Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod kecinzer 31. 10. 2016 20:11

jisy píše:Mám kreditní kartu a platím s ní bezhotovostně, kromě toho jsem z bankomatu jednou vybral dejme tomu 1000 Kč.
Po skončení přísl. doby mi přijde výpis, kde mám zaúčtovány všechny bezhotovostní útraty, všechny hotovostní výběry a úrok z vybrané hotovosti ke dni zúčtování.
Ale ta hotovost se úročí i nadále - až do zaplacení. Proto musím k částce, kterou mám na výpisu, něco přihodit, abych pokryl i nově naběhlé úroky po datu výpisu - nejlépe něco víc, abych to nemusel počítat.
Př.:
utraceno bezhotovostně ...... ....... 10 000,-
v půlce období vybráno z bankomatu 1 000,-
naběhlé úroky do vyúčtování ..... ........ 12,-

Na výpise mám k uhrazení 11 012,-

V bezúročném období zaplatím bance 11 030,- ... a vím že mám splacené vše "i s chlupama" a nějaké drobné mám přeplacené, což mi banka vyúčtuje v dalším výpise.

Doufám, že je to srozumitelné.


Díky.
Ještě poslední dotaz.
Pro klid duše, jsem raději v neděli večer poslal dostatečný obnos na kartu, abych se dostal nad nulu. Dnes dopoledne jsem se tedy dostal do cca. 300 Kč v plusu.
Je nějaká doba, po kterou musím zůstat v plusu, aby došlo k vyrovnání, nebo stačí jen okamžik, když se mi to objeví na karetním účtu?
kecinzer
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomason87 1. 11. 2016 20:12

Dneska jsem málem neuspěl s 5% slevou v Eiffel Opticu. Prodavačka nechtěla RB kartu uznat, přestože jsem jí upozornil, že to mají na dveřích ("nedostali školení"). Naštěstí druhá prodavačka kartu náhodou měla taky a vše uvedla na pravou míru :)
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod HNF-01 1. 11. 2016 22:42

Vypověděl jsem nepoužívanou RB Classic, volali, nabídli 300 při útratě 1000 do 14 dnů.
HNF-01
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 2. 11. 2016 00:16

Jen sem napisu vseobecnou informaci, kterou jsem si nyni na vlastni zkusenost potvrdil:

Kreditni karta RB MALL od Raifky ma (narozdil od migrovane Citi MALL) implicitne zakazane platby na internetu. Musi se povolit na infolince pres operatora. Po jejich povoleni pak internetove platby funguji i u prebite karty, tzn. lze pak na internetu platit i castky prevysujici limit karty, coz je uz stejne chovani jako u migrovane Citi MALL.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 3. 11. 2016 13:45

HNF-01 píše:Vypověděl jsem nepoužívanou RB Classic, volali, nabídli 300 při útratě 1000 do 14 dnů.

jak jsi to vypověděl, písemně na pobočce?
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 3. 11. 2016 16:40

Tomason87 píše:Dneska jsem málem neuspěl s 5% slevou v Eiffel Opticu. Prodavačka nechtěla RB kartu uznat, přestože jsem jí upozornil, že to mají na dveřích ("nedostali školení"). Naštěstí druhá prodavačka kartu náhodou měla taky a vše uvedla na pravou míru :)


S poukázkami od Home Credit je to v Eiffel optic obdobné. Vždy volání kolegyně a následné divení, že něco takového existuje. Btw. to jsi uplatňoval 5% při platbě KK od RB při osobním odběru objednávky z eshopu?
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HNF-01 3. 11. 2016 17:07

retron píše:jak jsi to vypověděl, písemně na pobočce?

Ano, sel jsem nahodou kolem...
HNF-01
Diskutér

Odeslat příspěvekod .357 3. 11. 2016 23:27

Prémie opět připsány na účet během chvilky, příště to snad budu muset změřit přesně :-)
Jen by mi to asi vyhovovalo spíš přes Kartyonline, ale to už bych asi chtěl moc... Akorát mě tam štve to přiblblý přihlašování!
.357
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 4. 11. 2016 02:21

retron píše:
HNF-01 píše:Vypověděl jsem nepoužívanou RB Classic, volali, nabídli 300 při útratě 1000 do 14 dnů.

jak jsi to vypověděl, písemně na pobočce?


Jinak se prece uverova smlouva vypovedet neda, nez na pobocce nebo pisemne :-)
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 4. 11. 2016 10:22

jsem to myslel v jaké fázi mu to nabídli :)
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomason87 4. 11. 2016 10:53

eR99 píše:
Tomason87 píše:Dneska jsem málem neuspěl s 5% slevou v Eiffel Opticu. Prodavačka nechtěla RB kartu uznat, přestože jsem jí upozornil, že to mají na dveřích ("nedostali školení"). Naštěstí druhá prodavačka kartu náhodou měla taky a vše uvedla na pravou míru :)


S poukázkami od Home Credit je to v Eiffel optic obdobné. Vždy volání kolegyně a následné divení, že něco takového existuje. Btw. to jsi uplatňoval 5% při platbě KK od RB při osobním odběru objednávky z eshopu?


jj, z eshopu. v kombinaci s Priceless Specials už je to celkem pěkný...
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod .357 5. 11. 2016 10:41

Výpisy ze 3.11. byly už 4.11. v emailu i v Kartyonline. Tam se začíná něco dít!!
.357
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 5. 11. 2016 13:41

Zaclo neco fungovat?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod kecinzer 5. 11. 2016 14:07

Výpis 3.11. už 4.11. v mailu? Minulý měsíc mi přišel výpis do mailu hned ten den. Pro mě tedy zhoršení.

Každopádně jsem ve výpise neměl žádné úroky za čerpání hotovosti. Nějak tomu nerozumím.
kecinzer
Diskutér

Odeslat příspěvekod .357 5. 11. 2016 14:33

To určitě... A výpis za září ti poslali už v srpnu, viď :-) :-)
.357
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků