Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 15. 4. 2017 10:23

U mě plechová huba stále ok (i před několika minutami).
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod 07Petr 15. 4. 2017 11:16

Připisuje RB teď v dubnu 1000 Kč bonus u KK Mall za platby zaúčtované do konce 03/2017?
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 15. 4. 2017 12:56

Ano
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod jbohac 18. 4. 2017 17:28

Zážitek z rušení karty Life: zašel jsem do pobočky, karty položil na stůl s občankou a řekl že je chci zrušit. První zádrhel, když po mě chtěl číslo účtu na vráceni případných přeplatků - nebyl jsem si jist, že si ho správně pamatuju, bankéř nebyl schopen si najít číslo účtu ze kterého chodily splátky. Nakonec jsem si vzpomněl - ale kdyby ne, asi bych nic nepořídil, i když jsem oznámil, že je účet vyrovnaný a žádné přeplatky nehrozí.

Vytiskl smlouvy o ukončení k datu za čtrnáct dní. A než jsem si stihl papíry přečíst, moje karty zničil, přestože jsem zatím nic nepodepsal a ve smlouvě co jsem zrovna podepisoval bylo, že karta přestane být aktivní až za těch 14 dní. Plánoval jsem, že jestli se ozve retenční a zruší poplatek, ještě si kartu jako zálohu nechám. Ale teď už to fyzicky nepůjde. Novou už si vydávat nenechám, i kdyby se ozvali - to by asi bylo plýtvání plastem :)
jbohac
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod eR99 18. 4. 2017 17:55

Fór je v tom, že KK při rušení nemusíš v RB vůbec odevzdávat. A rovněž nevidím žádný problém v tom si pamatovat, nebo mít v kartičce v peněžence, své číslo BÚ...
Naposledy upravil eR99 dne 19. 4. 2017 07:31, celkově upraveno 1
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LGA 18. 4. 2017 19:58

Nebo mít číslo účtu na platební kartě, jako to bylo u Zuno.
LGA
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Mikka1 18. 4. 2017 20:16

Mou kartu si taky nechali a z retenčního volali...
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ab84 18. 4. 2017 20:20

Mojí Mallkartu si nenechali a ani z retenčního nevolali :) Takže další výpověď už jsem si rozmyslel a jen jsem jim zavolal, že chci u zbývající Mall a Life karty zrušit poplatek za vedení, což se částečně povedlo (Mall na půl roku a Life na rok).
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 18. 4. 2017 21:20

Minulý týden jsem na pobočce podepsal rušení Mall, samotnou kartu nechtěli. Dnes volali, nabídli nejdřív 6 měsíců vedení zdarma, pak 1 rok vedení zdarma. Na dobu neurčitou nic nabídnout nechtěli. Nechal jsem tu KK zrušit, stejně je nepoužitelná.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod 932940 18. 4. 2017 21:26

Za jak dlouho po zruseni si muze clovek zazadat o novou Mall kartu, aby mel narok na vstupni bonus?
932940
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Bond2 19. 4. 2017 06:59

Pamatuji 12 měsíců. Teď už ale tam mají
"Nabídka bonusu 2000 Kč platí pouze pro první nově vydanou MALL.cz kreditní kartu, o kterou klient požádal prostřednictví této stránky."
https://www.mall.cz/mallkarta
Bond2
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod blackwork 19. 4. 2017 18:08

Tak nabídka z retenčního na rušenou Mall a Easy byla Mall na dalšího půl roku vedení zdarma, akceptoval jsem a Easy výměna za Style s půlročním vedením zdarma což jsem zavrhl.
Nakonec tedy nabídka Easy za De Luxe s půlrokem zdarma což jsem vzal ...
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 19. 4. 2017 18:22

jak dlouho trvalo než se ti ozvali z retenčního? u mě už je to víc jak týden (chápu, byly Velikonoce)
pivinecek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 19. 4. 2017 22:00

ab84 píše:Mojí Mallkartu si nenechali a ani z retenčního nevolali :) Takže další výpověď už jsem si rozmyslel a jen jsem jim zavolal, že chci u zbývající Mall a Life karty zrušit poplatek za vedení, což se částečně povedlo (Mall na půl roku a Life na rok).


Jakým způsobem jsi vedl rozhovor na infolince? Buď mně dáte vedení karet zadarmo nebo je zruším? Nebo jinak?
Vedení karet zadarmo ti vyřídil okamžitě pracovník infolinky nebo ti pak volali do 5-ti dnů z retenčního?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod ab84 19. 4. 2017 22:24

MirekM. píše: Jakým způsobem jsi vedl rozhovor na infolince? Buď mně dáte vedení karet zadarmo nebo je zruším? Nebo jinak?
Vedení karet zadarmo ti vyřídil okamžitě pracovník infolinky nebo ti pak volali do 5-ti dnů z retenčního?


Volal jsem na RB linku a slusne pozadal o zruseni poplatku. Tam si muj pozadavek zaznamenali a dalsi den volali z retencniho s tim, ze jsem chtel zrusit karty. Odpovedel jsem, ze rusit nechci, jen chci karty bez poplatku. Vymlouval se, ze on umi karty jen rusit, ale po nekolika konzultacich s kolegou mi nabidl odpusteni poplatku.
ab84
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků