Stránka 223 z 233

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 8. 2020 11:13
od tomasvlasak
ono to ve skutečnosti asi klouzavý měsíc není v pravém slova smyslu ... mají to nastavené ode dne založení účtu (takže třeba vždy resetují limity 12. v měsíci a podobně)

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 8. 2020 13:14
od retron
klouzavý měsíc to není, mě se nulují limity 2. v měsíci, je to vidět v aplikaci

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 8. 2020 13:27
od slavo963
Ano, klouzavy mesic , teda tak to chapu, je poslednich 30 dni. Coz teda v revolutu neni a oznaceni rolling month resp klouzavy mesic je spatne.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 8. 2020 22:52
od Lafayette16
Tak ono není dobře ani rolling month...

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 8. 2020 10:24
od guybrush
slavo963 píše:BTW cena poštovného za kartu je jaká?

Minulý týden (28. 7.) brácha objednával kartu pro dceru. Poštovné bylo 144,99 Kč a karta přišla 3. 8. Má tarif Standard, s Premium nebo s Metal může být samozřejmě poštovné jiné.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 8. 2020 14:07
od treborit
minuly tyden mi to pro dite nabizelo 99 za kartu, dnes 144,99 .. jako sorry :)

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 8. 2020 15:04
od pobert
V pátek mi přišel email, že Revolut nově podporuje SEPA okamžité platby. Dnes jsem vyzkoušel převod EUR z Revolutu na Volksbank Lobau-Zittau a platba tam dorazila ihned - bylo to zdarma. Škoda, že české banky zatím tento typ převodu neumí (pokud vím).

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 8. 2020 15:22
od guybrush
@pobert
České banky to neumí (a překvapivě ani slovenské ne). Tady je aktualizovaný seznam (SCT Inst): https://www.europeanpaymentscouncil.eu/ ... nt-schemes
Ale jinak jsou převody z Revolutu relativně rychlé, vždy mi peníze dojdou max. do tří hodin (do Monety, zadané samozřejmě jen ve všední den a ne moc pozdě odpoledne).

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 8. 2020 15:54
od retron
Mam Revolut kartu s expirací 09/20 z tehdy rozdávaných karet v rámci startupu, tzn. bez jména, jak Revolut zasílá nové karty?

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 8. 2020 13:13
od magic.gin
Zdravím všechny, můžu se zeptat, jestli vám funguje vytvoření odkazu pro příjem platby? Jestli má Revolut výpadek nebo se jedná o omezení pouze mého účtu. Velice děkuji za test. ;-)

Obrázek

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 8. 2020 17:12
od slavo963
Request mně jde normálně vytvořit.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 8. 2020 17:30
od minarjo
Máš to blokované, napiš jim. Včera jsem úspěšně vytvořil i přijal dva, jeden v CZK a jeden v EUR.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 8. 2020 06:00
od CZ4R
Máte zkušenosti s reklamací plateb u Revolutu? Reklamoval jsem koupi letenek asi před 3 měsíci (zrušený let), do dnešního dne ticho...měl jsem za to, že na reklamaci u karetní asociace mají 45 dní...

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 8. 2020 07:03
od goropes
mám, řeším jich několik.
je to takové spíš těžkopádné, trvá to dlouho, není jasný aktuální stav.
záleží i na tom, jestli jsi platil Visa nebo Mastercard, Revolut vydává oboje a já mám část letenek tak, část tak.
Letenky placené Revolut Visa, po 14 dnech si vyžádali nějaké doplňující informace a po měsíci mi žádost zamítli, s odůvodněním, že dle pravidel pro chargeback od VISA nelze chargeback použít, pokud byly lety zrušeny kvůli vládním nařízením, což tehdy byly.
Odvolal jsem se, prý to nelze a nejdou zamítnutý chargeback je navždy uzavřen.
Podal jsem stížnost na Revolut k FCA a finančnímu ombudsmanovi.

Druhá žádost na velmi podobnou rezervaci, skoro stejný případ, jen placeno Revolut Mastercard, pak to trvalo 45 dnů + další měsíc si vzali navíc, údajně se prodejce odvolal.
Pak mi částku vrátili na účet a napsali email, že po předběžném prošetření vrací, ale ještě to není finální. Asi za týden pak došel mail, že to je definitivně uzavřeno v můj prospěch, zde jsem tedy získal 100% zpět.

Další část je částečný refund, pak po 3 týdnech nebyla ještě ani vznesena žádost prodejci (fakticky vyžádaný chargeback od Revolutu k prodejci), o tom vždy přijde email, tipuju tedy, že dost nestíhají.

Re: Revolut - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 8. 2020 09:39
od PatrikChrz
Kam si podával tu stížnost na Revolut? K finančímu arbitrovi v ČR to nejde, ne? Když tu nemá sídlo? To jsi podával někam do Británie?