Já nabídku na dětský účet v SB nikde nemám, mám tam pouze jiné nabídky (stavební spoření, pojištění, směnárnu). Nicméně všechny tyto Nabídky mám skryté přes tlačítko "Uspořádat" uvedené dole na hlavní stránce.
Hodně se to točí ohledně toho rušení sms. Dále reklama na jejich "blog". Změna v nastavení MO/TO transakcí. Poplatek za nadlimit výběr na pobočkách. Nic vyloženě, co by byl průšvih jsem tam zatím nenašel.
A je to zvláštní. Podmínky mobilní klíč dále obsahují, ale vše ostatní naznačuje, že tuto možnost zruší. Nejlepší bude se s Monetou rozloučit navždy...
Zajimavy pribeh z Monety: - v me Smartbance prestaly svitit tlacitka pro uskutecneni jakychkoliv prevodu (Zaplatit) - potrebne prevody jsem tedy udelal pres IB - na infolince mi sdelili, ze musim aktualizovat Smartbanking na posledni verzi -> tzn. ze ve starsich verzich se aut. zakazaly vsechny moznosti prevodu! - po aktualizaci Smartbanky na posledni verzi se uz vubec neprihlasim protoze mi pise ze neni pripojeni k internetu (prestoze je a jine aplikace funguji) -> tuto kritickou chybu hlasili lide v hodnoceni na Google Play uz v listopadu a dosud stale neopraveno!! -> dle infolinky pry o tomto problemu vi a pomuze odinstalace/odparovani a znovu instalace/parovani aplikace
Ještě větší "legrace" je, když při každém druhém spuštění aplikace řve, že chce aktualizovat. Po stisknutí tlačítka přesměruje do Google Play, kde žádná aktualizace není. Na přihlášení do IB ale zatím stačí.