MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ccyklista 11. 7. 2019 15:00

filip893 píše:Tušíte někdo, jaké má Moneta kurzy ve službě FX Money? Nemyslím ty šílené kurzy deviza nákup a prodej. Moneta nově nabízí vedení zdarma pro účty v € a $ včetně platební karty a slibuje nejvýhodnější kurzy na trhu.

Podobné jako nabízí Revolut. Aktuální kurz 25,6372 Kč za €. Minimální částka směny je 2 000 Kč.
ccyklista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tmx643 11. 7. 2019 15:54

Vedení zdarma vidím až od 1.8. (ale ono možná první měsíc neúčtují, proto to už teď inzerují jako zdarma).
Šlo by se tímto účtem a eurovou kartou vyhnout DCC a poplatkům za výběr v eurozóně (třeba Řecko, kde je to časté), nebo to je navázané na fakt, že karta je vedená jako česká?
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 11. 7. 2019 16:03

to foceni pres apku se deje pri zalozeni toma nebo i pouze sporaku?
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jumpmans 11. 7. 2019 16:06

obojiho
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 11. 7. 2019 17:10

Poplatkům provozovatele bankomatu se zcela jistě nevyhneš. Ty jsou jednoduše účtovány všem držitelům karet vydaných mimo dané území (konkrétně v zmiňovaném Řecku je surcharge fee účtován i kartám z jiných zemí eurozóny - třeba německým).

V případě DCC záleží, jestli bude banka k cizoměnovým účtům vydávat karty z jiné "řady", než té, které vydává ke korunovým účtům (budou mít jiné IIN a/nebo přenastavenou položku na čipu karty, která udává výchozí měnu karty, aby byla shodná s měnou účtu) - tohle je teoreticky možné, ale v případě českých bank se mi to jeví jako málo pravděpodobné...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod iglooo 11. 7. 2019 18:31

Jinak, to focení vlastně není ani tak přes appku, jako prostřednictvím webového prohlížeče...
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 11. 7. 2019 18:53

foti se aktualni tvoje foto nebo fotis obcanku?
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod e-osobne 11. 7. 2019 19:03

evelista píše:jako to se dobrovolne fotite do apky kvuli zalozeni sporaku? Jste blazni?

Miliony lidi zverejnuji sva fota na fcb a ty se pohorsujes kvuli neverejne fotografii pro banku?
e-osobne
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlaju 11. 7. 2019 20:14

evelista píše:foti se aktualni tvoje foto nebo fotis obcanku?

Fotí se občanka a druhý doklad, na závěr ještě selfie, přijde mi to aspoň nějaká snaha o ochranu proti cizímu založení. Musel by si alespoň nějak sehnat a kvalitně vytisknout moji fotku..

-- 11. 7. 2019 21:16 --

A dokonce si říkám, že ta novinka s úsměvem a otočením hlavy doleva je možná právě ochrana proti založení s pouhou fotografií - pokud to odešle sérii alespoň 3 fotek, které jsou v pozici na přání, pak už ta ochrana začíná dávat docela smysl, pravděpodobnost sehnání takových fotografií klesá.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ab84 12. 7. 2019 09:57

Moneta je můj velký adept na "největší letošní parodii na banku". Po týdnu od založení účtu, měl jsem už i své vlastní číslo, tak jsem několikrát zkoušel jejich zákaznickou linku, vždy přislíbeno, že zavolají a už vše bude vyřešeno, tak mi ve finále poslali mé aktivační 3 Kč zpět, že účet z technických důvodů nelze založit. A teď už ten jejich proces s focením úplně přestal fungovat... Nechápu, proč rovnou nenapíšou, že mají lidi při zakládání jít na pobočku, když vědí, že ten jejich online systém nefunguje.
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod outlier 12. 7. 2019 10:11

Každopádně to zakládání účtu Tom online moc nefunguje. Pokaždé při nahrání fotky dokladu se napíše vyfocení se nezadařilo, po třetím focení se musí zadat údaje ručně. To samé s druhým dokladem. A po celé proceduře to napíše - "Jejda, chyba je na naší straně
Založení účtu Tom zpracovávají desítky systémů na straně MONETA Money Bank. Nejspíše se někde vloudila drobná chybička. Velice se omlouváme. Zkuste prosím založit účet Tom znovu. Vše už půjde dál bez problémů." Všechno jsem musel udělat znovu a se stejným výsledkem, nakonec ztráta půl hodiny času bez založení...
outlier
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlaju 12. 7. 2019 11:50

Stejný problém jsme měli včera se zakládáním, i když doklady to ještě bralo. Někdo mi tady na fóru odepsal, že to úspěšně prošel, takže možná že v nějakých případech to zafunguje. Na technické podpoře nám řekli, že tam žádnou žádost neevidují a že můžeme klidně zkusit znova založit. Takže se nepřiznají s problémy ani klientům, kteří mají problémy, natož aby to napsali hned v úvodu zakldádání. Jestli budu mít čas, tak to dnes zase zkusím, ale jistější bude asi chvíli počkat, až si tam udělají pořádek.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod redhaven 12. 7. 2019 15:13

Za více jak 1 ROK :!: , kdy průběžně běží neustále akce s odměnou za Tom účet (na počátku 1500kč) se podařilo založit si účet jen mě, dalším dvěma příbuzným nikoliv a to zkoušeli mezi 5 až 10 pokusy v aplikaci Smart....Založení účtu přes aplikaci proaběhlo koretně i podepsání. Byla zaslána i několkrát kontrolní platba. Za pár dnů vrácena a vždy předtím SMS, bohužel účet není možné založit přes mobil. Nazdar. :-)
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 12. 7. 2019 15:16

Jen dotaz, protože v tom vidím toho zakopanýho psa ... vše mobily s androidem ? Různé verze systému ? Nebo třeba i něco IOS ?
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod ab84 12. 7. 2019 15:32

Mám iOS - je to prostě banda amatérů
ab84
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků