Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
barnyss píše:Já zkoušel zvýšit úvěrový rámec KK Smart přes nabídku v IB cca před 1/2 rokem a nic toho nebylo, byl jsem odkázán, abych navštívil pobočku.
@PULPANM: účet GOLD mám už dlouhou dobu (cca 10 let) jako svůj hlavní účet a jsem spokojený (mám ho zdarma v rámci speciální profesní nabídky - jinak bych si ho placený nezřizoval), karta GOLD má slušné pojištění (už jsem i několikrát využil) a vstupy do letištních salonků, IB je podle mého velmi dobře použitelné. Není nač bych si stěžoval, samozřejmě s vědomím toho, že Moneta má nepoužitelné kurzy a možná ještě něco dalšího, ale to se dá použít s jinou bankou/službou - žádná banka není dokonalá.
To mi připadá být nesmysl. Kdyby mi to nenabídlo okamžitou platbu a pouze výběr datumu tak by to možná mohlo být i logické, ale opačně tak jak to bylo u mne mi to logiku nedává.Akciový Klokan píše:Možná je to forma detekce, zda je v té chvilce on-line spojení mezi bankou odesílatele a příjemce.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků