Ne, hlásí "Internet banka není dostupná.
Vážená klientko, vážený kliente,
v současné době není Internet Banka dostupná. Zkuste se prosím přihlásit později. Na odstranění problému pracujeme."
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
limec píše:13.1. Jsem zadal o zruseni KK, kartu 14. zablokovali za leden jsem stihl udelat utratu pres 3000 kc takze bych nemel platit poplatek za vedeni karty, ale 12.2. Mam vystaveny vypis za leden a chteji po mne 49 kc za vedeni karty, to je jako normalni?
drkarel píše:Ono to bude zčásti tím, že jsi účet založil a hned použil. (Nevidím do správy systému a do IT, ale mám představu, že nějak musí celý systém aktualizovat a že se to neděje úplně furt.) Ty notifikace sis taky teprve nastavil. Mně chodí notifikace spolehlivě a v přijatelném čase. Určitě to není vždy hned, ale těžko říct, zda je vina za případné zpoždění u nich nebo u mě, nebo na obou stranách.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků