Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 9. 10. 2016 09:16

.357 píše:Máte už v Kartyonline nový výpisy (ke 3.10.)? K převedené Life už je tam dva dny, ale k jejich Mall furt nic...


Stále furt nic.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod .357 10. 10. 2016 18:54

Kdy tam ty výpisy dávaj? Style měla konec 27.9. a Mall 3.10. a stále výpisy nejsou k dispozici...
.357
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 10. 2016 18:58

Zjevně nějakej výpadek. Style ho v IB zatím vždy měla krátce po konci období (nevím přesně, zda druhý nebo až třetí den, ale v akceptovatelné době).
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 11. 10. 2016 10:13

Mimochodem. Uz bychom se meli pomalu, ale jiste dozvedet, co bude s kreditkami RB po 1.1.17.
Respektive jestli je nenechaji v klidu dojet pres vanoce a zmeny daji treba k 1.4.?
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 11. 10. 2016 10:45

Jo, to určitě. Buď budou čekat na apríla, nebo ho udělají o něco dřív.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod .357 11. 10. 2016 11:13

Dyť je můžeš klidně zrušit hned, když seš tak nedočkavej :-)
Já budu trpělivě čekat a nechám se překvapit. Slovy klasika: Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko...
.357
Diskutér

Odeslat příspěvekod Suky. 11. 10. 2016 12:37

stepano píše:Nemohli byste prosím bombardovat Raiffeisen infolinku aby v kartyonline.rb.cz aplikaci zobrazili přepočet cizí měny na CZK? Je to tam jen v cizí měně a v CZK to chybí, je to až na měsíčním výpise jakým kurzem to bylo započteno. :-\ Jelikož platím více v cizích měnách než v CZK, tak by mi to docela bodlo. Když nás bude víc možná to zavedou :-D

Tak prý chystají úpravy kartyonline.rb.cz v roce 2017, ale jestli pak bude zobrazena odečtená částka v Kč nevěděla...
Suky.
Diskutér

Odeslat příspěvekod kejki3 11. 10. 2016 14:47

Tak mi ti kikoti vrátili 5.10. splátku karty ze září na účet, než ze kterého odešla a naúčtovali mi úrok z prodlení. Ale ten mi už odmázli... Já vám nevím, je tohle vůbec možný?
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 11. 10. 2016 17:28

kejki3:
A česky by to nešlo? Nějak to nechápu. Vy jste poslal splátku se správně vyplněnými údaji a oni vám tu splátku vrátili na nějaký cizí účet?
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod Cmmm 11. 10. 2016 18:42

Teda to je síla... První měsíční vyúčtování KK Billa. Stržen poplatek za kartu, ovšem nějak zapomenuto jeho vrácení za aktivní používání. Informace o vyúčtování - pouze SMS, mailem nic. V IB vůbec nic není - žádné výpisy, prostě nic.
Poplatek reklamuju. Chtěl jsem si zakázat otravné SMS o platbách. Ale teď fakt nevím. Abych nakonec vůbec tušil, kolik mám splatit.
Máte někdo podobné zkušenosti?
Cmmm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tulum 11. 10. 2016 20:38

Ten poplatek za Billičku mi rovněž strhli, ale vrátí ho nazpět jen tam bude nějaká časová prodleva, karta je prý doživotně bez poplatku.
tulum
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 11. 10. 2016 20:42

To jsem teda rád, že jsem ten žlutej kukuřičnej zmetek zrušil... Někdy tento týden by mi měla uplynout lhůta "dohody", tak když tu kartu ještě uvidím v "IB" i poté, tak je začnu prudit na zákaznické lince... O nějaké neoprávněné poplatky zase nestojím.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Heavy71 12. 10. 2016 09:13

Bohužel to není "výsada" jen KK Billa, ale stejně se to chová asi i u ostatních karet (vyzkoušeno Mall, Life). Informace o vyúčtování v SMS přijdou v den jeho vystavení, mailem pak cca do dvou dnů a na kartyonline.rb.cz se nový výpis objeví zhruba do týdne. Proč to takhle je nevím, chce to trochu trpělivosti a hlavně žádnej stres. Ono si to časem sedne ;-)
Heavy71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Cmmm 12. 10. 2016 09:35

tulum píše:Ten poplatek za Billičku mi rovněž strhli, ale vrátí ho nazpět jen tam bude nějaká časová prodleva, karta je prý doživotně bez poplatku.


No poplateček strhli 13.9. Zatím nic nevrátili. Prodleva možná u RB znamená 100 let :shock: . Ale tak dlouho se mi nechce čekat. 8-)
Cmmm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Heavy71 12. 10. 2016 11:18

Trochu mě mate, že jsi na to přišel až teď po měsíci, ale nicméně bych minimálně zavolal na tu jejich infolinku, ať to zkontrolují a když ti potvrdí, že se stala chyba, tak to hned reklamovat, za to nic nedáš.
Heavy71
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků