Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
MP007 píše:Nevím, podle jakého klíče to probíhá, ale oběma s manželkou nám z Monety přišel e-mail "Aktivovali jsme vám Bankovní identitu". V poznámce je pak postup, jak si BI v případě nezájmu zrušit.
Postupuje takto jednostranně více bank? Mám dojem, že AirBank nebo tak postupují všechny? Plynou pro běžnou fyzickou osobu z existence aktivní BI nějaké negativní důsledky/povinnosti, byť "negativní" mohou být jen relativně? Děkuji za věcné odpovědi.
Banka může kdykoli oznámit změnu obchodních podmínek s účinností za dva měsíce (a pokud se ti to nelíbí, zruš účet). Ta změna může být i nová služba, ať to jsou okamžité platby, možnost potvrzovat platby mobilem, „povinnost“ předávat údaje o útratách pro účely reklamní nabídky slev (Air Bank, styď se takhle zkoušet obcházet GDPR), nebo jakákoli jiná legální povinnost pro jednu či druhou smluvní stranu – tak asi i aktivace bankovní identity.obbr píše:Podle mě nemůže banka jen tak z ničeho nic aktivovat něco, o co jste nepožádali.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků