ČEZ KARTA

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tomaslany 6. 11. 2018 17:53

Asi konec hry. Anebo zacatek hrani v online sazkovkach? :D
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kamziq 28. 11. 2018 16:24

V pondělí dělali odečet elektroměru a dnes už poslali fakturu. Na faktuře mám slevu jen 5880 Kč, i když jsem dosáhl bonusu 6000 Kč (už k 31.8.2018). Kartu mám od ledna 2018, smlouvu s ČEZem od prosince 2017, ale dodávka elektřiny započala až od 1.4.2018, jako by mi odečetli bonus 120 Kč, který jsem dosáhl dohromady za první dva měsíce leden a únor 2018. To se divím, že mi tedy neodečetli i bonus za březen 2018, protože to už by bylo dohromady 687 Kč.
Myslíte, že má cenu reklamovat fakturu kvůli tomu započtenému bonusu jen 5880 Kč? Aby mi nakonec místo odečtených 120 Kč neodečetli z bonusu 687 Kč?
Kamziq
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 11. 2018 16:53

Jo, určitou logiku to má, bonus za březen byl připsán až ve výpisu za duben (v květnu), tj. po začátku dodávky. Rozhodnutí ohledně reklamace je na Tobě. Podmínky podrobně studovat nebudu a kdoví, jestli je to tam upraveno.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kamziq 28. 11. 2018 17:21

Neni to podle me upraveno. Navic je nespravedlive zapocitat leden a unor do celkoveho bonusu a pak je odecist, protoze ja jsem i po dosazeni max bonusu 6000 Kc provadel dalsi platby, ktere se uz do bonusu nemohly pricist.

A ted nevim, jestli muzu s CEZ kartou platit? Predpokladam, ze vydanim faktury se mi bonus na karte vynuloval. Nebo jeste ne a vynuluji mi to 5.1.2019, kdy to bude rok od podpisu smlouvy na CEZ kartu? Protoze predpokladam, ze jestli mi to zas zapocte do konce prosince 2018 nejaky novy bonus, tak mi ho zase nebudou chtit pocitat do slevy z faktury, prestoze ho zapoctou do max bonusu 6000 Kc.
Naposledy upravil Kamziq dne 28. 11. 2018 17:48, celkově upraveno 4
Kamziq
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 11. 2018 17:28

To máš pravdu. A jsi si jistý, že to je právě za leden a únor. Nemůžou to být jiné, nestandardní platby?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kamziq 28. 11. 2018 17:32

Ke konci unora 2018 jsem mel celkovy bonus zapsany v breznovem vypisu prave presne 120 Kc, z toho to odvozuji. Kdyby se jim nejake platby nelibily, nepocitali by je dle me do bonusu vubec, ale ja jsem max bonusu 6000 Kc dosahl.
Kamziq
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 11. 2018 17:41

Jo, to máš pravdu, jsem blbej. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 28. 11. 2018 22:26

A naskakuje dál bonus, když už jsi nabíral 6000 Kč? Já to budu mít taky tak. Proto se ptám, abych nasbíral víc, když bonus za první 2 měsíce nepočítají, když KK dali hned, ale elektřinu jsem začal odebírat až za 2,5 měsíce po obdržení karty.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamziq 29. 11. 2018 04:52

Nenaskakuje, vsak jsem to psal.
Kamziq píše:... Navic je nespravedlive zapocitat leden a unor do celkoveho bonusu a pak je odecist, protoze ja jsem i po dosazeni max bonusu 6000 Kc provadel dalsi platby, ktere se uz do bonusu nemohly pricist. ...
Kamziq
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 29. 11. 2018 06:00

Já bych si to nechal od nich vysvětlit (proč mi chybí 120,-, když podle svých záznamů/výpisu mám nasbíráno 6000,-) a následně (po očekávané odpovědi) bych reklamoval to, co nebylo připsáno. Řekněme, že ten odečet si mohou obhájit, ale nepřipsání těch dalších bonusů ne - zjevná vada systému, navíc to bude nejspíš někde (v podmínkách) uvedeno, že strop za roční období je 6000, ty platby spadají do daného období a limit taky zjevně nebyl překročen.

BTW by mě zajímalo, kolik ČEZ karet je vydáno. Jestli taky jen pár desítek (pro zdejší přispěvatele :) ) jako u Eon.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kamziq 29. 11. 2018 07:18

Dnes jsem jim pres online portal poslal reklamaci, tak uvidim. I kdyz tech 120 Kc by me take nezabilo. Problem vidim spis v tom, ze nevim, jestli ted mam s kartou platit, nebo pockat do ledna, anebo pockat az do brezna?
Kamziq
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 29. 11. 2018 07:48

Za normálních okolností bych si myslel, že teď (resp. daným výpisem) skončilo to roční období, ale … když jsem se ptal, kdy začíná, tak mi odepsali, že aktivací karty, což je u Tebe tedy leden … takže je to otázka. Březen už je imho moc. Na to bych se taky zeptal jinde než tady. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod ab84 29. 11. 2018 07:56

Jejich zakaznicka linka funguje dobre, ale mam zkusenosti, ze dokazi poradit pouze pokud se dovolate primo na CEZ, protoze kdyz Vas prepoji nebo daji cislo na Essox, tak tam neporidite vubec nic. Jestli mam ulozeno spravne a nic nemenili, tak CEZ Financni sluzby - 371100351
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 29. 11. 2018 12:06

Souhlas, ale některé dotazy nezodpoví naopak na ČEZu (už si nepamatuju co, ale vyplývalo z toho, že nemají úplně kompletní přístup do systému). Každopádně já radši píšu, protože se jedná většinou o dotazy, na které potřebují čas, aby zjistili odpověď.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod sniper76 8. 12. 2018 08:07

Takže... . Potvrzuji, že bonusy z dvou karet na jedno OM se sčítají. Výměna karet proběhla v červnu.
sniper76
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků