Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ab84 9. 3. 2016 12:54

Od Citi mám Life i Mall. Před hodinou jsem vyplnil dotazník na RB Mall (nechal jsem default limit - 50 tis.), po půl hodině mi zavolali na mobil a ověřovali informace z formuláře. Za další půl hodinku mi přišel email se schválením žádosti. Tak jsem zvědav, kdy dorazí kurýr a potažmo voucher s kódem na Mall.
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 9. 3. 2016 12:57

Mám schválenou RB Aukro Style, čekám na ní.
Až jí aktivuju, má pak cenu žádat ještě o RB Mall, když mám Citi Life? :hm :hm
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avathar 9. 3. 2016 13:14

Zkus to, za tonic nedas. V nejhorším případě ti ji schválí, no....
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 9. 3. 2016 13:22

No vlastně mám Citi Mall.. Tak snad ani už nezkusím.
Už se v tom pořádně nevyznám.. :oops:
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avathar 9. 3. 2016 13:23

Ted mi schválili RB Mall, přišel mail...
Naposledy upravil avathar dne 1. 1. 1970 01:00, celkově upraveno 1
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 3. 2016 13:26

Možná ten mail ještě neznamená definitivní schválení. Vypadá to, že převzali model Citi, kde také nejprve přišly 2 maily - předběžné schválení a schválení s očekáváním kurýra, a pak teprve chodil zamítavý dopis.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 9. 3. 2016 13:40

Me teda zhruba poslední rok nepřišlo do mailů vůbec nic a rovnou zamitaci dopis.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 9. 3. 2016 14:48

Jo nekdy Citi posilala schvalovaci email i s kopiemi formularu a pak postou zamitaci dopis.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 3. 2016 14:57

Nám přišly ty maily vždycky. Pak buď zamítací dopis, nebo kurýr s kartou. V jednom případě dokonce i zamítací dopis i kurýr s kartou. :-)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 9. 3. 2016 17:01

franko_cz píše:Možná že ještě když trošku zabrečíš tak ti ji pán Z RB znovu protekčně založí.

Ten pan z RB tenkrat kartu protekcne nezalozil, ale dohledal, ze se vyrobena ztratila, protekcne nechal vyrobit bleskurychle novou a upozornil na to slepici na opavske pobocce, ktera to mela totalne v pazi..divim se, ze tam slepicka do dneska pracuje..asi hezky kouri :-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rafael58 9. 3. 2016 17:50

avathar píše:Na webu RB.cz jsou nové podmínky od 1.3. nahrazující podmínky citi. Maj tam uvedeno, ze prémie se nepripisujou za transakce provedené v situaci, kdy na kartě je vice prostředků než je úvěrový rámec. Tak já a moje 2000 mallka placeme... je otázka, jestli to bude v praxi fungovat, ještě v únoru jsem dostával prémie i za platby vyšší než je rámec.

za transakci 6.3. odměna připsána v plné výši i když byla Mall-karta přebita
rafael58
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 9. 3. 2016 18:23

Díky za info...
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 3. 2016 19:03

avathar píše:Na webu RB.cz jsou nové podmínky od 1.3. nahrazující podmínky citi. Maj tam uvedeno, ze prémie se nepripisujou za transakce provedené v situaci, kdy na kartě je vice prostředků než je úvěrový rámec.


Mohl bys, prosím, uvést bod podmínek, kde je to napsáno? Kdo je má procházet celé?

-- 9. 3. 2016 19:11 --

Myslíš tohle?: "jakékoliv kartové transakce v případě, že aktuální zůstatek Kartového účtu překračuje úvěrový limit,"

To tam bylo vždycky a můj názor jsem tu už 2x psal, když se to diskutovalo. Dle terminologie IB "aktuální zůstatek" = vyčerpaná část kreditního limitu. Z toho soudím, že se jedná o transakce jdoucí do "nepovoleného debetu".

-- 9. 3. 2016 19:21 --

V podmínkách jsem ten termín definovaný nenašel. Z logiky věci i termín "překračuje" podporuje moji interpretaci, viz např. definice úvěrového limitu z podmínek: "Úvěrový limit nesmí být čerpáním úvěru prostřednictvím Karet překročen."

-- 9. 3. 2016 19:26 --

A na závěr citace z dokumentů Citi (RB jsou dementi, ani si neupraví terminologii vlastním podmínkám, resp. nenadefinují všechny termíny):

"4.5. Možnost, aby Aktuální zůstatek překročil Kreditní limit
Banka může provést Kartovou transakci, která povede k tomu, že Aktuální zůstatek nebo zůstatek Účtu splátek překročí Limit. O této skutečnosti není Banka povinna Klienta předem informovat.
4.6. Povinnost zaplatit částku, o kterou byl překročen Kreditní limit
Pokud Klient provede Kartovou operaci, která povede k překročení Kreditního limitu, je povinen Bance zaplatit částku, o kterou byl Kreditní limit překročen, na Kartový účet, a to do Data splatnosti uvedeného na Výpisu z kartového účtu, na kterém bude daná Kartová transakce uvedena. Zároveň je Banka oprávněna účtovat Klientovi poplatek za překročení Kreditního limitu v souladu s platným Sazebníkem. O překročení Kreditního
limitu bude Banka Klienta vhodným způsobem informovat."

A už s touhletou blbostí přestaňte.

-- 9. 3. 2016 19:33 --

A ještě tedy definice z dokumentů Citi:

"6.1. Odpovědnost za Aktuální zůstatek
Aktuální zůstatek na Kartovém účtu představuje aktuální výši Pohledávek z karty Banky za Klientem (v případě debetního zůstatku), případně aktuální výši pohledávek Klienta za Bankou (v případě kreditního zůstatku)."

Kreditní limit je ale limit, kam můžeš jít do mínusu, takže máš-li ho překročit, musíš jít do mínusu ještě víc, než je limit. To potvrzují výše citované body 4.5 a 4.6.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 10. 3. 2016 03:19

Podle pravidel marketingové akce by mělo být pojišťění Komfort ke kreditním kartám Style a De Luxe navždy zdarma bez poplatku, pokud se sjedná v období od 1.3.2016 do 31.8.2016. :hm
https://www.rb.cz/attachments/PI/pravidla-reklamni-akce/pravidla-marketingove-akce-balicek-KOMFORT.pdf

To pojištění je sice celkem k ničemu, ale zadarmo snad neuškodí.
https://www.rb.cz/informacni-servis/doplnkove-informace-k-produktum/pojisteni-ke-stavajicim-produktum/pojisteni-ke-kartam-a-pujckam/balicek-pojisteni-komfort

Ale koukal jsem do smluvní dokumentace ke své RB Style a podle ní už to pojištění mám automaticky zdarma a je povinné, tak pak tu marketingovou akci nechápu. :hm
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 10. 3. 2016 08:04

No tomu se právě říká marketing :D
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků