MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ab84 18. 7. 2019 19:45

Na podesáté mi to doklady vzalo, zobrazilo mi to i mojí smlouvu, poslali mi to do emailu, včetně instrukcí k identifikační platbě. A dopadne to jak? Úplně stejně, platba mi přijde zpátky na účet s omluvou a pozváním na pobočku...
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 18. 7. 2019 20:55

ja si dal vnitrne jen dva pokusy a vyslo to, starej iP 5S a na druhej.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING a Creditas. Miluju. :) Taky tento Říjen.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlaju 18. 7. 2019 21:38

Různé fotky. Ale vidím, že zkušenosti jsou taky různé..
vlaju
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 18. 7. 2019 22:01

Mám na obou dokladech fotku stejnou a hned první pokus byl úspěšný.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod kajer 19. 7. 2019 06:20

Tom Ucet zalozen pres web. Pri zakladani nebyla zminka, ze je moznost i pres apku...
Takhle budu asi jeste zbytecne navic parovat mobil s bankou predpokladam.
Nicmene zalozeno pondeli 15.9. pred pulnoci 4xfoto a vse na prvni pokus.
Problemy vyse jsem nemel.
Po 23:00 prisel mail... : "Abyste svůj nový účet mohl/a začít používat, pošlete si na něj 3 Kč z Vašeho stávajícího účtu. Tím se nový účet aktivuje.
Jakmile budou peníze na účet připsány, pošleme Vám SMS a Vy můžete svůj nový účet začít naplno využívat."


Rikam si fajn, 16 maj penize a muzu tedy prevadet a zalozit sporak.
16-cteho utery volam... -mate platbu? -ano platba v poradku dorazila a je pripsana. Jeste vam kontroluji fotky a taky v poradku... -ale je toho moc musite byt trpelivy pracovnici provadi kontrolu a je toho moc.
Ouha mame patek mail/sms nic... a prej toho maj moc a nestihaj provadet overovani -stav vcera(ctvrtek) po zavolani a urgenci.

Takze veta "Jakmile budou peníze na účet připsány, pošleme Vám SMS a Vy můžete svůj nový účet začít naplno využívat." je nepravdiva -na ucet pripsano bylo a vyuzivat jej nemohu.
Samozrejme nemluve o vete na webu ... : "Zřiďte si u nás účet Tom bez poplatků, plně online a za pár minut. Odkudkoliv chcete."
To jako naschval aby zaporne potenc.kl. odradili? a zustali je ti co budou loajalni?
Pri zrizovani airBank / hellobank a myslim jeste dalsich dvou nic takoveho nenastalo...
kajer
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 19. 7. 2019 06:50

Dle vyjadreni pani z filtrace naboru novych Hejlu na to maji interni system. Mam silny dojem ze ten system je kombinaci velkeho chaosu a Velkeho Bratra. Z jedne IP adres vice uctu na jine jmeno zkatka nezalozite, mj., zadne rodine cerpani bonusu System nestrpi
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 19. 7. 2019 07:16

Asi je to kapacitně stavěné na běžný objem zvědavých nadšenců do IT, kteří nepůjdou první smlouvu založit na pobočku, a ne na vlnu lidí způsobenou kombinací nejlépe úročeného spořicího účtu a bonusu navíc.

V tom případe se s tím teď už nedá nic dělat a nezbývá, než to „vysedět“ – nabrat další lidi pro zrychlení zpracování by trvalo déle, než ta vlna opadne sama.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 19. 7. 2019 08:17

My teda zalozili 2 ucty z jedne ip. Ale naprosto souhlasim s tim, ze cely system evidentne zavisi na podobnych zalezitostech. Neda se verit tomu, ze nekdo projde zalozeni za par minut a po pripsani platby je ucet v tyz den aktivni, a pak se najednou utvori nekolikadenni fronta. Spis je tam nejaky zadrhel a komunikace je stejna jako kdyz vyfotim prazdny papir a banka napise, ze je chyba na jeji strane.

Prosim, co to je za rodinne bonusy? Zakladal jsem pouze kvuli uroceni, oni maji nejake dalsi bonusy?
vlaju
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 19. 7. 2019 09:01

Rodiny bonus tj v pripade ze se nejake rodine podari zalozit vice nez jeden ucet...)) Nam se to podarilo napoprve hned jen me za 1500 a pak uz nikomu i kdyz System Velkeho Bratra posle Sms kod k podpisu a mate uz jen podlat 3kc ktere poslete ale za 3-5dni autom. Sms ze ucet pres mobil neni bohuzel mozne zalozit, to vse absolvano asi tak uz 10x za sebou, asi ma System VB v evidenci svazky neuspesnych otravu cerpacu jen bonusu a ucet vam zkratka nezalozi.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomason87 19. 7. 2019 15:15

U Monety asi nelze změnit login do IB, co?
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod powery 19. 7. 2019 15:16

To by se mi taky líbilo, to číslo si ne a ne zapamatovat ;-)
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod protektor1 19. 7. 2019 15:24

ID lze změnit - nastavení - změna hesla a správa kanálů - změnit ID
protektor1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod iglooo 19. 7. 2019 15:28

Jen na ciselny. Jen jednou mesicne. Zmena neni nikde videzt, ani se nevygeneruji nove dispozice. Ale funguje to :-)
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomason87 19. 7. 2019 18:26

protektor1 píše:ID lze změnit - nastavení - změna hesla a správa kanálů - změnit ID


Tam jsem to hledal, ale nemám to tam...
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 7. 2019 19:59

Také jsem nejprve nenašel: musíš v tom seznamu kanálů nejprve kliknout na internet banku, aby se tam přepnul přepínač, pak už to dole bude, tlačítka jsou závislá na vybraném kanálu :) (po změně ID už tam to tlačítko pak skutečně měsíc nebude, sama aplikace píše že změnit lze jen jednou měsíčně).
A díky @protektor1 za návod, hned jsem si také ten vygenerovaný ID změnil na mnou zapamatovatelný (musí jít tedy o číslo dlouhé 4-16 cifer).
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků