@stepano:
Nebo u nich máš vkladní knížku založenou třeba rodiči či prarodiči na tvé jméno/datum narození ještě z doby AGB/GE, aniž bys o ní věděl. To postihlo i mě při online zakládání BÚ Tom, píšu o tom zde 2.7. viz
viewtopic.php?p=12305398#p12305398 (aha, koukám že i tehdy jsem to psal na tvou reakci, tak si zajdi na libovolnou pobočku vše aktivní nechat zrušit a stále si zde opakovaně na to nestěžuj, dřív to fakt online nepůjde).
Zkrátka vždy, když pokus založení skončí až v posledním kroku při generování smlouvy nezdarem, znamená to, že klient už má v systému nějakou elektronickou stopu (nějaký aktivní nebo ne kompletně zrušený produkt). I takto starý produkt brání online založení, je třeba ho na pobočce zrušit (starou VK naštěstí není třeba fyzicky mít

) a pak počkat přes 1-2 pracovní noci, případně ještě volat technickou podporu k manuálnímu zrušení produktové stopy klienta v systému, pokud by to i po této době ještě nešlo.