MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Torns 3. 6. 2017 15:24

Mobil Banka by mělo být bankovnictví přes SIM Toolkit, viz https://www.moneta.cz/faq-detail/-/asse ... -umoznuje-.
Torns
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 3. 6. 2017 20:09

07Petr píše:Ten 15000,-Kč obrat za měsíc by se dal zautomatizovat ale ještě těch 10 plateb kartou.

A proč vůbec platit kartou? Podmínky pro zvýšené úročení to nevyžadují:
mmb-specialni-akce-tom-ucet.pdf píše:Podmínky, za kterých bude provedeno připsání zvýhodněné úrokové sazby:

  • 2) alespoň deset odchozích plateb debetní kartou a odepsaných z Tom účtu v rámci kalendářního měsíce, přičemž se započítávají platby debetní kartou u obchodníků, platby debetní kartou na internetu a příkazy k úhradě, nezapočítávají se platby na jakýkoliv účet MONETA Money Bank, výběry z jakýchkoliv bankomatů a jiné transakce.

Pro úplnou automatizaci teda stačí třeba 10 trvalých příkazů (na účty vně MMB)...

Že je zpoplatněna "Mobilní banka" bych taky jako problém neviděl, spíš se divím, že SIM Toolkit u MMB ještě frčí, to už snad odstavili už i v ČSOB nebo RB...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod joudaj 4. 6. 2017 01:41

No je to takove nejasne napsane. Da se zadat prikaz k uhrade debetni kartou? Na strankach Monety pisou k te specialni akci, ze je potreba 15000 Kc prichozi platby a 10 transakci platebni kartou. O jinych transakci nez kartou se tam nezminuji.
https://www.moneta.cz/lide/ucty/tom-ucet
joudaj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Torns 4. 6. 2017 14:04

Dá. Přes jejich bankomat. Za 10 Kč. https://www.moneta.cz/documents/cz/bezn ... m-ucet.pdf
Torns
Návštěvník

Odeslat příspěvekod joudaj 4. 6. 2017 14:27

Takze to bude asi ono.
joudaj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod joudaj 4. 6. 2017 14:27

joudaj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 6. 2017 17:02

Konečně přiléhavý nick. :D
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod dalich 7. 6. 2017 14:51

Dnes jsem zašel do pobočky zrušit kreditku MMB. Suché jednání, "tady to podepište a za měsíc se zruší. Jo a mějte na účtu 49 Kč, ještě se z kreditky strhnou." Nějaké "Proč? Co pro vás můžeme udělat? Nechcete si to rozmyslet?" - Nic. OK, tak je zrušena i s limitem 150 000 Kč, který jsem točil bez bonusů. Sbohem a šáteček. Pořád se neumí s klienty bavit, klasická GE.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Taki 7. 6. 2017 16:44

Ja bych takto negeneralizoval.
Taki
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod joudaj 7. 6. 2017 16:49

Asi nema moznost nabidnout retenci ne?
joudaj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 7. 6. 2017 20:41

Já když rušil účet dcery, tak měl tendenci se ptát a něco bylo v jeho možnostech poskytnout (byl to ředitel pobočky).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod dr._lukas 7. 6. 2017 22:25

Ten poplatek vyreklamujes klidne zpatky, nemaji duvod poplatek za vedeni strhavat, kdyz ti karta v den vypovedi prestane fungovat..sam jsem takto kdysi uspel
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 8. 6. 2017 07:19

dr._lukas píše:Ten poplatek vyreklamujes klidne zpatky, nemaji duvod poplatek za vedeni strhavat, kdyz ti karta v den vypovedi prestane fungovat..sam jsem takto kdysi uspel


Já jsem takto dříve taky uspěl, ale teď naposledy mi bylo odpovězeno na reklamaci poplatku toto:
Poplatek za vedení Kreditní karty je dle ujednaných podmínek účtován po celou dobu trvání Smlouvy, tzn. i v době výpovědi. Kreditní karta je již ukončená, částka k doplacení ve výši 19,30 Kč byla srovnána na náklady Banky. Doufáme, že poskytnuté informace přispějí k objasnění záležitosti.

Vzhledem k tomu, že má paní de iure pravdu, nechal jsem to být. Logicky je to samozřejmě nonsens - účtovat poplatek za vedení něčeho, co už nemohu využívat..
Taki
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jisy 8. 6. 2017 09:24

Taki píše:
dr._lukas píše:
Ten poplatek vyreklamujes klidne zpatky, nemaji duvod poplatek za vedeni strhavat, kdyz ti karta v den
vypovedi prestane fungovat..sam jsem takto kdysi uspel

Já jsem takto dříve taky uspěl, ale teď naposledy mi bylo odpovězeno na reklamaci poplatku toto:
Poplatek za vedení Kreditní karty je dle ujednaných podmínek účtován po celou dobu trvání Smlouvy, tzn. i
v době výpovědi. Kreditní karta je již ukončená, částka k doplacení ve výši 19,30 Kč byla srovnána na
náklady Banky. Doufáme, že poskytnuté informace přispějí k objasnění záležitosti.

Vzhledem k tomu, že má paní de iure pravdu, nechal jsem to být. Logicky je to samozřejmě nonsens -
účtovat poplatek za vedení něčeho, co už nemohu využívat..
Taki
Diskutér


Jedná-li se o kreditku MoneyCard Smart (s povinností měsíčně utratit nebo vybrat pro odpuštění poplatku aspoň 3000 ) řešil jsem to při jejím rušení takto: Po zahájení nového období jsem vybral 3000,- z bankomatu a následující den jsem je splatil převodem. Další den jsem podal výpověď a měs. poplatek mi už nebyl účtován.
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Taki 8. 6. 2017 11:56

Já měl ještě "předsmartku", kde byl po roce účtován poplatek bez ohledu na obrat na kartě.
Taki
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků