Stránka 179 z 226

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 11. 2019 13:51
od Lafayette16
Dokonce 0,5115%

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 11. 2019 17:09
od Schwarzie
No co to par tydnu sleduju, tak nikdy nebyl kurz horsi nez ty 2 desetitisiciny....

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 11. 2019 09:27
od mareka
Používá někdo v Apple Pay pouze virtuální kartu (vygenerovanou jako další k fyzické MC) a funguje vše OK? (Dříve zde byl příspěvek, že v Google Pay dojde po zamčení virtuální karty Revolut k problémům s jejím použitím v Google Pay)

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 11. 2019 11:43
od stanickses
O google pay jsem psal já, nikdo na to však nereagoval. Do google pay virtuální karta přidat nejde. Klasicky tam jde dát normální karta, která však při Freeze v revolutu přestane v google pay fungovat. Tak se to alespoň chová u mě

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 11. 2019 12:23
od directcz
Virtální karta (klasická, s pevným číslem karty) jde do Google pay normálně přidat, dokonce se to mi to nabízí přímo v aplikaci u dané karty - je tam tlačítko "Přidat do GPay" po jehož odkliknutí se provedou všechny kroky pro přidání karty.
Pokud Revolut kartu zmrazím, tak v Google pay přestane fungovat, ale jak ji odmrazím, zase automaticky v Google pay začne fungovat (ne však okamžitě, pár minut to trvá než se dá zvolit na platby. Asi to musí Revolut Googlu nějak předat, že je karta opět aktivní). Vyzkoušeno.
Kolega používá virtuální kartu v Apple pay normálně, takže tam to asi taky není problém.

U virtuálních karet je ta výhoda, že je lze přidat do apple/google pay ihned při vytvoření, kdežto v případě fyzické karty je nutno počkat až fyzicky přijde a aktivuje se. Také vyzkoušeno.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 11. 2019 13:20
od fc70
Já jsem před nějakou dobou přidal obyčejnou nevirtuální kartu do Apple Pay a pak jsem s ní zaplatil ještě dřív, než mi přišla fyzická karta.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 27. 11. 2019 14:03
od stanickses
Máte pravdu, lze tam přidat virtuální úplně stejně, předtím jsem si toho špatně všiml.
Ohledně toho freeze to ještě otestuji, jaká je tam řádově časová prodleva tam dle Vaší zkušenosti?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 11. 2019 19:05
od Audit
Zdravím
Dnes se už po několikáte snažím zaplatit přes Revolut Jordan pass - je to oficiální dokument Jordánska, který slouží, jako vízum a vstupné na památky v Jordánsku.
Revolut vůbec nereaguje nepřijde ani potvrzení k platbě.
Stránka má tuto odezvu:
The payment has been blocked.
Your card is frozen or online payments are disabled.
Please check your settings on the cards section of the Revolut app.
(Platby mám povoleny, používám fyzickou kartu, limit mám rovněž dostatečný, Revolut ani nerozporuje platbu - vůbec nereaguje)

Po odkliknutí:

Failed to process your credit card information
Kindly contact your issuing bank as the problem might be due to 3D security check failure.

Dík za info

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 11. 2019 19:34
od PatrikChrz
Jen tip - v některých případech se lze (levněji) obejít i bez víza i Jordanpasu. Jakým způsobem vstupuješ do Jordánska? My letěli s Ryan do Eilatu a odtud autobusem k přechodu. Tento přechod patří do zvláštního režimu, pokud jsi v Jordánsku 3 dny a navštívíš Petru, neplatíš ani za vízum ani poplatek za opuštění země

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 11. 2019 19:43
od Audit
Na týden, přes Ammán, takže nutný Jordanpass.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 11. 2019 20:36
od alfas123
Audit, niekedy to ma zle obchod nastavene, a sice ak karta nepodporuje 3ds, resp.to jej vydavateľ nenastavil, tak rovno transakciu zamietne. Stalo sa mi to s Diners...

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 09:01
od XXXSize2015
Platil jsem včera na rohlik.cz a psalo mi to stejné hlášky. Takže má Revolut pravděpodobně porouchaný ACS (pro platby 3DS).

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 11:05
od Audit
Díky za info, počkám do pondělí, potom se pustím do boje s podporou na chatu :-)

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 16:12
od Audit
Tak jsem si zachatoval a - po hodinové komunikaci mi bylo sděleno, že musím znovu provést transakci fyzickým terminálem, abych ji mohl použít online.
Nevím proč? Naposledy jsem s ní platil minulý týden v Polsku.
Tak uvidím, zítra zkusím v obchodě.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 16:37
od mareka
Revolut má výpadek s registracemi? Zkoušel jsem registrovat nového uživatele a nebo jen nahrát existující kartu do apple wallet, skončím u čekání na potvrzovací SMS, která nedorazí vůbec a nebo se zpožděním 10 minut = kód je už neplatný.