Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod čulibrk 28. 5. 2018 11:16

Už hodinu pokládám dotaz na kartu zdarma na jejich chatu ... a všichni jsou zaneprázdnění, žádná odpověď. :-(


EDIT: Tak po 2 hodinách mi napsali, že fyzickou kartu teď zdarma jako zaregistrovaný už nedostanu. Mám počkat, že brzy přijde nová akce i pro mě. 8-)
Naposledy upravil čulibrk dne 28. 5. 2018 13:52, celkově upraveno 1
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 28. 5. 2018 11:18

tramin píše:Je nějaký poplatek za nabití konta Kreditní kartou,ať už ze strany banky(UCB),nebo Revolutu?


Nabijel jsem debetkou, bez poplatku od Revolutu i vydavajici banky (neni to UCB). Vydavajici banka by snad poplatek nemela chtit, je to normalni online transakce kartou.
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 5. 2018 11:46

čulibrk píše:Už hodinu pokládám dotaz na kartu zdarma na jejich chatu ... a všichni jsou zaneprázdnění, žádná odpověď. :-(

Běžně se čeká tak 4 - 6 hodin. CS Revolutu je tragický a se současnou expanzí to bude jen horší.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 28. 5. 2018 12:08

dlouhy.dejw píše:
tramin píše:Je nějaký poplatek za nabití konta Kreditní kartou,ať už ze strany banky(UCB),nebo Revolutu?


Nabijel jsem debetkou, bez poplatku od Revolutu i vydavajici banky (neni to UCB). Vydavajici banka by snad poplatek nemela chtit, je to normalni online transakce kartou.

No jenže já někde četl o poplatku 1% za KK.Debetka je jasná...
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 28. 5. 2018 12:09

tramin píše:Je nějaký poplatek za nabití konta Kreditní kartou,ať už ze strany banky(UCB),nebo Revolutu?
Bez poplatku..
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 28. 5. 2018 12:23

@ROlda78:dík.To ale zrušili,že?V minulosti snad byl...
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 28. 5. 2018 12:59

Našel jsem toto: Supporting credit cards is expensive for us. We’re working on bringing these costs down, but for now we have to charge a small 1% fee to top-up with a credit card.
Ale v reálu si teď v květnu nic nestrhli. Nabíjel jsem na zkoušku z KK RB..
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 28. 5. 2018 13:02

Tak snad už to zrušili,jen to neaktualizovali na webu.
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 5. 2018 14:34

dlouhy.dejw píše:Nabijel jsem debetkou, bez poplatku od Revolutu i vydavajici banky (neni to UCB). Vydavajici banka by snad poplatek nemela chtit, je to normalni online transakce kartou.


Naprosto stejná zkušenost.

Rozlišuje vůbec Revolut typy karet? Není pro ně credit card platební karta? Při připojování karty psali připojte kreditní kartu a jak jsem již dříve psal, připojil jsem bez problémů debetku a nabil přes ni úvodních 300 Kč.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 28. 5. 2018 15:35

Našel jsem na jejich webu:

Top-Up Charges
Standard User Premium User
Bank Transfer
Free Free
Top-Up via Stored Card
Free (Debit Card) Free (Debit Card)
Free (Credit Card) Free (Credit Card)

takže evidentně typy karet rozlišuje...
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 28. 5. 2018 15:39

Rozlišují debit a credit, mám přidanou debitku a kreditku ČSOB, a u jedné píší "credit card". Když chci dobít pár tisíc Kč, je tam ale "no fee" i s kreditkou.
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 5. 2018 16:17

Mám pocit, že poplatek byl pár měsíců zpět zrušen.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 5. 2018 19:24

Přidal jsem si dle vašich rad EUR účet v domnění, že je to jeden krok. Opět jsem musel vyfotit jeden průkaz totožnosti a ještě svůj škleb, za pár minut došla SMS, že byla ověřena identita a zvýšen limit pro doplňování. Budiž, i když nechápu nové focení ID průkazu, když jej mají ze zakládání účtu.
Když ale přejdu na EUR účet vypíše se hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later".
Tak nevím, jestli mám plakat nebo se smát ...
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 5. 2018 21:09

Pokud program Revolut "ustřelím" a znovu spustím, dostanu se do EUR účtu se dvěma podmenu LOCAL a SWIFT. V podmenu LOCAL chce program aktivaci účtu. Po této volbě se vypíše hláška "We're sorry, something has gone wrong. Please try later". Po volbě Ok u uvedené hlášky jsem stále v podmenu LOCAL. Pokus se z něj vrátím do hlavního menu, mohu zpět do EUR účtu. Při návratu do hlavního menu z podmenu SWIFT se již do EUR účtu nedostanu a pokus o návrat do EUR účtu končí taktéž uvedenou hláškou. Pomůže jen opětové "ustřelení" programu a jeho nové spuštění.

Netušíte vo co go? Mám tedy již účet aktivovaný pro směnu Kč na EUR s následným výběrem EUR z bankomatu?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 28. 5. 2018 21:21

Zeptej se na chatu. Já měl "CZK acount" i "EUR acount" aktivní hned po nabití 300 Kč
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků