Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Korzaik 25. 4. 2017 15:23

A kam jsi psal?
Korzaik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 4. 2017 15:44

Na info. Taky jde volat na normální infolinku.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod dk1844 25. 4. 2017 19:51

Na 2 ks Mall karty mi na férovku řekli, že dají půl roku vedení zdarma na každou z nich nebo rok zdarma na jednu z nich, druhou můžu třeba zrušit. Celkem rozumný.
dk1844
Návštěvník

Odeslat příspěvekod LuiS_666 25. 4. 2017 20:52

Automat na výběr prémií u mně nadále nefunkční, asi hodně individuální co tak čtu. Umí to na infolince přes operátora připsat, nebo pošlou návod který nefunguje ?
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jumpmans 25. 4. 2017 22:53

Umi to pripsat a k tomu poslou navod ktery nefunguje
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod kardaq 26. 4. 2017 04:46

Me na infolince radila, at si zmenim t-pin nebo at dojdu na pobocku, aby mi tam neco nekam priradili k telefonnimu cislu. Kaslu na ne, sami nevedi, jak to opravit, zmena t-pinu nepomohla a na pobocku nepojedu, mam to daleko.
kardaq
Návštěvník

Odeslat příspěvekod kardaq 26. 4. 2017 04:46

Me na infolince radila, at si zmenim t-pin nebo at dojdu na pobocku, aby mi tam neco nekam priradili k telefonnimu cislu. Kaslu na ne, sami nevedi, jak to opravit, zmena t-pinu nepomohla a na pobocku nepojedu, mam to daleko.
kardaq
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 26. 4. 2017 06:19

dk1844 píše:Na 2 ks Mall karty mi na férovku řekli, že dají půl roku vedení zdarma na každou z nich nebo rok zdarma na jednu z nich, druhou můžu třeba zrušit. Celkem rozumný.


Volali ti po výpovědi, nebo jsi jen zavolal na infolinku?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod glock69 26. 4. 2017 08:00

Na infolince jsem požádal při převodu bonusu o zrušení karty, do týdne zavolali. Slečna hned, ze chápe, ze se mi nelíbí změna podmínek, hodně lidí ruší karty, ale prostě 2% už kvůli EU vracet nemohou.... Tak jsem jí řekl, že toto jsem schopný i pochopit, ale hodně se mi nelíbí poplatek za vedení karty. Nabídka - půl roku bez poplatku. Tak jsem se zeptal proč jen půl roku, když dávají rok? Prý je to podle klienta, musí se podívat do systému, zda mi může dát i rok. Takže mám rok bez polatku a pak se uvidí...
glock69
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dk1844 26. 4. 2017 08:39

MirekM. píše:
dk1844 píše:Na 2 ks Mall karty mi na férovku řekli, že dají půl roku vedení zdarma na každou z nich nebo rok zdarma na jednu z nich, druhou můžu třeba zrušit. Celkem rozumný.


Volali ti po výpovědi, nebo jsi jen zavolal na infolinku?


Volali po výpovědi obou karet, asi den poté.
dk1844
Návštěvník

Odeslat příspěvekod cipisekcz 26. 4. 2017 08:44

Mam RB KK Life presel jsem sni ze Citibank v zari 2016.
Chci se zeptat ohledne poplatku za vedeni karty 50,-Kc.Nikde ten poplatek na mem patecnim vypise nemohu najit.
Kde ho prosim mam hledat?
PS:je mozne ze mam jeste vedeni zdarma?
cipisekcz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 26. 4. 2017 08:46

Je to možné. Zjevně alespoň některým aktivovali půl rok vedení zdarma (a to nejspíš po vypršení roku od vydání v Citi). Taky mi chvíli poplatek neúčtovali, i když už mohli.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod cipisekcz 26. 4. 2017 09:04

No jeste je mozna spojitost-ja jsem nikdy za KK Citi Life neplatil.
Mel jsem vedeni KK zdarma v programu Citibank at Work.
cipisekcz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 26. 4. 2017 09:06

Jo, jo, to naštěstí zůstalo zachováno...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 26. 4. 2017 09:23

Dobre, ze o tom mluvite. Mame v nove praci nabidku od Raiffeisen na ekonto komplet. Vidim tam vedeni zdarma za podminek aktivniho pouzivani, vyhodne podminky KK tam nejsou uvedeny. Zkusim podusit bankere :-)
dlouhy.dejw
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků