MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 9. 2020 09:10

Nemůžu vyloučit, že jsem si to spletl s jinou bankou, ale jsem si jist, že někde (ve více bankách) akceptují při založení na dálku i rodný list a mám pocit, že to bylo i v Monetě.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod peter23p 2. 9. 2020 10:06

mBank rodný list 100% akceptuje posílaly jsme v rodině
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 2. 9. 2020 10:16

Online to nejde, na výběr je ŘP nebo pas (automaticky to dělá OCR z těch dokumentů).
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod flightmax 2. 9. 2020 10:37

peliculiar píše:Hmm, že bych konečně zrušil BÚ, který mi drží nedisponibilních 200 Kč a založil nový?


Dobrý den, pane xxx, děkujeme, že se na nás obracíte touto cestou a za projevenou důvěru a velmi nás těší Váš projevený zájem o naše produkty. V případě založení účtu online cestou, je zapotřebí pro aktivaci účtu zaslat ověřovací platbu ve výši 3 Kč z běžného účtu vedeného v jiné české bance na Vaše jméno. Pokud dojde k založení účtu na pobočce, na účet je třeba vložit 200 Kč jako minimální kreditní zůstatek. Nejedná se o poplatek, finance jsou blokovány po celou dobu vedení účtu a v případě zrušení jsou Vám vráceny.

Tak to je oficiální odpověď na můj dotaz ohledně minimálního zůstatku a minimálního vkladu. Z toho jsem tedy pochopil že minimální zůstatek je blokován pouze když je účet založen na pobočce. Že?
flightmax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod regin 2. 9. 2020 11:18

drkarel píše:Nemůžu vyloučit, že jsem si to spletl s jinou bankou, ale jsem si jist, že někde (ve více bankách) akceptují při založení na dálku i rodný list a mám pocit, že to bylo i v Monetě.
Už nevím přesně kde, ale v jedné bance vzali i kartičku zdravotní pojišťovny. V Hello je na výběr taky jen řidičák nebo pas, ale po telefonu mi řekli, ať tam nahraji rodný list jako řidičák a prošlo to. Jenže v Monetě to nešlo (aspoň před rokem), protože to dělalo OCR dokumentu a na rodný list to napsalo něco ve smyslu, že se nepodařilo vyčíst potřebné údaje, že je asi nekvalitní fotka dokladu. Po telefonickém dotazu řekli, že bez řidičáku nebo pasu jedině na pobočce.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod flightmax 2. 9. 2020 16:32

Založil jsem účet přes aplikaci. Vše je funkční až na to, že pokud kliknu na záložku historie obrazovka bliká točí se jakési kolečko a nic se nenačte. Pod záložky příchozí odchozí atd nejdou rozkliknout vůbec. Nová instalace aplikace nepomohla a na internet jsem se zkusil připojit z vícero různých zdrojů. Jedná se o aplikaci pro ios. Nezaznamenal někdo obdobné potíže a případně jak je vyřešil. Díky

Tak o chybě se již dozvěděli a chystají opravu.

Další chyba v aplikaci nejde zřídit inkaso ani sipo. U inkasa to napíše že bylo zřízeno ale ve výpisu se neobjeví. Tak jestli je tohle aplikace roku tedy nevím...
Naposledy upravil flightmax dne 2. 9. 2020 22:23, celkově upraveno 1
flightmax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod DRSG 2. 9. 2020 21:18

By mě zajímalo, co bude MMB dělat s účty (zejména spořicími) klientů W, kteří si účet nechají, resp. jej nebudou chtít zrušit? Máte někdo zkušenost s podobnou situací?
DRSG
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tom brava 3. 9. 2020 21:50

ty bláho, po určité hodině nejde realizovat ihned převod z vlastního spořáku na vlastní BÚ?? :shock: naskakuje mi tam ted až zítřejší datum :kuk: .....sem myslel (špatně), že pro vnitrobankovní převdy cut-off není...potřeboval jsem něco většího zacálovat kartou, mno nic tak zítra
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 3. 9. 2020 21:57

I vo vejkendu mi to nak v Monete neslo.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod peliculiar 3. 9. 2020 22:14

flightmax píše:Tak to je oficiální odpověď na můj dotaz ohledně minimálního zůstatku a minimálního vkladu. Z toho jsem tedy pochopil že minimální zůstatek je blokován pouze když je účet založen na pobočce. Že?

Nevím, nejspíš to tak je a jelikož nemám cestovní pas ani řidičský průkaz, tak mám asi smůlu. :-/
peliculiar
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iglooo 3. 9. 2020 22:20

tom brava píše:ty bláho, po určité hodině nejde realizovat ihned převod z vlastního spořáku na vlastní BÚ?? :shock: naskakuje mi tam ted až zítřejší datum :kuk: .....sem myslel (špatně), že pro vnitrobankovní převdy cut-off není...potřeboval jsem něco většího zacálovat kartou, mno nic tak zítra


Okamžitá platba tento problém řeší! :potichu

-- 3. 9. 2020 22:22 --

regin píše:Už nevím přesně kde, ale v jedné bance vzali i kartičku zdravotní pojišťovny.


Wüstenrot to byl.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod tom brava 3. 9. 2020 22:57

dík za připomenutí alternativy (nemám MMB jako hl. transakční b.), zvyknul jsem si to dělat doted bez problému z menu >Spořící účty/převod prostředků < a tam se žádný typ platby nevolí, a vždy to běhalo ihned, proto mě to dneska zaskočilo - cca před 22hod. mi to nutilo pouze zítřejší datum bez možnosti úpravy na dnešní, ale teď před 23h. to už zase jde 8-D 8-D 8-D tak nevím co to byl za bug...
-----edit----
Tak bug pokračuje...chtěl jsem tedy ještě ted po nadotování BÚ dokončit operaci a zaplatit debetkou po netu....a hle, platba na externí bráně brokera zamítnuta pro nedostatečné krytí, přitom v systému MMB mám na BU po převodu ze SU dostatečný disponibilní zůstatek. No zmatky....asi erupce na slunci.
---edit----
sláva, na třetí pokus po 15 min. už to z karty prošlo....mají to v MMB dneska akési "lenivé" nebo zasekané
Naposledy upravil tom brava dne 4. 9. 2020 08:02, celkově upraveno 2
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod regin 4. 9. 2020 05:23

iglooo píše:-- 3. 9. 2020 22:22 --

regin píše:Už nevím přesně kde, ale v jedné bance vzali i kartičku zdravotní pojišťovny.


Wüstenrot to byl.
U té účet nemám, takže kartičku ZP bere ještě i jiná banka.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 4. 9. 2020 07:08

Další je Trinity Bank.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod richtrj 4. 9. 2020 07:09

@tom.brava: ano, v Monetě mají takové divné systémy. Taky jsem si své užil při standardním procesu vydání karty, protože "zrovna něco někde nešlo". A taky se mi občas děly popsané záhady. A spolu s tím, jak nechtějí člověka pustit do transakční historie starší než dva roky, mají stále divně letitý IB zděděný z dob GE, to jen dokládá stav jejich IS/IT. Ale hlavně, že mají naleštěný SmartBanking, protože ten prodává :-). No, přestože je Tom plus opravdu povedený, pro transakční "hlavní" banku si mě kvůli uvedeným pochybnostem nezískají.
richtrj
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků