MasterCard® Priceless Specials

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

MasterCard® Priceless Specials máte?
Ano a jsem spokojen. :-) 17 %  30%  [ 17 ]
Ano a jsem nespokojen. :-( 24 %  43%  [ 24 ]
Ne, ale uvažuji o tom. :hm 7 %  12%  [ 7 ]
Ne a nechci. :grr: 7 %  12%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 55

Odeslat příspěvekod osobne2 15. 12. 2015 04:02

MasterCard® Priceless Specials máte? Používáte?
Jak dlouho jim trvá ověření karty přes kód z účtenky? Nevadí, když jsem do programu registroval hlavní kartu, ale nákup, kde jsem použil kód z účtenky, jsem platil platební nálepkou vydanou k té hlavní kartě?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 15. 12. 2015 07:04

Používám (i když velmi řídce).
Teď naposledy nákup dálniční známky u MOL s 5 (+4 Cetelem)% slevou, tedy -135,- Kč.
Pozor! Nefunguje v kombinaci se slevou u obchodníka u jiného partnera. Např. kartu GE vám to nezaregistruje a slevu nepřizná při nákupu třeba v Pet Center či Benu.
Zaregistrování trvá do týdne (teď jsem registroval Cetelemku a trvalo to 5 kal. dní).
Všechny karty, které chcete zařadit do programu, nutno registrovat - platí i pro nálepky.
Takže odpověď na Tvůj poslední dotaz zní - vadí.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 15. 12. 2015 07:48

Díky, zkusím tedy zaregistrovat platební nálepku místo hlavní karty, kterou ještě neověřili. Snad jim nebude vadit, že při ověření platební nálepky použïji kód z účtenky opětovně.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 15. 12. 2015 08:14

jinak máte někdo zkušenosti za jak dlouho po nákupu se odměna objeví? někdy začátkem prosince jsem dělal první nákup na Mol, ověřil kartu, schválili mi to a odměnu mám na účtu ... včera jsem dělal další nákup na Mol a o této transakci ve specials není ani zmínka ... myslel jsem, že po ověření karty se již další nákupy mají evidovat automaticky ... nebo musím jen déle čekat? už dříve jsem si všiml, když jsem měl právě problém s neuznáním GE kreditky na nákup v Benu, že podpora není zrovna nejrychlejší
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 12. 2015 08:31

Nákupy se sice automaticky evidují, ale rozhodně to není druhý den, spíš tak pátý.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 15. 12. 2015 08:39

něco takového jsem trochu čekal, díky za ujištění, ještě chvíli teda počkám a případně si budu stěžovat až někdy později :D
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 15. 12. 2015 10:14

Tak platební nálepku mi ověřili podle kódu z účtenky do 5 minut, to bylo fakt překvapivě rychlé. :tleskani

Píšou v nastavení účtu, že když vyplním datum narození, tak bude o narozeninách nějaké překvapení. Co dávají o narozeninách za dárky? Já je mám až skoro za rok. Leda že bych jim uvedl nějaké datum teď v prosinci.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod fanndys 15. 12. 2015 10:24

Mě to trvalo 5 dní než připsali vratku.
fanndys
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 15. 12. 2015 10:47

Na narozeniny nedostaneš nic..aspoň v létě to tak bylo
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomason87 15. 12. 2015 10:51

Povedlo už se někomu převést na KK Citibank?
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 15. 12. 2015 11:53

ještě mi to na Citi nepřevedli, už jsem to reklamoval a vymlouvali se na technické problémy, ted mi psali, at udělám nákup a že už by se to mělo poslat, tak čekám až mi připíšou MOL a zkusím si to poslat na CITI.
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomason87 15. 12. 2015 12:45

To mi taky psali, nevím proč mám dělat další nákup, když mi to blokli sami.
navíc jsem nedostal jednoznačnou odpověď, jestli to na tu Citi půjde - jednou psali, že jo, jednou, že má Citi pořád technický problém.
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 15. 12. 2015 13:43

zcela stejný problém s GE KK..Na tu kartu jsem to prostě nedostal, nakonec jí trvale zablokovali a nepřidat tam debetku, tak se odměny nedočkám nikdy!!!
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnyss 15. 12. 2015 22:23

KK CITI - vracení na účet jim ze začátku (září - listopad 2015) nefungovalo - psali mi i omluvný mejl, v prosinci už funguje (s poplatkem 5,- Kč za převod)
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 16. 12. 2015 07:39

tak už to u mne taky vypadá, že to bude fungovat i na tu CITI KK
filas81
Diskutér

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků