Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 23. 4. 2017 19:49

A co Dalichova nulová odměna v dubnovém výpisu? Již ses něco dozvěděl? Nebyla to pomsta RB za zveřejnění "návodu" na Měšci?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod pan Y. 24. 4. 2017 18:18

mojmax píše:Je to vidět, ale "nežádoucí" transakce budou odfiltrovány až s dalším výpisem.


Já na své RB MALL KK po již zaúčtovaném nákupu v CK ze dne 21.4.2017 žádné získané prémie nevidím. Takže si to asi už vážně nastavili v souladu s novými podmínkami.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kardiaq 24. 4. 2017 18:38

Diky za info, to jsem chtel zjistit.
kardiaq
Návštěvník

Odeslat příspěvekod LuiS_666 24. 4. 2017 19:55

To je moc brzy, aby se premie projevily...(21.4 transakce - byl víkend).
Narozdíl od některých si klidně ex-post selekci umím představit právě na základě těch transakčních kódů. Dokonce i implementace mi přijde jednodušší, než to selektovat průběžně.
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod pan Y. 24. 4. 2017 19:59

Po zaúčtování (kdy se transakce přesune z nezaúčtovaných do standardní historie transakcí) se prémie obvykle připsaly, nyní ne. Klidně napište další zkušenosti (ti, kteří měli jiné zúčtovací období a transakce máte zaúčtované již déle), netvrdím, že to nemůže být jinak.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kardaq 24. 4. 2017 21:01

Také jsem měl vždy bonus připsán v kartyonline hned po zaúčtování transakce.
kardaq
Návštěvník

Odeslat příspěvekod LuiS_666 24. 4. 2017 22:25

U mých posledních transakci na KK Mall trvalo připsání odměny po zaučování transakce klidně i týden, možná i víc,....standardně jsem měl prémie hned po zaúčtování.
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Korzaik 24. 4. 2017 22:28

Jak je to s poplatkem za nové účetní období, když už karty nechci? Musel jsem ale počkat na připsání bonusu.
Začíná mi 21.4 a 27.4.
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod filas81 25. 4. 2017 06:31

mně řekli, že poplatek bude, vypovídal jsem včera na pobočce obě karty... uvidíme jestli se ozve retenční s nějakou nabídkou, jinak to šlo překvapivě rychle, za 10 minut jsem byl hotov
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Korzaik 25. 4. 2017 06:41

A pokud je ta druha karta style, ma cenu zkusit ji vypovedet pred 27.4? Tam se o bonus nemusi zadat, ale pripisuje se automaticky, takze by ho mohly pripsat i ve zrusenem ucetnim obdobi?
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 25. 4. 2017 10:49

Tak počkejte, jak to bude fungovat. Ten 1 měsíční poplatek nikoho nezabije. Kromě toho počítám s tím, že po výpovědi stejně každému nabídnou půl roku nebo rok vedení zdarma, dá se požadovat i vrácení toho naúčtovaného poplatku. Jiná otázka je, jestli není lepší oželet těch pár korun a stejně se toho zbavit.

Jinak je myslím nejlepší jít tam kartu vypovědět hned po připsání bonusů a po splacení na 0.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 25. 4. 2017 11:01

Před chvílí jsem měl telefonát z 412..... ohledně nabídky na retenci Mallky, která zněla: bez poplatku za kartu i když nebude v daném měsíci použita. Ani nevím, zda to nabízel na rok, či na neomezenou dobu. Poslal jsem ho s tím slušně do ř.ti a trval na výpovědi. Ještě jsem s ním konzultoval ty možnosti podání výpovědi a bylo mi sděleno, že lze vypovědět jen dvěma způsoby:
- pobočka
- dopis do Olomouce
Na možnosti akceptace naskenované výpovědi zaslané do mailu se údajně pracuje a datovka nejde.
To samozřejmě neznamená, že ta možnost přes sken do mailu, jak jí nastínil wit, reálně nefunguje (známe RB)
:hm

edit:
Nedalo mi to a ještě jsem se "hacknul" do mailové schránky přítelkyně, kam jí přišel z RB mail, reagující na její výpověď KK Life, podanou na formuláři od wita s jejím naskenovaným podpisem a zaslanou mailem:

Vážená paní Dočerpalová,
jsme rádi, že se obracíte na naší Infoschránku.
Chtěli bychom Vás informovat, že jsme zadali požadavek s Vaší žádostí o zrušení Kreditní karty.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na lince 800 900 900 (+420 412 446 400) nebo na e-mailové adrese info@rb.cz.
S přáním příjemného dne
XY
Kontaktní centrum
Raiffeisenbank a. s.
Bezplatná linka: 800 900 900
E-mail: info@rb.cz


To mi indikuje, že možnost podání výpovědi e-mailem funguje.
Taki
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 25. 4. 2017 12:05

Já jsem také vypovídal přes naskenovanou výpověď a dostal jsem e-mail podobného ražení:

Kód: Vybrat vše
Vážený pane Dojiči,

těší nás, že jste se obrátil na naši Klientskou schránku.

Váši výpověď jsme předali na příslušném oddělení.

Děkujeme za pochopení.

S přáním příjemného dne

S pozdravem
xx xx
Kontaktní Centrum
Raiffeisenbank a.s.
mojmax
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Korzaik 25. 4. 2017 14:01

Nemá cenu napřed požádat o odpuštění poplatku? Takhle se nemusejí z retenčního ozvat a rovnou to zruší. Celkem bych jednu mall na reálné internetové nákupy a jednu style na prodlouženou záruku uživil, pokud by byly zdarma.
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 4. 2017 14:48

Má to cenu. Já jim rovnou napsal, že prosím o telefonát z retenčního, abychom se vyhnuli zbytečnému šaškování s výpovědí. Já dostal rok, žena jen půl roku. (Njn, tak si to odsedíme, no. :) )
drkarel
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků