Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod alfas123 21. 11. 2019 12:08

To je snáď zľavovy kód, nie? Vrátia Ti kúpnu cenu...
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 21. 11. 2019 14:13

minarjo píše:@nnnokiaE52:
To bych neriskoval, pak budeš platit (odloženě) té službě Mall pay, nikoliv přímo Mallu...

Pravda, neriskoval jsem a rovnou objednal s okamžitým zaplacením. Slevu použiju na něco jiného v budoucnu.
Navíc u prvního nákupu přes Mall pay je tam limit jen 2000 Kč, takže to ani nešlo, měl částku 10 000 Kč.

Jinak co se týká žádosti o Mall kartu, za poslední měsíc jsem 3x neuspěl, vždy zamítnuto.
Tak jsem naposledy upravil příjem (započítal cesťáky, které poslední rok pravidelně mám do čistého příjmu) a zadal jinou emailovou adresu a ejhle, schváleno.
V daleké minulosti jsme už asi 4 mallky měl.

Jinak slevový kód už se neposílá, bonus se připisuje zpět na kartový účet.
Adam.mis píše:Když už se tady řeší bonus Mall - 2500 Kč. Je nárok na tento bonus pokud zboží vrátím ve 14 denní lhůtě?

Je to nejednoznačný, ale moc bych s tím nepočítal:
Píšou: Vstupní bonus bude poskytnut do 14 kalendářních dnů od data zaúčtování První transakce na MALL.cz.

Stále platí, že 3 měsíce je vedení zdarma (pak 50 Kč/měsíc)
Podmínky.
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Schwarzie 24. 11. 2019 21:02

Co mate KK Mall, muzete si v mobilni aplikaci pro ios zobrazit zauctovane transakce (nemyslim ta nezauctovane)? Mne to haze od soboty chybu, v internetovem bankovnictvi mi to jde, ale na mobilu i na iPadu to nejde. Zajimave je, ze na KK Style to funguje a rovnez tak na manzelcine dodatkove ke KK Mall.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 25. 11. 2019 09:05

Dámy a pánové, řešil prosím někdo? Končí mi teď kk Billa. Poštou mi přišla kk Style, kterou jsem neaktivoval a nehodlám aktivovat. Bonusy (za S K U T E Č N É nákupy) billou mi naskákaly na novou neaktivni Style.
Jsem docela *****. Podal jsem reklamaci a nic se neděje...
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod faun1 25. 11. 2019 09:30

Přišla mi STYLE jako náhrada za BILLA v dubnu, v přiloženém dopise bylo, že když jí nebudu aktivovat zneplatní se do 90 dnů. To se nestalo, musel jsem to několikrát urgovat, zrušili ji až v říjnu. Další věc výpis z Billy přešel na novou STYLE, takže se změnil VS pro platbu. Přepsaný bonus mi poslali na jinou kartu. Takže pokud se jí chceš rychle zbavit, doporučuji návštěvu pobočky.

-- 25. 11. 2019 08:34 --

Zkoušel jsem po asi 18 měsících znovu KK MALL, kartu mi schválili, přišel mi mail, kde byl avizován bonus na MALL. Provedl jsem nákup a bonus jsem nedostal, po dotazu mi bylo sděleno, že nejsem nový klient, protože mám KK LIFE.
faun1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 11. 2019 11:14

Klient ps: Billu nemá, takže asi nechápu. Jen vím, že ta změnu tu byla avizována. Co je na tom špatně?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 25. 11. 2019 11:32

Dr karel: ač mám billu platnou do konce ledna, aktivně ji využívám, a bonusy mi mohou být připisovány do ledna na billu, už teďjsou mi připisovány na neaktivni Style, kterou ani nechci.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 11. 2019 11:58

Aha. Nevím, co přesně avizovali (kdy ta výměna proběhne). Principiálně by mě to asi taky nadzvedlo. Ale pokud je to jako při přechodu Mall-Life, který jsem absolvoval před pár lety, pak jdou prémie normálně čerpat, ne? Takže by se nabízelo čerpat prémie a neaktivovat Style a doufat, že tím se to vyřeší. Změnil se i účet pro splátku? (To by už by mě nadzvedlo víc.) Nj, ale jak píše faun1, v RB není nic jednoduché. … Nezměnily se nějak limity prémií? nebo snad dokonce nepřiznávají příslušné limity v Bille? Pak to na reklamaci je a mají na ní 30 dní.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod faun1 25. 11. 2019 12:48

No u mne to bylo tak, že bonus na Bille se čerpal "automaticky" (odečítal se v dalším výpise), takže po ukončení Billy, zůstal na nové neaktivované Style Billa bonus z předchozího měsíce, který nešel vyčerpat. A to prý byl i jeden z důvodů "nezrušení" Style po 90 dnech.
faun1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 11. 2019 12:56

Aha, jak ji nemám a neměl jsem, tak to mi uniká. A Klient ps má teď 2 paralelní účty (Billa a Style) a na účtu Billa se zaúčtovávají transakce a prémie se připisují na jinak prázdný účet Style, tudíž prémie nelze čerpat?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod faun1 25. 11. 2019 13:08

Musel bych dohledat výpisy, ale myslím, že to bylo tak, že se od nějaké doby účtovalo již na neaktivní Style, takže jeden nebo dva výpisy jsem platil pod variablem neaktivní Style.
faun1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 25. 11. 2019 14:38

Šlo mi o čerpání a účtování prémií, protože mi takto přijde, že pak je problém jen v posledním měsíci, což by byl tak jako tak.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 26. 11. 2019 10:03

Mail z RB:
Výpis, který vystavíme k Vašemu kartovému účtu v průběhu ledna, již budete mít k dispozici pouze v internetovém a mobilním bankovnictví, výpis již nebude zasílán v příloze emailu. I nadále Vás budeme emailem informovat o vystavení nového výpisu.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 26. 11. 2019 10:27

Info o posledním výpisu jsem měl od soboty, ale k dispozici až v pondělí. Fakt praktické...
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 26. 11. 2019 11:05

To zase zjistili, co klienti chtějí. Když už nejsou schopný poslat výpis, tak aspoň pošlou mail, abych se podíval do IB, že tam výpis není.
Tahle banka je naprosto marná, teď pár týdnů to vydržím a šlus.
xls
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků