MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod TnT2 17. 2. 2021 23:18

Ne, hlásí "Internet banka není dostupná.
Vážená klientko, vážený kliente,
v současné době není Internet Banka dostupná. Zkuste se prosím přihlásit později. Na odstranění problému pracujeme."
Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hgfdsa 18. 2. 2021 00:10

Zobrazovalo to večer zprávu, že bude od 23 hod. nedostupné.
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod DrumSession 18. 2. 2021 12:35

Doporučuji si zkontrolovat připsání úroků u převedneného s.ú. Wuestenrot do MMB za poslední, více úročený (1,70%) měsíc (1/2021). Hned 1.února jsem s.ú. vynuloval. Asi za 10 dní mi poslali SMS, že tam mám malý zůstatek. Zůstatek klesnu pod nulu JEJICH CHYBNÝM ODPOČTEM ("úprava" z 1,70 na 0,50%) sami si strhli. Závěr reklamace:

Vážený pane jm.,
reagujeme na Váš požadavek ze dne x.února 2021, týkající se prověření odúčtování úroků ve výši XY Kč z Vašeho Spořicího účtu s číslem .../0600 (dále jen „Spořicí účet“) 31. ledna 2021. Pane jm., po prověření Vám můžeme potvrdit, že technickou chybou na naší straně byl z Vašeho Spořicího účtu 31. ledna 2021 odúčtován úrok výši XY Kč. Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za vzniklé nepříjemnosti. Částku ve výši XY Kč jsme Vám zaslali zpět na Váš Spořicí účet dne xy. února 2021. Věříme, že nyní již bude vše v pořádku. Děkujeme Vám, že jste se na nás obrátil, jsme rádi, pokud nás klienti po zjištění jakékoli nesrovnalosti kontaktují, jen tak můžeme situaci společně vyřešit.

Nazdar bazar, s úctou, přijďte zas
Holki z Naší/Vaší školki :-[ :nenapadne 8-P
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peliculiar 24. 2. 2021 22:55

limec píše:13.1. Jsem zadal o zruseni KK, kartu 14. zablokovali za leden jsem stihl udelat utratu pres 3000 kc takze bych nemel platit poplatek za vedeni karty, ale 12.2. Mam vystaveny vypis za leden a chteji po mne 49 kc za vedeni karty, to je jako normalni?

30 dní výpovědní lhůty zjevně uplynulo, nicméně ... Pokud zůstatek (plus i mínus) nejde přes 100 Kč, tak to banka údajně neřeší, to mi řekli přímo na infolince. Mě (ani mojí mámě) 49 Kč za vedení karty neúčtovali, ale na druhou stranu odměny z kreditky udělaly to samé ... Rušená KK se vyrovnává dřív než dostanu vyúčtování. To přijde až po uplynutí výpovědní lhůty a úplném zrušení KK.

Přijde mi absurdní, že jsem dostal vyúčtování za prosinec 2020 až koncem ledna 2021. Několikrát jsem je kvůli tomu otravoval, leč je to údajně standardní postup.
Kdo má zájem o Twisto či Skip Pay a chce bonus 500 Kč mrkněte mi do zájmů v profilu. ;-)
peliculiar
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aldapo 8. 3. 2021 13:27

Jaké máte kdo zkušenosti s platbami Monety do zahraničí v rámci EU?
Dnes jsem si kvůli tomu že to má být asi nejvýhodnější jak konvertovat CZK na Euro a následně poslat si tento účet rozšířil ze spořícího i na běžný a Eurový. No a tím začíná asi moje odysea.

1. Směnárna jak pro retardy (asi retail) s OK kurzem jen po 1000E a na zavolání vám borec dá kurz na 900tis Kč horší jak po 1000Euro když si to klikáte sami s nepravidelným kurzem,ale o krapet nižším. Tož prý to tak lamy mají a on s tím nic neudělá. Takže jsem to musel dělat 33x po litru jak debil asi 15min.
2. Ta zahraniční platba ještě bude dobré story jednak mi dnes neprošla (resp. mě prošla, až následně maj problém sami se sebou) a prý ať to zkusím zítra že se mi ještě nastavují účet (přitom účet se tváří v Eurech že je OK).
3. Byl jsem nervozní i z toho že mi prvotní menší zkušební částka nebyla stržena z Euro účtu ani vyžádaný email o platbě mi nedošel, tak nevím jak to tam borci vedou a zda to zítra už bude cajk.
4. A prej až 3-5 dnů na tu platbu maj ,ale většinou že to daj poštovním holubem i do jednoho dne. Jsem mu říkal že u jiné bankovní aplikace to byli nižší desítky minut a měl jsem to na mobilu v jiné apce. Tož dobře zatuchle to kluci vedou. Posílal jsem to předtím přes Revolut do jiného státu EU na ten samý účet,takže vím že to jde když by se chtělo.

Ale asi je to i tak nejlepší ze světa našeho obstarožního bankovnictví co se dá najít?
Aldapo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 8. 3. 2021 13:44

Fakt se na něco ptáš, nebo sis jen tak potřeboval pobrečet? Ono si musíš rozmyslet priority a pak se smířit s tím, že nic není ideální z hlediska všech parametrů. Celkově jsi prostě moc náročnej a to, že jsi nervózní, je dáno jen Tvojí celkovou neklidností. :) Pravděpodobně budou na světě existovat i země, kde je daleko hůř ... vlastně si nejsem jist, jestli na tom tady nejsme nakonec nejlépe.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 8. 3. 2021 13:44

Co na to říct. O tom, že lepší kurz je jen do 1000 EUR jsi věděl, SEPA instant zatím naše banky neumí, snad jen KB se nedávno někde chlubila, že zrychluje SEPA platby. Pokud je tedy ten Revolut fakt tak super (sám používám často a dlouho), tak jsi u něj měl zůstat a nestěžovat si tady...
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 8. 3. 2021 13:48

Upřímně, miluju lidi, co se tu na všechno ptají jak debilové a pak dělaj chytrý a všechny okolo označují jako debily, retardy ... To je jako nějaká frajeřina? (To nic, to jsem si zase pobrečel já.)

Jinak sice okamžité SEPA banky neumí, ale posílám často EUR z naší ČSOB do slovenské UCB a když dám dopoledne příkaz, odpoledne (i poměrně brzy - do 14:00) tam jsou. Stejně tak když dostávám avíza ze zahraničí při platbách na náš účet. Je mezi tím rozdíl cca jako mezi naší okamžitou a D+0. Z praxe po Evropě to nikdy netrvalo déle něž D+1.
Naposledy upravil drkarel dne 8. 3. 2021 14:03, celkově upraveno 2
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Aldapo 8. 3. 2021 13:58

To drkarel:

Ano, jsem rozčarován z toho že ty platby tak dlouho trvají, ale jak jsem psal pokud je to to nejlepší co naše banky nabízejí nezbyde mi než se s tím smířit a doufat ve zlepšení v budoucnu :) .

To Kolem.jdouci:
Ano věděl jsem, ale nečekal jsem že bude i po tom telefonu. Řekněme že víc mě zarazilo to jak (ne)informují o odepsané platbě,délka převodu a to že kdybych si nezavolal na infolinku vůbec se v danou chvíli nedozvím že platba neprošla z důvodu že cosi si tam ještě dnes budou šolichat a mám to zkusit zítra.
Aldapo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 8. 3. 2021 14:07

Ono to bude zčásti tím, že jsi účet založil a hned použil. (Nevidím do správy systému a do IT, ale mám představu, že nějak musí celý systém aktualizovat a že se to neděje úplně furt.) Ty notifikace sis taky teprve nastavil. Mně chodí notifikace spolehlivě a v přijatelném čase. Určitě to není vždy hned, ale těžko říct, zda je vina za případné zpoždění u nich nebo u mě, nebo na obou stranách.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod hgfdsa 8. 3. 2021 14:09

Pozor na to, konverze 1000 Euro nabidne už horši kurz, chce to zadavat po cca 900 Euro nebo po 25000 Kč.
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod blackwork 8. 3. 2021 14:19

Moneta vyjde líp než Roklen jo???
blackwork
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aldapo 8. 3. 2021 14:38

Mě to dávalo dnes 26,39-26,44 přičemž jsem dělal směny od 26,39 do 26,41 ostatní jsem jim odmítal vše po 1000Euro. Takže si tím s tou 900 nejsem jistý, zkusil jsem si tehdy simulovat i 75 Euro a bylo to podobné.

-- 8. 3. 2021 14:46 --

drkarel píše:Ono to bude zčásti tím, že jsi účet založil a hned použil. (Nevidím do správy systému a do IT, ale mám představu, že nějak musí celý systém aktualizovat a že se to neděje úplně furt.) Ty notifikace sis taky teprve nastavil. Mně chodí notifikace spolehlivě a v přijatelném čase. Určitě to není vždy hned, ale těžko říct, zda je vina za případné zpoždění u nich nebo u mě, nebo na obou stranách.


Pokud je mi tvrzeno v bance kde jsem dnes byl že je vše nastaveno a projde mi i platba bankovnictvím jako úspěšná, tak není divu že jsem pohoršen nad tím že si tam musí ještě něco honit přes den. Ten email jsem si v žádném nastavení samo sebou nezadal, byla to klasicky možnost při platbě jako políčko na "odškrtnutí", což jsem provedl. Inu mají ještě co dohánět.
Aldapo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod italik 8. 3. 2021 15:04

Já se musím jen smát omlouvám se ,ale nevím jestli jste měli někdy učet v Německu. Naše banky co se týká služeb IB MB atd jsou na mnohem vyšší urovni. A platí se tam za všechno. Jedina banka s učtem zdarma je tam DKB. Tak mi tady někdy to stěžování připadá směšné
italik
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Aldapo 8. 3. 2021 15:07

Máš pravdu, některé příspěvky bagatelizující zjevné nedostatky jsou mi směšné také. Každopádně rád si měním zkušenosti.
Aldapo
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků