Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod blackwork 2. 12. 2016 16:43

V rekordním čase 5 měsíců připsán bonus 500,- za EASY ... >:-(
Kvůli bonusu je třeba ji mít 6 měsíců, což vychází skoro akorát tak na to abych se za 3 měsíce reklamací naštval a zrušil ji ... 8-) :-l
blackwork
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 2. 12. 2016 19:34

HNF-01 píše:Zda se, ze Allianz zrusila moznost platby pojisteni kartou (alespon u 3. pilire penzijka), nejen RB Life ale vsemi PK. Podle infolinky je "dočasně nedostupná kvůli přechodu na novou platformu podporující tento způsob platby". Poslal jsem jim pisemny dotaz, jestli prechod ukonci jeste v tomto roce.


Také jsem se dotazoval, protože PP u Allianz platím KK pravidelně také. Tento měsíc jsem musel použít otravný platební příkaz...

Snad to, co nejdříve opět zprovozní. Slečna na lajně říkala, že snad v lednu...
Naposledy upravil eR99 dne 3. 12. 2016 00:39, celkově upraveno 1
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 2. 12. 2016 19:59

Jenže u ostatních produktů tam ta platba funguje. Jen to má jinou podobu, než dřív. Takže jsem usoudil, že to celé nějak změnili a možnost platby zrušili jen u penzijka (tam přímo píší, že mám platit inkasem nebo trvalým příkazem). Přijde mi podivný, že by to byla dočasná záležitost, když u ostatních produktů nový systém na platby naběhl hned...
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 3. 12. 2016 00:42

Prý nějaká technická komplikace. Nic o tom, že by to v budoucnosti nemělo jít, z úst pracovnice infolinky nepadlo. Uvidíme...
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brňák73 3. 12. 2016 10:24

Chtel jsem se zeptat. Jak probíhá čerpání Life premii ted? Na foru jsem nasel cca 2 mesice stare zpravy ze je to pripisovano bez problemu. Me ale pracovnice na lince rekla, ze premie, kterou ted cerpam, bude pripsana az v dalsim zuctovacim obdobi....
brňák73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 12. 2016 12:18

Čerpat lze vždy až po výpise za období, ve kterém byla daná platba zaúčtována, tj. v následujícím období.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod brňák73 3. 12. 2016 15:55

drkarel píše:Čerpat lze vždy až po výpise za období, ve kterém byla daná platba zaúčtována, tj. v následujícím období.

Blbe jsem se vyjadril. Myslel jsem to tak ze kdyz me to ted prevedou, ze se to nepocita do splatky, kterou musim uhradit...u citi se snizila splatka o prevedenou castku...
brňák73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 12. 2016 16:03

Hmm, to nevím, ale já to do splátky počítám a platím dle toho a žádný úrok mi účtován nebyl. V posledním měsíci např.

Vyčerpaná částka na konci zúčtovacího období (24.10.2016): -50.000,08 Kč
Splátka 20000,- 25.10., prémie 1000,- 26.10. a na konci bezúročného období splátka 29.000,08.

Ta čerpaná 1000ovka je ale z plateb za období za období 26.9.2016 - 24.10.2016.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod gman 4. 12. 2016 12:18

Účtuje RB poplatek při vydání náhradní RB Life karty? Potřeboval bych novou nálepku. Nikde jsem to v jejich ceníku nenašel. U citi stačilo podát žádost v IB. Dík

P.S. Změna PINu je v bankomatu zdarma?
gman
Diskutér

Odeslat příspěvekod bufalobil 5. 12. 2016 15:19

Jen se chci zeptat, zdali někdo uspěl s do vyplacením bonusu za platbu kreditní kartou? Klasika zaplatil jsem před koncem období a už se ta platba svezla do dalšího období a vzhledem k tomu, že jsem platil i v tom dalším období tak jsem si vyčerpal limit.
bufalobil
Diskutér

Odeslat příspěvekod jichaj 5. 12. 2016 16:29

bufalobil: smula...
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 12. 2016 16:30

gman: Když furt nikdo neodpovídá, dám neúplnou a nejistou odpověď. PIN jsem měnil v bankomatu zdarma, což by snad mělo platit furt (v ceníku zřejmě není, takže je to za 0,-)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 5. 12. 2016 16:37

bufalobil píše:Jen se chci zeptat, zdali někdo uspěl s do vyplacením bonusu za platbu kreditní kartou? Klasika zaplatil jsem před koncem období a už se ta platba svezla do dalšího období a vzhledem k tomu, že jsem platil i v tom dalším období tak jsem si vyčerpal limit.


Odpoved je zde (v tomto vlakne 23.11.2016):
viewtopic.php?f=316&t=1247580&p=11368745#p11368745
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 5. 12. 2016 18:21

Bufalobil: rozhodne je snad datum zauctovani transakce vs. datum sestavni vypisu a ne kdy jsi nakupoval/platil! Nebo se pletu?

Ps: prisel nekdo na to, jak se da, mimo infolinky, zjistit datum sestaveni vypisu?

-- 5. 12. 2016 18:29 --

brňák73 píše:
drkarel píše:Čerpat lze vždy až po výpise za období, ve kterém byla daná platba zaúčtována, tj. v následujícím období.

Blbe jsem se vyjadril. Myslel jsem to tak ze kdyz me to ted prevedou, ze se to nepocita do splatky, kterou musim uhradit...u citi se snizila splatka o prevedenou castku...


Tak to sice nevim, ale v IP i ve smartbnkingu mas tlacitko "splatit uver", takze po sestaveni ypisu to vyzkousej, zda predvyplnena castka odpovida castce s nebo bez kreditovaneho bonusu. Pocitam ze je to bezny kredit a tedy jako splatka klienta ihned po prevodu. Proc by to melo byt jinak, podle jakeho pdu VOP?
Naposledy upravil vpe dne 5. 12. 2016 18:30, celkově upraveno 1
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 5. 12. 2016 18:30

Pristi datum vypisu je uvedeno v IB karty online.
osobne2
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků