od PatrikChrz 11. 1. 2020 12:58
Dnes horror na poště. Jdu platit jednu dobírku, terminál normálně nahlásí "hotovo", ale podle pracovníka na druhé straně přepážky prý "platba neprošla". No nic, zkusím znovu - opět neprošla.
Tak zaplatím poštovné za zásilky, které jsem podával, mezitím mrknu do IB a koukám, že částka je zablokována. Potvrzení o tom, že platba neproběhla mi prý vydat nemůže, ani zavolaný vedoucí si neporadil.
Naštěstí asi po 2 hodinách se částka načetla zpět na účet a šlo zaplatit (a to až na druhý pokus, nejdříve to psalo "použijte magnet"). Ale teda představa, že mi odešlo 100 tisíc někam do háje a já nemám ani zásilku, ani potvrzení z terminálu, že platba neprošla,....
Přijde mi divné, že Česká pošta nemá proces na to, vydat zákazníkovi potvrzení, že platba neprošla.
- Přílohy
-

Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.