Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Po včerejším update aplikace (a nové registraci, protože se mi to předtím taky deaktivovalo) se zdá, že vše funguje.Pajkyt píše:Jsem jediný, kdo má poslední dobou problém s aplikací na iPhone? Aplikace často padá. Při použití TouchID se do aplikace vůbec nedá přihlásit. Zacyklí se a otisk vyžaduje opakovaně. Po třetím pokusu o přihlášení aplikace spadne a přístup se deaktivuje v bankovnictví, takže musíte znovu provést novou aktivaci.
A co zákon podle kterého by měl být převod provedený ve lhůtě D+1?kamarad.michal píše:po podepsání příkazu k úhradě v internetovém bankovnictví , příkaz leží v bance a je tam poznámka: čeká na schválení bankou a už je to tam 2 dny.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků