Stránka 180 z 196

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 11. 2019 19:36
od alfas123
Audit, niekedy to ma zle obchod nastavene, a sice ak karta nepodporuje 3ds, resp.to jej vydavateľ nenastavil, tak rovno transakciu zamietne. Stalo sa mi to s Diners...

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 08:01
od XXXSize2015
Platil jsem včera na rohlik.cz a psalo mi to stejné hlášky. Takže má Revolut pravděpodobně porouchaný ACS (pro platby 3DS).

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 10:05
od Audit
Díky za info, počkám do pondělí, potom se pustím do boje s podporou na chatu :-)

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 15:12
od Audit
Tak jsem si zachatoval a - po hodinové komunikaci mi bylo sděleno, že musím znovu provést transakci fyzickým terminálem, abych ji mohl použít online.
Nevím proč? Naposledy jsem s ní platil minulý týden v Polsku.
Tak uvidím, zítra zkusím v obchodě.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 11. 2019 15:37
od mareka
Revolut má výpadek s registracemi? Zkoušel jsem registrovat nového uživatele a nebo jen nahrát existující kartu do apple wallet, skončím u čekání na potvrzovací SMS, která nedorazí vůbec a nebo se zpožděním 10 minut = kód je už neplatný.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 11. 2019 11:17
od Audit
Audit píše:Tak jsem si zachatoval a - po hodinové komunikaci mi bylo sděleno, že musím znovu provést transakci fyzickým terminálem, abych ji mohl použít online.
Nevím proč? Naposledy jsem s ní platil minulý týden v Polsku.
Tak uvidím, zítra zkusím v obchodě.



Samozřejmě to nefunguje, tak nascreenovat platbu a znovu na chat... poslední pokus s Revolut, potom dám přednost některé ze vých českých bank. :roll:

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 11. 2019 17:16
od Audit
Tak to je mazec, odpověď na otázku za 7 hodin.
Zkuste obě karty - Nefunguje to.
Ok, zruš virtuální kartu a udělej novou - Dělám na tom.
??????,
Než jsem to stihl udělat, tak mi ji smázl z účtu - ani ho nezajímá, jestli ji mám někde funkčně uloženou!!!

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 11. 2019 17:26
od minarjo
Revolut musí mít nějaký větší výpadek, nejsi v tom sám. Dnes kolem 15h se mi v Globusu také nepovedlo zaplatit Curve s podkladovou Revolut (malá útrata kolem 100 Kč, chtěl jsem dočerpat CZK zůstatek Revolutu). Curve hlásila chybu na podkladové kartě, ať při opakování chyby kontaktuji jejího vydavatele.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 11. 2019 18:51
od Audit
Tak se to podařilo s novou virtuálkou. :-)
Potvrzeno v Revolut.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 12. 2019 17:52
od Schwarzie
Kdyz jsou uz ty SEPA platby zdarma, tak jsem vyzkousel prevod na EUR ucet u Monety. Zadano vcera vecer, dorazilo dnes dopoledne.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 12. 2019 21:51
od alfas123
Trosku off topic, ale ako potom platis z toho uctu, mas k tomu kartu alebo ma moneta multimenovu funkciu na karte?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 12. 2019 06:30
od Schwarzie
Samozrejme jsem myslel z Revolutu do Monety. K EUR uctu mam kartu. Vedeni, karta i vybery z ATM jsou zdarma. Moneta nema multimenu jako treba RB.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 12. 2019 14:54
od mareka
Známá zakládala na mé doporučení Revolut, poslala přes svou kartu úvodních 300 Kč na účet Revolutu, ale už neproběhlo ověření totožnosti - systém ho opakovaně nedokončil (zřejmě kvůli velkému rozdílu selfie a fotky na dokladech).

Uživatelka už to dál nechce zkoušet, takže mám dotaz: vrátí Revolut automaticky těch 300 Kč zpět na kartu, nebo se musí zahájit diskuse s podporou?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 12. 2019 16:57
od barnyss
S Revolutem mám čerstvou negativní zkušenost (myslím, že něco podobného jsem zde na foru nečetl):
začátkem listopadu jsem si založil účet u litevské investiční společnosti (Evoestate) a pro prvotní převod EUR do Evoestate jsem použil mezibankovní převod z Revolutu. V polovičce listopadu jsem požádal Evoestate o převod získaných bonusů zpět na můj Revolut účet a pořád jsem nic neobdržel. Podal jsem proto reklamaci jak na Evoestate, tak na Revolut, a z Evoestate mi poslali výpisy z jejich účtu, mimo jiné s mojí prvotní příchozí transakcí, která však přišla nikoliv z mého Revolut účtu s mým IBAN (GB97 REVO ...), ale s mě neznámým IBAN (FI12 3301 ...) - jako plátce je uveden THE CURRENCY CLOUD LTD, jako primární plátce je uvedeno mé jméno, jako účel platby mé ID u Evoestate.
Evoestate následně poslal mnou požadované převáděné bonusy na tento neznámý účet (oni to převádějí výhradně na účet, ze kterého obdrželi prvotní příchozí platbu znějící na jméno uživatele účtu Evoestate). Revolut k dané reklamaci nic neřeší, pouze stále požaduje upřesňující doklady, ale já už mu od Evoestate nic dalšího nemohu doplnit.
Zde vidím propastný rozdíl v řešení problémů, u Revolutu katastrofa - komunikace pouze přes chat v aplikaci napřed přes robota a až časem s živou osobou, která však nemá moc chuť se věcí zabývat.
Tímto se bohužel potvrdil můj názor na Revolut - nepoužitelný a nevyzpytatelný (snad pouze jako hračka pro děti).

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 12. 2019 17:34
od treborit
To ze se nelze spolehnout na plnohodnotny SEPA prevod je velky fail ...