Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Mám účty a karty i v některých jiných bankách, ale s něčím až tak hodně zmatečným jsem se v souvislosti s aktivaci nové obnovené karty nesetkal. V IB se datum expirace vztahuje k nové kartě, ale stav aktivní ke kartě stávající s končící platnosti. Pokud si dobře pamatuji tak v jiných bankách to mají tak, že v IB jsou obě karty (původní a nová) a každá má uvedené jestli je nebo není aktivní. Také nechápu k čemu je dobrá ta údajně možná aktivace přes IB když ji pak stejně je třeba dokončit výběrem z bankomatů. Něco takového musel vymyslet asi nějaký velmi chytrý člověk.Vážený pane XXXXXX,
zasílám Vám podrobnosti k platební kartě. Není třeba se obávat, proces obnovy zafungoval správně.
Protože už původní/starší platební karta prošla obnovou, zobrazuje se v internetovém a mobilním bankovnictví nové datum expirace 03/23 (k novější kartě), ale stav aktivní se vztahuje stále ke stávající kartě, a to proto, abychom v den obnovy nezablokovali původní kartu a stále umožňovali přístup k finančním prostředkům.
Doručenou obnovenou kartu lze za současného běhu stávající karty aktivovat výběrem z bankomatu (vložení do ATM, zadáním PINU a výběrem hotovosti). Jakmile se aktivuje obnovená platební karta, tak se původní karta zablokuje.
Další možností je vyčkat do vypršení platnosti starší platební karty, a poté bude karta zneplatněna. Ale protože je již vyrobena obnovená karta, změní se stav na "Připravena k aktivaci". Pak je možné kartu aktivovat i přes internetové bankovnictví a dále dokončit aktivaci výběrem z bankomatu. Všechny výběry z jakéhokoliv bankomatu jsou zdarma, stačí vybrat minimální částku.
Těší nás, že využíváte služby naší banky, v případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit. Jsme zde pro Vás na bezplatné lince 800 888 009 nebo emailu info@creditas.cz
Přeji Vám příjemný páteční den i krásný víkend
Nyní je otázkou jestli ti jejích vývojáři budou ochotní se tím zabývat a jestli to nakonec neskončí tzv. zametením pod koberec. Nevím jestli ta aktivace karty se dá považovat za složitější, ale asi není taková jak ohledně toho informují klienty.Vážený pane XXXXXX,
mrzí mě, že je aktivace platební karty složitější a Vaše náměty na úpravu procesu aktivace karty a informací v dopise ráda předám našim vývojářům.
Co se týče samotné aktivace, jak zmínila kolegyně v předchozí zprávě, prosím o její dokončení prostřednictvím výběru z bankomatu. Úspěšným výběrem je platební karta kompletně aktivovaná a následně ji můžete využívat naplno.
Věřím, že se dokončení aktivace karty zdaří a budu moc ráda za informaci, zda je vše v pořádku.
Pokud je potřeba cokoliv doplnit, jsme zde pro Vás na čísle 800 888 009 nebo na emailové adrese info@creditas.cz
S přáním příjemného dne
To sice ano, ale také tu jeden (lukaszv) psal, že to má stejně jako já a tak se nesnaž podsouvat, že to co tu ohledně toho píšu nemůže být pravda.A1rh- píše:tak nevím, několik nás tu napsalo, že aktivace v posledních dnech nám proběhla standardně,
S tím plně souhlasím, ale je vidět, že u Creditas to tak není. Možná s tou aktivaci karet něco v poslední době dělali a u těch co kartu aktivovali ještě předtím to proběhlo trochu jinak než nám co to zkoušíme nyní.A1rh- píše:pokud je nějak nastavený systém tak by asi měl fungovat stejně pro všechny klienty.
To mne samozřejmě také.A1rh- píše:Mě předem informovali, že mi karta končí a posílají novou,
To já jsem se také díval do IB a mobilní aplikace, ale pod danou kartou tam a ani nikde jinam žádnou možnost aktivace nemám. Mám tam ale v detailech té karty nelogicky uvedené, že karta je aktivní.A1rh- píše:když přišla tak jsem šel nějak logicky automaticky do mobilní banky, kde jsem pod danou kartou našel možnost Aktivovat, to jsem udělal a žádný další problém nevidím.
Pokud ho nechceš vidět tak ho samozřejmě neuvidíš.A1rh- píše:Takže nevidím nějaký systémový problém,
Psal jsem tu, že "Možná, že jsem na nějakou aktivaci kliknul aniž bych si uvědomil na co klikám, ale to si už nepamatuji.". Psal jsem tu také i to, že jsem s tou novou kartou nemohl zaplatit na internetu i když ji v IB mám označenou jako aktivní což nasvědčuje, že aktivní ve skutečnosti není. V odpovědi z banky ohledně toho mi napsali, že datum expirace se vztahuje k novější kartě a stav aktivní ke stávající. Mají tak v detailech karty sloučené 2 karty v jednu což je hodně matoucí a není z toho patrné který údaj se vztahuje ke které kartě a ani nikde neinformují, že se jedná o 2 karty sloučené do jedné. Každý si tak může o tom myslet cokoliv, ale asi ne to jak je to ve skutečnosti.A1rh- píše:sám jsi říkal, že vlastně nevíš, jestli už jsi ji neaktivoval.
Nejen u mne.A1rh- píše:Za mě to funguje, nemůžu vyloučit že u tebe došlo k nějakému individuálnímu problému.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků