od fremantle 21. 7. 2016 22:00
Ty platby mají skutečně pomalé, já se v tom jejich rozhraní vůbec nevyznám, obchody radši sjednávám kvůli tomu nevyjasněnému spreadu a kurzu jenom telefonicky (ale tu svoji deklarovanou marži tentokrát aspoň dodrželi), ale pak když čekám, kdy to už vypořádají, tak pořád vidím zůstatek na tom účtu jako záporný (o ten obchod), i když jsem jim peníze vnitrobankovně dávno poslal... Ale to tam vidím třeba i nyní, když platbu již oni taky vypořádali.
Vypořádání pak mají taky příliš pomalé, při obchodu odpoledne se klidně stane, že z jejich účtu vnitrobankovně vypořádají třeba až druhý den dopoledne, takhle se nelze podle toho vůbec zařídit, kde si ty peníze nechat poslat (třeba RB má cut-off na SEPA platby už v 16:00 hod., takže cokoliv zadáno později dojde prakticky jako D+2) - v tomhle se až na určité výhrady dalo spolehnout na Valuto (tam ve vypořádávání měli taky hodně much, ale ke konci provozu jim to už fungovalo tak v 90 % spolehlivě, zezačátku to bylo katastrofálnější).