Stránka 80 z 223

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 8. 2018 21:41
od Kolem.jdouci
Posílám skoro denně Eura do Mintosu a vždy druhý den je tam mám.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 8. 2018 21:48
od peter23p
Měl bych dvě otázky, jaká je minimální částka dobití kartou a jde pořád nějak získat karta zdarma i s nezpoplatněným účtem?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 8. 2018 22:18
od Kolem.jdouci
300 Kč nebo 10 Eur. Zdarma lze karta asi momentálně získat jen tak, že si založíš účet a počkáš, až ti ji sami nabídnou zdarma.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 8. 2018 23:06
od čulibrk
Kolem.jdouci píše:Posílám skoro denně Eura do Mintosu a vždy druhý den je tam mám.


Jo platby v EUR jedou rychle, ale platby v CZK z Revolutu do jakékoliv české banky jsou čím dál pomalejší... asi týden. Asi chtějí lidi donutit používat placene Turbo platby.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2018 08:34
od čulibrk
Tak teď příchozí platby v CZK chodí opravdu z Vitesse PSP Limited 6280402/0800 a né z Komerční banky. Taky mi nepřišel email, že platba byla "executed" ale nakonec dorazila dnes, a to byla zadaná v pondělí 20.8.2018.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2018 09:12
od Kamal
Já jsem dnes zadával standardní platbu a hlásilo mi to, že expected je 31. 8., takže si dávají týden na převod...

Jinak chtěl bych se zeptat, má tu někdo zkušenosti s posíláním plateb z revolutu vč. VS/SS/KS? Podle informací by se do pole reference mělo zadat toto:

"/VS1234567890/SS1234567890/KS1234"

Povedlo se už někomu takhle poslat platbu že by byla u obchodníka v pořádku přiřazená?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2018 10:14
od u4a2
peter23p píše:Měl bych dvě otázky, jaká je minimální částka dobití kartou a jde pořád nějak získat karta zdarma i s nezpoplatněným účtem?


Poslal jsem ti návod do sz jak ji dostat zadarmo

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2018 19:54
od Ulmra
Mám Revolut s virtuální kartou. Teď mi přišla nabídka na kartu zdarma ale je dost vágní. Podmínka je že to musí být první karta(?) pokud jsem si již neobjednal fyzickou.
- zdarma je myšlena fyzická karta?
- je zdarma i s doručením?
- musím si tu virtuální zrušit před objednáním fyzické?
Máte s tím někdo zkušenost?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 8. 2018 22:53
od čulibrk
Předposlední otazka: ne
Ostatní otázky: ano

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 8. 2018 08:21
od MirekM.
Velký Meděr Slovensko 22.8. Na terminálu do termálního koupaliště zamítnuta bezkontaktní platba, obratem zaplaceno přes čip. Večer bezkontaktní platba v Bille bez problémů. Druhý den termální koupaliště, ale jiný terminál se stejným problémem.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 8. 2018 12:12
od Vlaj
Držím přes 6000 USD na transakčním účtu v ČSOB (prodej PL) - výběr v hotovosti/převod v rámci banky zdarma. Chtěl bych tyto USD přenést do Degiro - jako EUR, představuji si to takto:
otevřu si v ČSOB BÚ v USD a nechám si k němu vydat debetní kartu (VISA nebo MC?). Tj. 25 + 45 Kč/měs. PK nabiju Revolut účet, 3000USD převedu na 2.Revolut (v rodině - FX limit 5000EUR/měs), konvertujeme na EUR, převedeme na můj Revolut a pomocí SEPA do FIO a pak do Degiro (2*20Kč).
Nebude to Revolut blokovat jako neobvyklé transakce? Skoro Revolut nepoužíváme, jen výjimečně v zahraničí.
Mám tam všechny poplatky? Nějaké překvapení?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 8. 2018 23:04
od paty07
MirekM. píše:Velký Meděr Slovensko 22.8. Na terminálu do termálního koupaliště zamítnuta bezkontaktní platba, obratem zaplaceno přes čip. Večer bezkontaktní platba v Bille bez problémů. Druhý den termální koupaliště, ale jiný terminál se stejným problémem.


Tohle je nějakej bug bezkontaktních plateb zahraničníma kartama. Stejný problém jsme řešili ve Francii u pár obchodníků. :mrgreen:

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 8. 2018 08:22
od MirekM.
Bug Revolutu? Další dny jsem bez problémů na stejných terminálech platil bez jakýchkoliv problémů bezkontaktně českou KK a to je na Slovensku také zahraniční karta.
Vyjel lístek "Transakcia zamietnuta" a v Revolutu šedá položka" Please try again".

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 8. 2018 14:37
od PatrikChrz
Zamítnutí bezkontaktní platby se mi občas stane i u Tankovací karty.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 8. 2018 18:09
od tlamik5
Mě se to stalo opakovaně v Terchové na Slovensku a řešil jsem to se supportem a prý už to opravili, ale podle mě to jsou jen kecy, ale jestli tam pojedu zas tak zkusím znovu.