsem si již neobjednal fyzickou.
- zdarma je myšlena fyzická karta?
- je zdarma i s doručením?
- musím si tu virtuální zrušit před objednáním fyzické?
Máte s tím někdo zkušenost?
Daně jsou výpalné, které platíme za to, že se nám nepodařilo vytvořit civilizovanou společnost.
Ulmra
Návštěvník

Odeslat příspěvekod čulibrk 24. 8. 2018 22:53

Předposlední otazka: ne
Ostatní otázky: ano
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 25. 8. 2018 08:21

Velký Meděr Slovensko 22.8. Na terminálu do termálního koupaliště zamítnuta bezkontaktní platba, obratem zaplaceno přes čip. Večer bezkontaktní platba v Bille bez problémů. Druhý den termální koupaliště, ale jiný terminál se stejným problémem.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Vlaj 25. 8. 2018 12:12

Držím přes 6000 USD na transakčním účtu v ČSOB (prodej PL) - výběr v hotovosti/převod v rámci banky zdarma. Chtěl bych tyto USD přenést do Degiro - jako EUR, představuji si to takto:
otevřu si v ČSOB BÚ v USD a nechám si k němu vydat debetní kartu (VISA nebo MC?). Tj. 25 + 45 Kč/měs. PK nabiju Revolut účet, 3000USD převedu na 2.Revolut (v rodině - FX limit 5000EUR/měs), konvertujeme na EUR, převedeme na můj Revolut a pomocí SEPA do FIO a pak do Degiro (2*20Kč).
Nebude to Revolut blokovat jako neobvyklé transakce? Skoro Revolut nepoužíváme, jen výjimečně v zahraničí.
Mám tam všechny poplatky? Nějaké překvapení?
Vlaj
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod paty07 25. 8. 2018 23:04

MirekM. píše:Velký Meděr Slovensko 22.8. Na terminálu do termálního koupaliště zamítnuta bezkontaktní platba, obratem zaplaceno přes čip. Večer bezkontaktní platba v Bille bez problémů. Druhý den termální koupaliště, ale jiný terminál se stejným problémem.


Tohle je nějakej bug bezkontaktních plateb zahraničníma kartama. Stejný problém jsme řešili ve Francii u pár obchodníků. :mrgreen:
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 26. 8. 2018 08:22

Bug Revolutu? Další dny jsem bez problémů na stejných terminálech platil bez jakýchkoliv problémů bezkontaktně českou KK a to je na Slovensku také zahraniční karta.
Vyjel lístek "Transakcia zamietnuta" a v Revolutu šedá položka" Please try again".
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 26. 8. 2018 14:37

Zamítnutí bezkontaktní platby se mi občas stane i u Tankovací karty.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tlamik5 26. 8. 2018 18:09

Mě se to stalo opakovaně v Terchové na Slovensku a řešil jsem to se supportem a prý už to opravili, ale podle mě to jsou jen kecy, ale jestli tam pojedu zas tak zkusím znovu.
tlamik5
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků