Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod eR99 24. 7. 2016 14:22

To je zase dotaz.... :oboze
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod olaf3788 25. 7. 2016 09:02

Za jak dlouho vam dosla splatka? Ja posilal ve ctvrtek jeste na stary ucet citi a stale nic. Driv jsem to tam mel do druheho dne.
Edit: tak ted dosla sms ze ctvrtecni (citi) platba je na uctu i dnesni nova platba pres novy rb ucet. Takze uz posilat pres rb
Naposledy upravil olaf3788 dne 25. 7. 2016 10:03, celkově upraveno 1
olaf3788
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jichaj 25. 7. 2016 09:18

ja uz radsi migroval i na novy číslo uctu a VS (co je videt v bankovnictvi) a druhy den prisla sms ze byla pripsana splatka
jichaj
Diskutér


Odeslat příspěvekod dinkylinky 26. 7. 2016 15:21

Dá se ta kreditka style, co je v akci na léto s bonusem 1500 Kč, zrušit hned po těch 3 měsících? Přemýšlím, že bych vyinkasoval jen těch 500x3 Kč, a vzhledem k tomu, že za vedení karty se platí, bych jí pak hned zrušil. Tak jestli to není někde vázaný ty odměny na nutnost držet jí určitý čas.
dinkylinky
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod franko_cz 26. 7. 2016 16:10

Už se to tu probíralo i s odkazem na podmínky akce.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM007 27. 7. 2016 07:05

Anabáze s registrací origoš KK RB pokračuje. Po informaci od Zedny v tomto vlákně o jeho úspěšném pokusu o registraci 2 origoš KK RB jsem tedy ještě zavolal na infolinku. Pani slíbila, že mně kartu zaregistrují a pošlou mailem logovací údaje. Druhý den skutečně mail došel, ale jen s postupem jak kartu zaregistrovat bez logovacích údajů. Po pokusu o registarci jsem dostal hlášku, že je karta již zaregistrovaná a mám použít logovací údaje z IB RB, které nemám (mimo origoš KK RB u RB nic nemám). :-(

Laik žasne, odborník emigruje - ale kam?
PS: nedělám ze sebe agenta 007, jen čekám na uvolnění aliasu MirekM ...
MirekM007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM007 27. 7. 2016 18:25

Dnes jsem udělal poslední zoufalý pokus, zastavil jsem se na pobočce RB ve Zlíně (na kole 10 minut ...). Chvíli mně trvalo, než jsem paní vysvětlil vo co go, několikrát někam telefonovala, pak mě poslala domů, že se ozve. Po cca 4 hodinách volala, že již má pro mě logovací údaje. Logování jsme pro jistotu vyzkoušeli na jejím PC (IPIN a TPIN jsem si doma obratem změnil k obrazu svému). Shrnuto podtrženo, velký dík paní Markétě Chmelařové z pobočky RB Zlín za velmi aktivní a proklientský přístup v řešení mého pastavu s logováním do systému KK RB.
PS: nedělám ze sebe agenta 007, jen čekám na uvolnění aliasu MirekM ...
MirekM007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Franklin 27. 7. 2016 19:13

Díky, Mirku. Zítra to taky zkusím a odkážu se na Tebe a na Markétu Chmelařovou ze Zlína. :mrgreen:

Jo a nelez pořád na žumpu, je to opravdu k ničemu.
Naposledy upravil Franklin dne 28. 7. 2016 10:35, celkově upraveno 1
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM007 28. 7. 2016 08:18

Tak to abych obcházel pobočku RB ve Zlíně velkým obloukem. :-)

Se žumpou máš pravdu, je to "házení perel sviním". Někteří místo toho, aby přes net založili účet v jiné bance, na fóru opakovaně ztrácí čas dlouhými příspěvky a naprosto zbytečně doufají, že banka změní svůj názor v něčem, v čem již veřejně rozhodla. Budu se snažit polepšit. :-)
PS: nedělám ze sebe agenta 007, jen čekám na uvolnění aliasu MirekM ...
MirekM007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ency 28. 7. 2016 09:59

Tak sem jim dneska volal, za pulhodky prisel mail, jak se zaregistrovat a vazne se pak uz slo zaregistrovat ..
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davsopl 28. 7. 2016 12:02

Ve Zlíně to opravili. :-) Až pojedu na Barum Rally, tak se na pobočku asi zastavím. :-)
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Franklin 28. 7. 2016 12:57

Tak jsem použil stejnou taktiku jako Ency. Zavolal jsem na infolinku, že chci aktivovat kartyonline.rb.cz pro originál RB kreditku. Operátor slíbil, že to zařídí. A skutečně, asi za hodinu přišel e-mail, vše je nyní funkční. :-)

Zajímavé, ještě včera mi na infolince tvrdili, že kartyonline.rb.cz pro originál RB kreditky nefunguje. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Gandalf007 28. 7. 2016 14:36

Zvláštní, já se s origo RB KK (Style a Mall) zaregistroval do systému někdy v sobotu, registrace proběhla v pořádku, jen mne to "z technických důvodů" nepustilo k náhledům na jednotlivé účty. Zkusil jsem pak přihlášení znovu v pondělí nebo úterý a od té doby to normálně chodí... bez telefonátů nebo návštěv poboček.
Gandalf007
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 28. 7. 2016 15:06

Moje teorie: při importu dat do nové aplikace kartyonline.rb.cz omylem (nebo záměrně?) vynechali určitou skupinu klientů. Například ty, co mají pouze RB Mall anebo RB Mall + dosud nezmigrované Citi kreditky.

Opravit to není problém. Problémem jsou operátoři infolinky, kteří o této možnosti neví.
Franklin
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků