Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Finamater píše:Dobrý den, v rámci ČSOB Premium jsem využil vstupy do salonku, které mi nyní ČSOB odmítá proplatit. Říká, že platba byla špatně zaúčtována a že jsem při vstupu neuvedl, že chci využít službu LoungeKey. Nyní s nimi vedou už několikáté kolo diskuzí. V minulosti jsem byl v saloncích vícekrát, ale problém nikdy nenastal. Zatím mi naposledy nabídli nějaké slevy na beznin u EuroOil, ale méně, než činí reklamovaná částka. Máte někdo podobnou zkušenost? Na jaké argumenty banka nejlépe slyší? Řešili jste to třeba před ombudsmana ČSOB nebo jinou cestou? Díky
No jestli jsi zadal PIN nebo podepsal účtenku…Finamater píše:Patriku, díky za cenné rady. Přesně tak jsem argumentoval - obsluha zadala platbu špatně, já to nemám jak ověřit, protože nevidím do zaúčtování v systému u nich ani banky. Udělal jsem to, co po mně chtěli.
S tímhle souhlasím. Banky asi chtějí silnější asociaci se svým brandem, ale móresy (LoungeKey nebo různé městské dopravy) používat platební kartu jako identifikátor účtu nutně vedou k podobným problémům.Neřekl bych, že banka neudělala nic špatně. Dříve byla pro vstup do salonku potřeba samostatná karta, a bylo jasné, jak chci vstup využít.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků