MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod iglooo 2. 7. 2019 20:12

Oni to ale takto v podmínkách napsané nemají, takže lepší bude, když se na to nikdo spoléhat nebude a všichni jim to budou pěkně oznamovat, dokud ty podmínky nenapíšou zcela jasně.

Za povšimnutí stojí ještě také bod

"37. Úhrada nákladů, které lze připsat Klientovi. Klient se dále zavazuje neprodleně Bance uhradit nad rámec její odměny a Poplatků
veškeré další náklady, jež jí vzniknou v souvislosti s uzavřením, změnami a ukončením smluvního vztahu s Klientem, jakož i se zřízením
změnami a ukončením zajištění dluhů Klienta bez ohledu na osobu, která dala jistotu, zejména notářské, soudní, správní a jiné
poplatky, náklady na nadstandardní dokumentaci, náklady na právní služby a služby znalců a daňových a ekonomických poradců,
překladatelů a tlumočníků."

Z toho jsem pochopil, že klientovi mohou naúčtovat prakticky cokoliv budou chtít. ;-)
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 2. 7. 2019 21:54

iglooo píše:Všeobecné produktové podmínky

30. Prohlášení Klienta. Klient prohlašuje, že:
...
c) oznámí Bance jakýkoli Případ porušení s jeho podrobným popisem a uvedením opatření, která byla nebo budou přijata za účelem náprav takového stavu, a to do 3 Pracovních dnů poté, co k této události došlo.

31. Případ porušení. Případem porušení je každá z následujících událostí:
...
c) ... pokud neprokáže zdroj peněžních prostředků;

Kdo jste dosud bance neprokázali zdroj peněžních prostředků, měli byste jí oznámit případ porušení. :D :roll:

Proboha ty podmínky jsou naprosto jasné, jen to chápání textu zde hapruje. Kde z toho plyne povinnost Klienta prokazovat zdroj sám od sebe? A kdy a v jaké lhůtě? Totální nonsens
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavelxz 2. 7. 2019 22:26

chrudimi píše:Já už mám konečně vyjádření někoho schopného, nejdřív mi odepsala infolinka, že mi neporadí a poté se ozvala telefonicky slečna, že eviduje nedokončený proces založení a jestli jsem u nich neměl dříve nějaký produkt (měl jsem KK), že tam mám stále aktivní IB, takže předala kolegům požadavek, aby ho zrušili a já abych počkal přes půlnoc a zítra už by to mělo jít.


Tak mně dnes volal nějaký maník z technické podpory, že prý účet nelze založit z interních důvodů banky, které nesdělují. Překvapilo mě to, neboť jsem pátral ve své paměti, jestli jsem někdy měl něco do činění s Moneta nebo všemi předchozími názvy, Agrobankou počínaje. Vůbec na nic jsem si nevzpomněl. Žádné kreditky, účty, nic podobného. Tento přístup banky mě principiálně s**e, otázkou je, jestli moje nas**ní bude tak velké, abych se motivoval s tím něco dělat. Jako první krok mě napadá banku vyzvat o sdělení informací, které o mě evidují dle zákona na ochranu osobních údajů.
Pavelxz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod marvy 2. 7. 2019 22:29

Můžete tedy potvrdit, pokud založím online a zašlu 3 kačky,že je bez sankce ten debet 200 ? :-) :hm
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 2. 7. 2019 22:48

Pavelxz: Jj, napiš přímo jejich pověřenci pro ochranu osobních údajů, na základě GDPR.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 7. 2019 23:29

Marvy, těch 200 Kč NENÍ debet, tedy záporný zůstatek. Jde jen o rozdíl mezi zůstatkem účetním (z toho se počítají úroky) a disponibilním (tedy to co lze bez zrušení účtu vybrat, ten je o 200 Kč nižší s zobrazuje se větším písmem). Tedy když je na účtu účetně 0 Kč (hned po založení), ukazuje to sice disponibilních -200 Kč, ale úrok v tomto případně není žádný, kladný ani záporný, z nuly nic nevzejde :). Tedy nenechat se děsit a koukat na zůstatek účetní. Mě tak také těch -200 Kč disponibilního zůstatku svítilo až do dnešní příchozí platby a nechalo mě to v klidu :)
Naposledy upravil minarjo dne 3. 7. 2019 17:02, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod chrudimi 3. 7. 2019 06:20

Tak po včerejším zásahu technické podpory, kdy mi, dle jejich vyjádření, deaktivovali IB, které zůstalo aktivní po zrušení KK, se dnes konečně podařilo dokončit proces založení. :tleskani
chrudimi
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 7. 2019 06:59

Tak jsem se ptal na limity a bylo mi napsáno, že pro převod SU-BU limit není (situace bez BU mě nezajímá), ale je tam limit na počet transakcí směrem z SU na BU, a to 36 za rok, což je pro mě poměrně překvapivá informace.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 3. 7. 2019 07:04

minarjo: to je fakt, tak dík. :-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod tmx643 3. 7. 2019 07:22

drkarel píše:Tak jsem se ptal na limity a bylo mi napsáno, že pro převod SU-BU limit není (situace bez BU mě nezajímá), ale je tam limit na počet transakcí směrem z SU na BU, a to 36 za rok, což je pro mě poměrně překvapivá informace.

A to je někde uvedené? Já si všiml, že je tam počítadlo 999 převodů na jiné účty (v jiných bankách a cizí v mmb). Což sice působí jako málo, ale zásoba je to určitě na 10-20 let. 36 ročně je už dost víc limitující. Přitom je tam ta možnost, že se ti peníze na a ze spořáku přesouvají samy dle zůstatku na bú.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 7. 2019 07:43

Jj, taky mi přijde a přesně na ty automatické převody, které jsem si nenastavil, jsem položil doplňující dotaz. Nevím, kde je to napsáno, ale ani jsem to moc nehledal. Kde je to počítadlo?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 3. 7. 2019 08:03

Tak to by mne zajímalo ty limity na převod ze SÚ na BÚ jestli je to skutečně omezené pouze na 36/rok a pokud ano tak jestli je toto omezení někde uvedené nebo jestli se někde zobrazuje počet zbývajících převodů. Pouze 36 převodů ze SÚ na BÚ za rok je trochu málo a pro někoho to může být omezující. Já v IB u převodů prostředků vidím uvedené pouze toto:
UPOZORNĚNÍ: Z Vašeho spořicího účtu lze uskutečnit pouze 999 převodů na cizí účet nebo účet u jiné banky. Zbývá 999 převodů.
Ohledně počtu převodů ze SÚ na BÚ tam nikde nic nevidím.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod iglooo 3. 7. 2019 08:58

Zamyslel se už někdo nad tím, proč mmb najednou nabízí tak zbytečně vysoký úrok na spořáku?
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 3. 7. 2019 09:21

Asi zjistili, ze na ty jejich 1,2 % na Sporeni 1 nikdo moc nereagoval.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 3. 7. 2019 09:23

Těch 36 (staré spořicí účty Genius) resp. 999 převodů je počet převodů za rok a podle mého názoru to tam u těch nových účtů zůstalo jen z důvodu, že takto mají pro spořicí účty nastaven systém (dříve byly zdarma 3 převody měsíčně a za každý další se platilo tuším 6,- Kč).
Klidně by tam mohlo být asi 9999 převodů, ale asi ten, kdo to tehdy programoval, tam zřejmě nastavil do atributu možnost jen 3 znaků.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků