Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tramin 5. 6. 2018 09:26

Tak jsem zkusil deaktivovat eurový účet a přesto,že to psalo,že ho můžu kdykoliv aktivovat,tak už to nejde.To je fakt na dvě věci
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 5. 6. 2018 09:54

cz01 - píše mi to stejně (je to logické vidí českou kartu) - dám Yes a účtuje mi to normálně EURa. Ale u mne je to UCB karta, takže problém asi nebude v Revolutu
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod lubik2 5. 6. 2018 10:11

cz01 píše:Na zkoušku jsem si dal nabít 10 € přes RB kartu a s volbou Yes, continue nad Eur Revolut účtem a zaúčtovalo se mi to z CZK RB účtu místo Eur složky >:-(
Dříve jsem to běžně používal, dnes jsem to vyzkoušel znovu a podle mě je to dobře. Zatím to mám v blokacích jako CZK, ale u blokace je původní částka v EUR, tj. po zaúčtování se to správně strhne z EUR účtu. Ale je fakt, že si vždy nejprve nastavím EUR jako aktivní a pak teprve dávám Top Up.
Co se týká nabití Mintosu, tak bych už používal pouze Revolut, tedy pokud se vejdete do limitu pro výměnu deviz bez poplatků (5000EUR měsíčně). Tj. Top Up CZK, převod na EUR, bankovní platba na Mintos-nezapomenout zadat ID Mintosu a zkontrolovat účet Mintosu, už ho několikrát měnili. Poprvé chtějí výpis z Revolutu, že je účet Váš. Pokud ale máte eura, tak samozřejmě jít tou vaší cestou tup up v EUR a poslat dál.
lubik2
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 6. 2018 10:14

@tramin: a nejde v tomto stavu založit nový EUR účet?

Typnul bych, že účet nejde aktivovat, bo je při založení nějak nedotažený do konce.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod lubik2 5. 6. 2018 10:18

Ještě jsem zjistil několik "neduhů" při platbě Revolut kartou, některé už zde možná byly uvedeny:
1) Pokud platím v měně a na virtuálním účtě v této měně je méně, celé se to strhne z korunové složky (tj. na GBP složce mám 10 GBP a zaplatím 15, strhne se mi to v Kč a na GBP složce mi zůstane 10 GBP)
2) Pokud si nastavím Auto Top Up (tj. automatické dobití, pokud částka poklesne pod stanovenou mez), tak některé platby nejdou provést, protože tam je málo peněz. Pokud tedy chci zaplatit 10tisíc, na R.účtě mám 3tisíce a auto Top Up nastaveno na 5, tak se to prostě nezaplatí.
lubik2
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 5. 6. 2018 10:36

@MirekM: nejde...
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 6. 2018 10:41

@tramin: tak budeme muset udělat stojku na hlavě na chatu ...
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod tramin 5. 6. 2018 12:22

Od rána jsem se nedočkal reakce od agenta na chatu,tak jsem napsal na Facebook.Odpověď za 3 minuty:
Revolut Hi Martin. Apologies for any inconvenience caused. Our team is working on a solution for this! Thanks for your patience.

Edit:jinak tady se to taky řeší
https://community.revolut.com/t/unable- ... t/42515/30
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 5. 6. 2018 14:03

lubik2 píše: bankovní platba na Mintos-nezapomenout zadat ID Mintosu a zkontrolovat účet Mintosu, už ho několikrát měnili. Poprvé chtějí výpis z Revolutu, že je účet Váš. Pokud ale máte eura, tak samozřejmě jít tou vaší cestou tup up v EUR a poslat dál.


Já nabíjel do Mintosu Eura z EUR účtu u Revolut a Mintos po mně žádný výpis nechtěl. Zkušebně jsem si poslal z Mintosu 2 EUR zpět do Revolutu a ještě ten samý den to tam bylo.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 6. 2018 17:42

tramin píše:Od rána jsem se nedočkal reakce od agenta na chatu,tak jsem napsal na Facebook.Odpověď za 3 minuty:
Revolut Hi Martin. Apologies for any inconvenience caused. Our team is working on a solution for this! Thanks for your patience.

Facebook perfektní rada, reakce do cca 10 minut a 99,99 Kč za zaslání karty na účtu založeném 3. 6. vráceno. Na chatu přes App doteď žádná reakce od 3. 6. podvečera, nepomohla ani urgence přes e-mail dnes dopoledne (feedback@revolut.com).
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod slavo963 5. 6. 2018 21:49

Tal přišla mi revolut karta jak je teď v akci. Cz účet nabitý debetkou.
Ale tím pozitíva končí. Verifikace účtu se povedla asi podesáté, eur a librovy účet nejde aktivovat.
Potřebuji vůbec revolut? Když mám eurovu debetku s kurzy asociace (Slovenská UCB) a britskou debetku s kurzy asociace (UK metro bank), obě včetně výběru z bankomatu zdarma?
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 6. 6. 2018 05:08

@slavo963: zakládal si Revolut účet a v něm účty EUR a GBP pod App 4.22.0 nebo již pod 5.0.0 (změna verzí tuším někdy o víkendu)?
Nelam si s další kartou do mariáše hlavu, někdo sbírá známky jiný ženské a my platební karty ... :-)
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod slavo963 6. 6. 2018 05:41

Mám verzi 4.22.0

-- 6. 6. 2018 07:09 --

App jsem updatoval na 5.0,již nevypisuje hlášku skusit později,ale teď tlačítko aktivovat nereaguje vůbec.
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 6. 6. 2018 07:38

slavo963 píše:Tal přišla mi revolut karta jak je teď v akci. Cz účet nabitý debetkou.
Ale tím pozitíva končí. Verifikace účtu se povedla asi podesáté, eur a librovy účet nejde aktivovat.
Potřebuji vůbec revolut? Když mám eurovu debetku s kurzy asociace (Slovenská UCB) a britskou debetku s kurzy asociace (UK metro bank), obě včetně výběru z bankomatu zdarma?

Záleží na potřebách. Pro nás to moc revolut-ční není. Já využívám krom kurzů v pracovní dny ještě vlastní EURový učet pro bezplatné sepa platby.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 6. 6. 2018 07:46

@slavo963:ale o tom tady již dobrou půůůlhodinu hovoříme :-) :-)
Naposledy upravil tramin dne 6. 6. 2018 12:26, celkově upraveno 1
tramin
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků