MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod iglooo 9. 7. 2019 06:04

O tom je tady ale řeč. Otázka byla na "limit v ib na odchozí platby".
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod goropes 9. 7. 2019 06:33

Nevíte jestli jde online založení TOM (s odměnou 1000,-kč) pro člověka bez pasu a bez ŘP?
resp druhý doklad nahradit třeba kartičkou pojištovny, rodným listem apod?
goropes
Diskutér

Odeslat příspěvekod myšpulín 9. 7. 2019 06:42

iglooo píše:Každopádně ale, proč je v této podmínce

"Akce platí pouze pro nové klienty a pro klienty, kteří neměli od 1. 1. 2018 u MONETA Money Bank otevřený běžný účet nebo jakýkoli jiný produkt."

spojka 'a'? Nemělo by místo ní být spíše něco jako ", tj."?

Tak nový klient je ten co u nich neměl nikdy nic, v té druhé podmínce to umožňují těm co u nich něco měli, ale ne letos.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 9. 7. 2019 07:07

vlazy píše:
U našich spořících účtů, tedy i u Spoření 2, může majitel nebo disponent s peněžními prostředky nakládat volně bez jakéhokoliv omezení jak do výše částky, tak do počtu transakcí.
Z toho vyplývá, že u spořících účtů v MMB nejsou žádné limity na výši částky ani na počet transakcí. Jediný limit u odchozích plateb je pouze disponibilní zůstatek na účtu.

To jsou ty typické odpovědi infolinek, z kterých tak rosteme. Pro ně je papírově zřejmě Spořící účet bez limitu, jen jaksi zapomněli, že disponibilní zůstatek na účtu není jediným limitem odchozích plateb - je jím ještě DENNÍ limit IB, a ten je už součástí smlouvy o účtu, nastaven na 50.000. Nevím, jestli to někdo zkoušel, ale divil bych se, kdyby tuto smluvní podmínku porušili a nechali převést více. Lze změnit, ale aktivně ze strany klienta. Týdenní nebo měsíční limit omezen není. Pokud někdo zkoušel limit prolomit, nevím. Na takovou odpověď banky bych reagoval a zeptal se, jak jde dohromady smluvní ustanovení s tím, co odepsali.
vlaju
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 9. 7. 2019 07:13

Díky. Zkoušel jsem to a ve formuláři Převod prostředků se pak nelze dostat do kroku číslo 2 s chybovým hlášením "CHYBA: Částka - zadaná částka překračuje povolený limit. Výši svého limitu zjistíte v Osobním nastavení, v menu Změna hesla a správa kanálů."
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 9. 7. 2019 07:50

To je transakcni limit na IB, zvysit lze na pobocce.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 9. 7. 2019 07:56

O to tady teď ale nejde. ;-)
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 9. 7. 2019 08:06

Ale jde.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 9. 7. 2019 08:43

vlaju píše:
vlazy píše:
U našich spořících účtů, tedy i u Spoření 2, může majitel nebo disponent s peněžními prostředky nakládat volně bez jakéhokoliv omezení jak do výše částky, tak do počtu transakcí.
Z toho vyplývá, že u spořících účtů v MMB nejsou žádné limity na výši částky ani na počet transakcí. Jediný limit u odchozích plateb je pouze disponibilní zůstatek na účtu.

To jsou ty typické odpovědi infolinek, z kterých tak rosteme. Pro ně je papírově zřejmě Spořící účet bez limitu, jen jaksi zapomněli, že disponibilní zůstatek na účtu není jediným limitem odchozích plateb - je jím ještě DENNÍ limit IB, a ten je už součástí smlouvy o účtu, nastaven na 50.000. Nevím, jestli to někdo zkoušel, ale divil bych se, kdyby tuto smluvní podmínku porušili a nechali převést více. Lze změnit, ale aktivně ze strany klienta. Týdenní nebo měsíční limit omezen není. Pokud někdo zkoušel limit prolomit, nevím. Na takovou odpověď banky bych reagoval a zeptal se, jak jde dohromady smluvní ustanovení s tím, co odepsali.

Jednoduchý. Odpověď MMB si uložit, pokud to pak nepůjde, tak jim to hodit na hlavu a rovnou vyčíslit vzniklou škodu. Customer support nemůže jen tak beztrestně poskytovat nepravdivé informace.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 9. 7. 2019 08:55

Je to slovíčkaření, nakládat s prostředky na účtu lze bez limitu ... neznamená lze přes IB bez limitu. A transakční limit pro IB lze navíc zvýšit, tak nechápu, co řešíte?
Naposledy upravil suram dne 9. 7. 2019 10:55, celkově upraveno 1
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod fanyn3 9. 7. 2019 09:09

V IB to maj napsane:

Z bezpečnostních důvodů je možné zvýšit limity Internet Banky na pobočce MONETA Money Bank, přes Telefon Banku nebo můžete využít Zákaznický servis na lince +420 224 443 636.
fanyn3
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jir.vesely 9. 7. 2019 09:58

Jako přesně jak píše suram... Několik dní tady řešíte, kde je co napsaný, místo abyste zvedli telefon a řekli, že chcete nastavit limit v IB třeba 150 místo 50. Proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě... Chápu, že problém jde vidět ve všem, ale je tohle opravdu tak strašné?
jir.vesely
Návštěvník

Odeslat příspěvekod iglooo 9. 7. 2019 10:10

Je. Banka si nesmí dovolit podávat nepřesné a zavádějící informace.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod bbrother 9. 7. 2019 10:18

vlaju píše:
Jen si dovolím upozornit na následující větu, která je v podmínkách asi všech spořících účtů:
Pro každého klienta může být bankou zřízen pouze jeden Spořící účet, který je veden pouze v českých korunách.

Tahle věta evidentně případ nevyřeší. Právěže se mi založit druhý spořák povedlo a taky jsem se divil. Ta věta lze zřejmě vykládat tak, že když se v těch podmínkách mluví o spořáku typu Spoření, tak jde o jiný Spořící účet než u podmínek typu Spoříto. Každý má své produktové podmínky, kde je sousloví "Spořící účet" definováno ve smyslu "Spořící účet typu Spoříto", dále jen "Spořící účet", souběh různých kategorií je tímto umožněn a není v rozporu s podmínkami.


Přesně tak. Také jsem si založil dva účty s úročením 2%. Jeden je typu "Spořicí účet Spoříto", druhý je typu "Spořicí účet Spoření 2". Zmiňovaná věta z podmínek se vztahuje ke "Spořicímu účtu Spoříto". Ten mám jen jeden.

Že jde o rozdílné účty, je kromě názvu, zřejmé i z toho, že u "Spořicího účtu Spoříto" není žádný povinný minimální zůstatek (celá vložená částka je disponibilním zůstatkem), zatímco o "Spořicího účtu Spoření 2" je minimální zůstatek 200 Kč (disponibilní zůstatek je o 200 Kč nižsí).
bbrother
Návštěvník

Odeslat příspěvekod sirius1983 9. 7. 2019 11:07

iglooo píše:Je. Banka si nesmí dovolit podávat nepřesné a zavádějící informace.


To je sice teoreticky pravda, ale prakticky se to děje zcela běžně.
Taky nerozumím tomu, že má někdo potřebu to takto teoreticky pitvat, místo toho, aby to prakticky vyřešil s pracovníkem banky.
sirius1983
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků