MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod filas81 20. 5. 2018 16:19

máš SZ
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lessani 21. 5. 2018 21:24

Prosím o doporučení do SZ, musím jít založit na pobočku přes apku to nejde, protože jsem byl v minulosti klient a mají už moje osobní údaje. Díky.
Lessani
Návštěvník

Odeslat příspěvekod filas81 22. 5. 2018 06:37

Mně to šlo i přes to že sem byl klient. Pošlu SZ
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 23. 5. 2018 10:14

ptal jsem se v Monetě ohledně těch trvalých příkazů, tak mi napsali: Přeji pěkné odpoledne, pane xy, děkujeme, že jste se na nás obrátil touto cestou. V případě, že jste si Tom účet zřizoval na základě doporučení, pak je opravdu nutné převést účet a všechny platby na nový Tom účet. Samozřejmě pokud trvalé platby na stávajícím účtu nemáte, pak stačí založení nového účtu a zrušení toho původního v rámci Switchingu - převedení. Převedení lze provést ve Smart Bance, kde v levém menu vyberete Změna banky, případně je možné převedení provést na pobočce. Pěkný den Vendula Dukayová Oddělení péče o zákazníky;
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tatatoooo 23. 5. 2018 21:36

filas81 píše:ptal jsem se v Monetě ohledně těch trvalých příkazů, tak mi napsali: Přeji pěkné odpoledne, pane xy, děkujeme, že jste se na nás obrátil touto cestou. V případě, že jste si Tom účet zřizoval na základě doporučení, pak je opravdu nutné převést účet a všechny platby na nový Tom účet. Samozřejmě pokud trvalé platby na stávajícím účtu nemáte, pak stačí založení nového účtu a zrušení toho původního v rámci Switchingu - převedení. Převedení lze provést ve Smart Bance, kde v levém menu vyberete Změna banky, případně je možné převedení provést na pobočce. Pěkný den Vendula Dukayová Oddělení péče o zákazníky;


Udelal jsem to presne tak. Jen prevedeni uctu bez plateb. Vse vyrizeno behem tydne a bonus prisel..
Tatatoooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 23. 5. 2018 22:08

Nevíte jak je možný, že Ge Money zavedla pro účty Genius Gratis poplatek 30 Kč za zasílání výpisů? Udělal jsem ten účet matce, která nemá internet, aby měla účet v bance, ale současně nezůstala zcela "slepá", a teď toto. Přitom slibovali v rámci akce doporučení celoživotní vedení účtu zdarma? Myslel jsem, že banka pokryje tyto náklady z plateb kartou.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod jidis 24. 5. 2018 04:45

GE Money Bank uz neexistuje, nyni je Moneta Money Bank.
jidis
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 24. 5. 2018 06:57

Vedení účtu zdarma a papírový výpis poštou zdarma jsou dvě zcela jiné věci.

Asi jí někdo s tím účtem na internetu bude muset pomoct a občas to za ni zkontrolovat.
losalamos
Diskutér

Odeslat příspěvekod jidis 24. 5. 2018 08:36

Jojo, v dnesni online dobe zbytecne, aby ji papirovy vypis dotovali ostatni klienti. Muzes ji to tisknout sam.
jidis
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 24. 5. 2018 08:38

Tatatoooo píše:
filas81 píše:ptal jsem se v Monetě ohledně těch trvalých příkazů, tak mi napsali: Přeji pěkné odpoledne, pane xy, děkujeme, že jste se na nás obrátil touto cestou. V případě, že jste si Tom účet zřizoval na základě doporučení, pak je opravdu nutné převést účet a všechny platby na nový Tom účet. Samozřejmě pokud trvalé platby na stávajícím účtu nemáte, pak stačí založení nového účtu a zrušení toho původního v rámci Switchingu - převedení. Převedení lze provést ve Smart Bance, kde v levém menu vyberete Změna banky, případně je možné převedení provést na pobočce. Pěkný den Vendula Dukayová Oddělení péče o zákazníky;


Udelal jsem to presne tak. Jen prevedeni uctu bez plateb. Vse vyrizeno behem tydne a bonus prisel..



mně už taky překvapivě první stovka přišla po 5-ti dnech, tak snad vše klapne u těch, kterým jsem doporučoval....
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 24. 5. 2018 08:55

Nedaří se mi založit Tom účet přes telefon, třikrát jsem zkoušel a třikrát mi po pár dnech volali z Komety, že u nich něco zazlobilo ať to zkusím ještě.

Poprvé se mi účet podařilo dotáhnout až k aktivační platbě, ale vzhledem k tomu, že jsem provedl update OS telefonu, tak mám pocit, že došlo právě k těmto problémům. Každý další pokus potom skončil po zadání všech údajů chybou.

Nemáte zkušenosti, co s tím? Nechce se mi jít zřídit účet na pobočku, kde je vstupní bonus nižší. Díky
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 24. 5. 2018 09:08

Ano, ale komu se nepodaří žádost dokončit přes Smart Banku, tak to dokončí na pobočce a dostane i tak 1500 Kč: V případě rozpracované žádosti na založení účtu v aplikaci Smart Banka, mohou být klienti
kontaktováni call centrem MMB, které jim pomůže se založením běžného účtu Tom. Na
základě rozhovoru s call centrem může dojít k situaci, kdy bude klient odkázán na OM MMB,
kde si účet Tom musí založit. V takovém případě bude klientovi vyplacena odměna 800 Kč
(po splnění všech nutných podmínek uvedených v těchto Podmínkách) a do 30dní od
vyplacení odměny, bude vyplacena zbývající část odměny (700 Kč).
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pracant1 24. 5. 2018 16:43

Také bych poprosil o doporučení do SZ. Děkuji předem.
Pracant1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod filas81 24. 5. 2018 19:05

poslal jsem do SZ
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasek06 24. 5. 2018 21:03

Pokud by měl ještě někdo zájem, nabízím kód na založení do SZ.
Curve karta promo kód na £5: LMGTQ
Vasek06
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků