Stránka 128 z 178

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 3. 2019 22:22
od čulibrk
minarjo píše:
čulibrk píše:... jen jejich chat v jejich aplikaci, kde ti primárně naskakují strojové automatické odpovědi a živá podpora se ti ozve klidně až za 2 dny...

Tak to je ale i chyba z tvé neznalosti. Už tu to bylo několikrát. Pokud potřebuješ něco reálného v Revolut chatu vyřešit s reálným operátorem, ne jejich umělou inteligencí, musíš do chatu napsat frázi live agent a už stroj zmlkne a bude se čekat na volného agenta. Mě to čekání trvalo cca před 2 měsíci jen asi 10-15 minut (kolem 11h dopolední pracovního dne, kdy asi nebude špička).



.. ale já nikde nepíšu, že jsme nenapsal "live agent". Samozřejmě, že to byla moje 2. věta po naskočení jejich strojové odpovědi. Posledně po blokaci jsem napsal "live agent" odpoledne, ale živý pracovník supportu se připojil až druhý den ráno. To jsem měl schůzku, takže jsem mu odpověděl za hodinu, ale oni se uráčí zase až večer. Support a veškerá komunikace naprd.

Vtipné je, že teď mi v aplikaci píšou, že nabití Curve kartou se jeví jako by byla v PLN, ale nedávno to psalo GBP. To jsem zvědav, kdy něco zlepší. :roll:

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 04:09
od xls
bubocz píše:
Pokud zlatá debetka UCB funguje, v Indonésii ve většině bankomatů v roce 2015 nešla a loni jsme ji už raději nezkoušel ...


Indonésie je kapitola sama pro sebe. Taky jsem tam byl někdy 2016, vyzkoušel spoustu bankomatů a karet a výběry mi nefungovaly nikde, přitom v obchodech platit šlo. Nakonec jsem to pokryl hotovostí.

Výběry v Malajsii, Thajsku, Kambodži vždycky v pohodě jakoukoli kartou.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 10:19
od Pan.Stepan
V Indonésii jsem byl na podzim - výběr byl bez problému (ovšem s poplatkem, stejně jako teď na Filipínách). Placení trochu problematický, ale nebylo způsobeno kartou, ale spíše špatným spojením... většinou obsluha při prvním neúspěchu hned poptala další kartu, ale když je člověk vytrvalý, tak to nakonec projde :-)

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 13:08
od wit.cz
Já v Indonésii aktuálně dělám dvouvýběry (po 1.25 mil) a funguje v pohodě Curve, Revolut i Transferwise. Jen je to za mě asi nejhorší země, kam jsem v rámci JV Asie zavítal, ale to už je jiné téma...

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 14:08
od alfas123
Tak aj mna zablokovali a chcu fotky vsetkych mojich kariet

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 19:04
od melo15
alfas123: bez toho, aniž upřesníš, jaké operaci jsi prováděl, je tahle informace úplně zbytečná.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 19:26
od alfas123
Obcasne som menil eur a usd na czk, obcas som kupoval nieco v Nemecku alebo Anglicku, takze som nahral CZK, zmenil na EUR/GBP a cez Curve zaplatil.
Momentalne sme ma dovolenke, tak som zmenil asi 3.000korun a platil som cez Curve v obchodoch. Po asi tucte platieb ma zablokovali.
Takze Patrik ma pravdu, je to nepouzitelne
Pouzival by som ich aj castejsie, ale nemaju vlastne ceske cislo uctu a maju pomale transfery v CZK, do ktoreho da neda zadat variabilny symbol.

Karty tam mam pridane uz od zaciatku, kazdou som nabijal viackrat a kedysi ich overoval tym 4miestnym kodom. Pri vacsine kartiet som si presiel aj tym ich daily top up limitom.

Som sklamany a uz ich asi nebudem pouzivat. nastastie blok prisiel, ked som mal minimalne zostatky...

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 19:52
od RadekHfrk
Aniž bych to prosím myslel jakkoliv kriticky, spíš mě zajímá jen ten praktický důvod k provedení směny na Revolutu, ale pak následně platba přes Curve ?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 20:52
od retron
lze tak mj. navýšit limity výběru z ATM a Curve mívá o něco lepší kurzy

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 21:27
od RadekHfrk
Kurzy chápu (občas také Curve využívám), nicméně ji používám s podkladovou kartou v CZK. Předpokládám, že při použití stejné měny k další směně nedojde (viz "nahral CZK, zmenil na EUR/GBP a cez Curve zaplatil").

Limity výběru také chápu, v příspěvku se však hovoří o platbách nikoliv o výběrech z ATM (viz. "platil som cez Curve v obchodoch"), respektive tam není o nich zmínka.

Proto se ptám, jestli ještě existuje nějaký důvod, proč takto postupovat (zvýšení obratu na Curve nebo Revolutu, nebo na obou apod.), což myslím jaksi čistě ze zájmu.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 21:40
od alfas123
Pretoze clovek nemusí nosiť X kariet, stačí Curve a v mobile si nastaviť, ktorú kartu chces, navyše sa dá jednoducho zmeniť mena. Takže preto cez Curve.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 3. 2019 22:05
od RadekHfrk
OK. Rozumím :-). Dík. To dělám stejně (s ohledem na kurzy - viz Retron) a mám v Curve všechny své karty včetně firemních. Ale Revolut navíc pro jistotu vozím zvlášť a z Curve ho standardně nepoužívám.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 3. 2019 10:32
od Radek.Hulan
https://community.revolut.com/search?q= ... %20blocked
https://blog.revolut.com/why-has-my-acc ... in-access/

No, pravda je, že na "account blocked" to na jejich Community fóru najde obrovské množství výsledků. Někde je zde obviňuje z podpory pro praní špinavých peněz, ale opak bude pravdou, naopak extémně přísně nastavená pravidla blokací.

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 3. 2019 13:28
od robbert
A divíte se? Nabiji se kreditkou a převádí se jinde. Typická pračka.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 3. 2019 19:01
od RadekHfrk
Na blogu Revolut jsou dva články se tomuto věnující (viz odkaz Radek.Hulan). Jsou z nich podstatné asi dvě informace. Jednak, že rozhodnutí o odblokaci není na běžném operátorovi, ale na speciálním oddělení, a jednak, že k blokaci dojde při výskytu více faktorů svědčících o nestandardním (z pohledu jimi nastavených zákonných podmínek) užívání účtu, a pak to tedy operátor musí bod po bodu kontrolovat (a nechat si doložit).

Jinou věcí je, zda nejsou algoritmy moc přísné. Pak je opravdu zase vtipná ta bouře kritiky na možnost praní špinavých peněz Revolutem (respektive přes něj). Ale asi dokážu pochopit větší míru opatrnosti ze strany Revolut, zvlášť, když otázka prokázání funkcí kontroly a pravidel v tomto smyslu určitě byla podmínkou získání bankovní licence v EU.

Mimo jiné, oni sami doporučují klidně doložit prostřednictvím operátora doklady dopředu před budoucími třeba i většími transakcemi (daňové příznání, příjmy, původ příjmů apod.), s tím že si je u účtu připojí a algoritmus vyhodnocování se změní a hlavně limit se automaticky zvýší.

I v Revolut community málokdo ve svých nářcích popsal, co vlastně přesně udělal a v jakém objemu a jak dlouho to dělá. Ovšem, a jaké, že to je % ze 4M klientů (vždy přeci platí pravidlo, že jsou slyšet většinou jen stěžující) ?

No, a pokud jde o Revolut (směna) x Curve (platba), takového klienta bych měl taky moc rád (byť přidání karty do Curve Revolut neblokoval - třeba z důvodu, že neumí přesouvat platbu mezi kartami). Na co mi je takový klient, který si u mne s mou malinkatou marží (mimo víkend) smění peníze, a pak ale nechá těch EU regulovaných 0,3 % provize z platby u obchodníka (v rámci EU) úplně někomu jinému (Curve) ?

Ani bych se moc nedivil tomu, kdyby to byl ten pravý důvod Raiffeisen bank, proč blokuje přidání do Curve. A bude to možná také jeden z více důvodů, proč HB u KK změnila charakter čerpání KK v případě prepaid karet. A bude možná to i důvod Amexu.