MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 12. 7. 2019 16:38

ab84 : aktuální 12.x verze ? Jen se ptám, protože jsem za poslední dobu více či méně byl u zakládání asi 7 účtů přes SB a vše vždy proběhlo na první pokus.
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 12. 7. 2019 17:01

Tak zvýšení limitu na 99 999 999 Kč na pobočce naprosto v pohodě. Chce to mít jen asi 40 minut volného času, 4 až 5 podpisů a je hotovo.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod netlik 12. 7. 2019 17:36

Ohledne zvyseni limitu na pobocce ja byl hotov asi za 20 minut i s cekanim, podpisy asi 2.
netlik
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 12. 7. 2019 19:23

A už jste zvyšovali limity na kartě u Creditas? Tam je to na hodinu a pak ještě jednu návštěvu. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod sysgen 12. 7. 2019 23:08

Jak je to s případným výběrem ze spořáku Spoříto s těmi 2% p.a.? V informacích o produktu píšou "Peníze máte k dispozici ihned bez výpovědní lhůty", ale v podmínkách (https://www.moneta.cz/documents/20143/1 ... 042019.pdf) o tom není zmínka, jen že závazek ze smlouvy je ukončen dnem uplynutí jednoměsíční výpovědní doby...
sysgen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod iglooo 12. 7. 2019 23:34

Ze spořicího účtu si peníze můžeš převádět prakticky libovolně (do výše limitu).

Ukončení závazku ze smlouvy - to je o něčem jiném.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod netlik 13. 7. 2019 11:52

Jdou nějak zobrazit odchozí platby s budoucí splatností u uživatele, který disponuje pouze spořicím účtem? V IB mám pole ÚČTY A TRANSAKCE neaktivní, zřejmě protože nemám BÚ. Jak pak ale zrušit/upravit/zkontrolovat platbu s budoucí splatností, když ji v IB/SB není možné zobrazit?
netlik
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 13. 7. 2019 12:32

Ano:

Záložka Spoření -> klik na číslo účtu -> [[Přehled převodů prostředků]]

a dál už je to zřejmé :-)

-- 13. 7. 2019 12:48 --

netlik píše:Ohledne zvyseni limitu na pobocce ja byl hotov asi za 20 minut i s cekanim, podpisy asi 2.


Zajímavé také je, že ty dokumenty vyrobené na pobočce už nepřipomínají koncept, jako ty vygenerované online. Každopádně, texty se v detailech liší...
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod netlik 13. 7. 2019 15:50

iglooo: To je přesně ono, co jsem potřeboval. Škoda, že chlapík na infolince mi tento postup neporadil (nevěděl o něm), přitom budoucí transakce i pro SÚ lze zobrazit (on tvrdil opak). Díky!
netlik
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 14. 7. 2019 12:31

Nechtěli jsem se nechat odradit a zkoušeli jsme zakládat Spoříto asi 10x, vždy povzbuzeni hláškou, že chyba je na jejich straně a že příště to určitě už půjde. Ta hláška je evidentně mimo, protože pokud systém vyhodnotí, že fotografie si nejsou podobné a vyhodí chybu, tak to má spíš napsat, že je problém s podobou obličeje a že půjde účet založit zřejmě pouze na pobočce. Univerzální hlášku tam nechávají i v případě, že se vyfotí bílá zeď - chroupe, srovnává a pak se omluví. Po asi 10 pokusech fotek v různých světelných podmínkách a s různou rychlostí otáčení hlavy mě napadlo, že může být chyba už ve fotografiích na dokladech. Vyměnili jsme tedy ŘP za pas a napoprvé prošli. Mohu doporučit, kdo má problém a má tuto možnost. Napadají mě 2 možnosti, proč to zafungovalo: Buď systém vyhodnocoval nesoulad mezi podobou OP a ŘP, s pasem už problém neměl, nebo také takto: systém nedovolí opakovanou žádost a původní žádost tam visí a jen dělá, že pracuje na nových fotografiích, změnou formuláře na pas pak jde systém jinudy a začne se tím zabývat. Tak nebo tak, prošli jsme, teď jestli ještě něco nestornují zpětně po založení (až tam mezi fotkami uvidí tu bílou zeď..).
vlaju
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 15. 7. 2019 19:11

premisa: genius gratis jsem rusil k 9/18, dnes v 1 rano jsem zakladal sporito a první pokud přes fotografovani nevysel, banka rekla at to zkusim znova a zadarilo se. Posilam z creditas 3kc a v 12 pisu na chat zda tam muzu jiz poslat finance, pani mi rekla ze ještě ne, ze jsou nejake technikalie ale ma to prioritu jedna. Ve 2hodiny sms ze uz mam login do ib, peníze jsem teda daval primo na kase, kde je ještě podepsat dispozicni opravneni, ze vkladam na svůj ucet zdarma, hotovo, jsem happy :)
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING a Creditas. Miluju. :)
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boromir (novy) 16. 7. 2019 12:52

Netušíte zda se dá někde odstranit či zrušit starý spořící účet, kde bylo 1,2 procenta a teď mi tam překáží, když už mám nový s 2 %. To se tam budou hromadit ty nové a nové spořáky??
boromir (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 16. 7. 2019 13:17

V IB. Menu : Spoření - spořící účty - zrušit
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 16. 7. 2019 13:35

Tak v mobilni aplikaci iOS to zrusit nejde, takze asi jenom na PC.

Jinak "diky" Genius Gratis mi stacilo si Sporito "nakliknout", bez skenovani dokladu, xichtu a dokladani stolice. :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boromir (novy) 16. 7. 2019 17:51

Já mám taky ještě Genius Gratis. Vyplatí se přejít na Spoříto? Je to k něčemu dobré??
boromir (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků