MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod elfin 30. 8. 2019 21:17

Tak já to taky stihl díky info o pojišťovně ( s odměnou i s 2% úrokem), teď se seznamuji s jejich IB a hledám v nastavení možnost pozastavit internet.platby, nebo zvolit limity všech plateb a ono nic - je to jen napevno a nedá se to změnit?
elfin
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 30. 8. 2019 22:17

Jaký by takové pozastavení mělo smysl?
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ninaa 31. 8. 2019 07:05

elfin: v IB máš horní lištu se záložkami, klikneš na záložku karty, pak klikneš na nastavení, kde můžeš změnit parametry jak potřebuješ.
Ninaa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod elfin 31. 8. 2019 08:05

Ninaa - díky za návod, po aktivaci karty šlo vše nastavit dle spokojenosti, časové omezení tam nevidím (limity na týden/měsíc), takže platí až do změny a výše zůstatku na účtu...
elfin
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 2. 9. 2019 21:53

Sním či bdím, úrokové sazby nevidím...

https://www.moneta.cz/dokumenty-ke-stazeni/sazebniky

:-)
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 3. 9. 2019 06:31

Tak sem si bláhově myslel, že ty 2 procenta udrží. :oops:
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 3. 9. 2019 07:01

Pro již založené účty jsou stále u spořícího účtu 2 %, vidím to i v IB.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evelista 3. 9. 2019 08:46

proste moneta je vetsi banka.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento duben.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod farang 3. 9. 2019 09:26

Včera MONETA naúčtovala všem členům naší domácnosti poplatek za vedení internet banky ve výši 49 Kč. Přitom máme pouze SPOŘÍTO, které má vedení internet banky zdarma... Podána reklamace na jejíž vyřízení má banka 30 dní... Myslel jsem, že založením účtů (na několik pokusů) naše trable končí, tak asi ne...
farang
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 3. 9. 2019 11:17

To se mi stalo za červenec, zavolal jsem na infolinku a za 2 hod měl poplatek vrácen.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod elfin 3. 9. 2019 12:19

Platím novou kartou jeden nákup za druhým, už je to víc než 5x a vidím v IB zatím jen jednu zaúčtovanou, ostatní z téhož dne nejsou vidět ani jako nezaúčtované. Je to OK?
elfin
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 3. 9. 2019 16:19

Máš to aspoň na kartě v blokacích?
losalamos
Diskutér

Odeslat příspěvekod farang 3. 9. 2019 18:53

Tak mně borec do telefonu sdělil, že je to oprávněná reklamace, ale na její vyřízení mají 30 dní. Zeptal jsem se, jestli si ze mně dělá pr.del a on to myslel vážně. Tohle je opravdu divná banka, založení Spoříta obstrukce, nastavení limitů na pobočce 20 minut a 10! podpisů - jen na změnu limitů potřebují podepsat hromadu papírů. Dostala mně úřednice, která mi sdělila, že taky nejsou nadšení, když jim tam lezou lidi co si to založili přes net a oni to s nimi musí "dokončovat". Pak jsem zjistil, že tahle banka připisuje úroky od posledního dne předcházejícího měsíce až do předposledního dne aktuálního měsíce, tohle jim programovali v Indii nebo kde? No a teď ta reklamace... U Monety asi človek musí být neustále ve střehu co?
farang
Návštěvník

Odeslat příspěvekod evlo 3. 9. 2019 19:00

maximalne neduveryhodna instituce, ja jsem radeji prevedl penize jinam, i kdyz nabizeji ty 2% na sporaku, tak jim neverim, ze neokradaj nebo neukradnou vsechny penize treba.
evlo
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 9. 2019 19:19

:hm
MirekM.
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků