Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod kubago 10. 9. 2020 10:55

Pro free uživatele: Už se vám snížil limit pro fx ze 120k CZK na tech 25k CZK?

Mělo to být od 12. srpna. Muj klouzavy mesic je 17. den v měsíci. (tedy už jsem v měsíci s novými podmínkami) a v revolut appce mi to stále ukazuje původní limit 120k CZK (a nechce to poplatek, když se snažím provést směnu nad 25k)
kubago
Návštěvník

Odeslat příspěvekod OnderCZ 10. 9. 2020 11:55

Mám tam taky pořád 120 000 Kč. Klouzavý měsíc mi začíná vždy 25. den.
OnderCZ
Diskutér

Odeslat příspěvekod jumpmans 10. 9. 2020 12:31

taky stale 120k
jumpmans
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 10. 9. 2020 18:24

Asi každému nechá doběhnout rolling month
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod sabai 13. 9. 2020 09:35

Revolut spustil webovou verzi na https://app.revolut.com/start
sabai
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 13. 9. 2020 13:21

Je dobrý, že něco takovýho zprovoznili, obecně se to na počítači obsluhuje mnohem lépe. Horší je, že tam nejsou žádné funkce.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod peter23p 13. 9. 2020 14:39

Jo momentálně je to spíš jen pro přehled jinak je to na nic ale pravděpodobně jen příprava na to aby postupně přibývaly další funkce.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod 1jorgos 22. 9. 2020 11:09

10.9. mne prevedli vsechny ucty (CZK,EUR,HRK,HUF,GBP) na litevsky IBAN LT57....... Moznost mistni platby zustala jen u EUR a GBP, to znamena, ze u CZK zmizel ucet u rajfky s referencnim cislem. (to stejny u HUF ucet u madarské banky)
Je to normalni, mate to nekdo taky tak?
Syn ma stale IBAN GB.... a tu rajfku tam porad ma.
1jorgos
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 22. 9. 2020 13:32

Já mám LT30 (ne LT57). Ale taky nevidím místní korunový účet u RB. Funguje ještě?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 22. 9. 2020 13:41

U mně stále GB.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod wit.cz 24. 9. 2020 11:41

Kolikrát ročně požaduje Revolut ověřovat doklady? Ještě, když je styl jejich vyjádření neurčitý:

Někdy se ale předpisy změní, metody zpracování už nejsou podporované a platnost dokumentů vyprší. V důsledku toho už dříve poskytnutý doklad není platný.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 24. 9. 2020 22:45

To samý přišlo i mě. Revolut teď nepotřebuju, tak uvidíme, co budou dělat když to nechám plavat.

Jinak mam taky stále na Eur účet začínající na GB. Pro CZK je účet v Raiffeisenbank.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 25. 9. 2020 10:26

I mně to přišlo. Asi spam.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 25. 9. 2020 10:32

Vyskočilo to na mě i v appce. Nechápu, dával jsem ID když to chtěli kvůli Brexitu a už to chtěj zas.
hopo.hopo
Diskutér

Odeslat příspěvekod mareka 25. 9. 2020 15:34

Taky po mně chtěli opakované ověření identitiy (poslal jsem stejný doklad jako před více než rokem a OK).
Jestli to nesouvisí s tím, že zákazníci Revolutu ve střední a východní Evropě budou přecházet k naší evropské dceřiné společnosti se sídlem v Litvě (s názvem Revolut Payments UAB) - viz poslední mail Z Revolutu.
mareka
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků