Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod avathar 11. 4. 2016 15:27

Platby jsou ecomerce a v březnu za ecomerce platby nebyly bonusy.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 4. 2016 17:00

Mám pocit, že tu někdo psal (osobne?), že mu je v takové situaci po reklamaci připsali.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod dk1844 11. 4. 2016 18:17

osobne2 píše:... Číslo účtu pro RB Style je 1101083110/5500, VS je posledních 10 čísel kreditní karty.


Já jsem se na RB lince dozvěděl, že platební údaje pro karty RB Mall se liší (od Style) - má to být 5160018296/5500, VS = posledních 10 čísel kreditní karty. Dá se informacím podaným ústně na lince důvěřovat?

Co je mi ale fakt divné, je to, že tohle číslo jsem nikde v podmínkách, prospektech, ani předávacím protokolu nenašel.

Jinak, už se někomu podařilo žádat úspěšně o vratku?
Naposledy upravil dk1844 dne 11. 4. 2016 18:30, celkově upraveno 1
dk1844
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tulum 11. 4. 2016 18:17

Taky by mě zajímalo jak to "osobne" přesně měl (k jakému datu e-platbu zaúčtovanou apod.), když s reklamací uspěl. Chystal jsem se totiž také reklamovat.
tulum
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 11. 4. 2016 18:22

dk1844: Nešiř tu fámy. Platební údaje ke splácení RB Mall jsou na dopise, ke kterému byla přilepena karta. Tento dopis dostává klient od kurýra, tj. platební údaje má každý hned od prvního dne. Ano, číslo účtu 5160018296/5500 je správně.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod dk1844 11. 4. 2016 18:30

Tak aspoň, že je správně. Já jsem hledal všude možně, a nenašel, tak mě napadlo, že i někdo další může tápat. Chtěl jsem pomoct :)

Máš pravdu, je to tam :)
dk1844
Návštěvník

Odeslat příspěvekod osobne2 11. 4. 2016 18:39

tulum píše:Taky by mě zajímalo jak to "osobne" přesně měl (k jakému datu e-platbu zaúčtovanou apod.), když s reklamací uspěl. Chystal jsem se totiž také reklamovat.

Internetove platby jsem mel dve, obe zauctovane zacatkem brezna. Dulezite je podat reklamaci pisemne, uvest pritom spravne udaje (viz. obchodni podminky) a hlavne spravne ji odduvodnit.
8-)

Reklamace ve věci nepřipsání bonusu za internetové platby na kreditní kartě Style XXXXXXXXXXXXXXXX
komu: info(z)rb.cz
kopie: reklamace(z)rb.cz

Dobrý den, podávám tímto reklamaci ve věci nepřipsání bonusu (věrnostní prémie) za internetové platby v měsíci březen 2016 na mé kreditní kartě Style XXXXXXXXXXXXXXXX. Dne 24.3.2016 mi byl doručen výpis z předmětné kreditní karty, ve výpisu jsou ve dnech 5.3.2016 a 12.3.2016 zaúčtované dvě internetové transakce, za které nebyl připsán bonus ve výši 1 % dle výše plateb. Bonus ve výši 1 % byl připsán pouze za platbu na pokladně obchodníka. A to přestože na internetových stránkách www.rb.cz/vernostnipremie je přístupný PDF dokument s názvem “Program výhod pro RB kreditní karty “, účinný od 1.3.2016, ve kterém je v bodě 2.2 uvedeno, že bonus (věrnostní prémie) je přiznán také za internetové platby.
V příloze zasílám můj výpis z mé kreditní karty, který lze otevřít po zadání hesla: XXXX, a předmětný dokument s názvem “Program výhod pro RB kreditní karty “.
Žádám o zaslání informace o způsobu vyřízení mé reklamace emailem na adresu nejaky(z)email.cz .

Jméno Příjmení
rč: XXXXXX/XXXX
Ulice č.p.
PSČ Město

tel. 123456789
email: nejaky(z)email.cz


Vyjádření k reklamaci:
Vážený pane XXX,
kontaktujeme Vás v souvislosti s Vaší reklamací ze dne 24.3.2016, týkající se výše věrnostní prémie u Vaší kreditní karty č. XXXXXXXXXXXXXXXX.
Situaci jsme důkladně prověřili a bylo zjištěno, že změny od 1.3.2016 se vztahují na nově uzavřené kreditní karty. Pro již běžící karty ke změnám dochází z technických důvodů až při první změně účetního období, u Vaší kreditní karty tedy až pro transakce od 25.3.2016. Jelikož tato informace nebyla takto detailně uváděna, bude Vám věrnostní prémie za e- commerce transakce v následujícím týdnu připsána ve prospěch Vašeho kreditního účtu.
Za způsobené nesrovnalosti se omlouváme a věříme, že se nám podařilo danou situaci dořešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
...

Bonusy mi připsali hned ten týden, kdy mi vyjádření k reklamaci přišlo a ne až následující týden.
Naposledy upravil osobne2 dne 11. 4. 2016 18:53, celkově upraveno 1
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 4. 2016 18:52

Což byl v Tvém případě odkaz na podmínky platné od "1.3.2016", že? O tom, že se podmínky mění až od konce březnového období nikde nic oficiálního psáno nebylo.

Už jdi s těma svejma úpravama do prdeIe.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod tulum 11. 4. 2016 18:57

Zkusíme, uvidíme:)
tulum
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 11. 4. 2016 20:19

jinak při uhrazení RB KK je dostupný zůstatek aktualizován ihned, ikdyž se aplikace tváří, že nikoliv, nemusí se tedy čekat přes půlnoc, dnes osobně vyzkoušeno
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Cmmm 12. 4. 2016 08:25

Půjčovna aut IE - dotaz. Máte někdo zkušenosti s půjčením auta v Irsku? Mám KK Citi/RB Billa. V podmínkách půjčovny je napsáno, že si blokují zálohu 1500,-Euro. Úvěrový limit je OK, ale není na kartě nějaký jiný (nic jsem nenašel), který by transakci neumožnil? Koukal jsem i na ostatní půjčovny, ale záloha je +- podobná. Jinde (UK) tak velký zálohy nechtěli. Takže bych nerad dorazil do Dublinu a zůstal bez auta.
Díky.
Cmmm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ab84 12. 4. 2016 08:39

Půjčoval jsem auto cca 2 roky zpátky na Kanárech. Vždy na víkend, asi čtyřikrát po sobě. Blokovali vždy 600 EUR, používal jsem Citi Life. Problém byl v tom, že tu blokaci po vrácení auta neuvolnili, i když jsem to reklamoval, tak to ve finále uvolnili až po měsíci (což je asi maximální doba pro předautorizaci). Takže jediné řešení bylo, že jsem kartu musel přebíjet, měl jsem tenkrát v blokacích snad 60 tisíc Kč. Každopádně to fungovalo, ale doporučuju mít na kartě dostatečný zůstatek, aby Ti těch 1500 EUR pak nechybělo.
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod j.ch 12. 4. 2016 20:28

Zdravím všechny, za jak dlouho vám přišla poukázka na 3000 Kč na Aukro u Style? První platbu jsem provedl 1.4.2016 a zatím nic (má to být doručeno do 7 pracovních dnů od první platby).
j.ch
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod avathar 12. 4. 2016 21:12

Mám podobný problém...
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 13. 4. 2016 06:56

u mně taky problém, pro změnu s mall, placeno 27.3. a nic, už sem 2x volal na linku, zatím se kroutěj, že mají teď nějaký problémy a proto se to trošku zdrželo...
filas81
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků