Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod wit.cz 23. 5. 2020 22:31

Mně volali z pevné z Olomouce, ale zarazil jsem je hned zkraje, že není potřeba vysvětlovat zrušení účtu, když už ani IB nefunguje. Tak jenom procedila, že to přijdei poštou a tam přišlo potvrzené zrušení. Zbytečný hovor i dopis.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peliculiar 28. 5. 2020 22:27

hopo.hopo píše:Jako ať na to koukám jak na to koukám, tady se prostě píše "Sazba 1,6 % p.a. na Spořicím účtu + platí až do 30. června", žádnej odkaz na nějaký podmínky nebo něco.
Už to dali pryč. :-D

Fandím těm, kteří to dotáhli k finančnímu arbitrovi, já jsem na to nervy, energii a čas neměl, takže účty Creditas mám už dlouho vynulované. Přinejmenším do doby než budou mít produkt, který mi bude dávat smysl.
peliculiar
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iglooo 28. 5. 2020 23:33

Dohledat se ten důkaz stále dá. A důkazy se pro finančního arbitra vždy hodí...
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod y2key 29. 5. 2020 10:39

Odkaz stále na jejich webu funguje. A i kdyby to stáhli, tak rozeslané maily už jsou nevratné důkazy.
y2key
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 29. 5. 2020 11:03

Ale nefungoval. Prostě to tam zase vrátili zpátky.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 29. 5. 2020 18:09

Měli to rozbité pro všechny aktuality, ne jen pro tuhle jednu.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 31. 5. 2020 02:23

Od 1. 6. se ruší možnost předčasně z TV vybrat 20% jistiny.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Fox21 31. 5. 2020 15:04

Od 1.6 do 14.6 ještě vyhlašují akci ,,Zvýhodněný termínovaný vklad'' pro stávající klienty, kteří mají uzavřenou smlouvu nejpozději letos do 30.4. Platí pro prvních 1 000 založených vkladů.

Zvýhodnění platí u vkladů na 1 rok a 2 roky. Při jejich aktuálně nabízených sazbách je to přesto hrozně málo.

1 rok - 0,4% + 0,6%
2 roky - 0,6% + 0,6%
Fox21
Diskutér

Odeslat příspěvekod HankaDu 2. 6. 2020 11:51

Mobilní aplikaci čeká vylepšení. Snad. https://www.penize.cz/mobilni-bankovnic ... hee-skonci
HankaDu
Návštěvník

Odeslat příspěvekod redhaven 2. 6. 2020 12:02

Obchodní oddělení CB mě nabídlo v rámci urovnání reklamace Veřejného příslibu, jen 1,5% na 4 měsíce a tu jejich gold kartu. Prý ale mají pravdu oni. Tak jsem jim řekl, že necháme tedy rozhodnou FA ČR. :D Myslím, že nikomu tady nedali 1,6%, jak tu někdo o pár řádků psal.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod iglooo 2. 6. 2020 12:09

Jim bylo jasné už předem, že pravdu nemají. A jsou si toho moc dobře vědomi. :pozor :pozor :pozor
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 2. 6. 2020 12:28

redhaven píše: Myslím, že nikomu tady nedali 1,6%, jak tu někdo o pár řádků psal.

Mně se podařilo dohodnout obnovení sazby 1,6% v původně slíbené podobě, s dopočítáním úroků i zpětně. Gold karta jako kompenzace problémů. Už jsem to psal, není to běžný výsledek, tak to tady zapadlo.
vlaju
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 2. 6. 2020 15:29

redhaven píše:Obchodní oddělení CB mě nabídlo v rámci urovnání reklamace Veřejného příslibu, jen 1,5% na 4 měsíce a tu jejich gold kartu. Prý ale mají pravdu oni. Tak jsem jim řekl, že necháme tedy rozhodnou FA ČR. :D Myslím, že nikomu tady nedali 1,6%, jak tu někdo o pár řádků psal.

Takže jsme pouze dva co se nenechali uplatit žlutou kartou s CP a týdenním limitem 100 tis. k výběrům na 3 roky zdarma? :-D :-D :-D Mimochodem ten stejný limit jsem si vydupal hned na běžné kartě.

83A7DA1C-81A4-42F6-AF36-076F58D69093.jpeg
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mate59 2. 6. 2020 19:08

Souhlasil jsem s 1,5% na 4 měsíce na 2,5 mil.,o kartu jsem neměl zájem,při telefon. hovoru jsme se dohodli,že tímto je reklamace k mé spokojenosti vyřízena,dnes došel email k vyřízení reklamace,že je neopodstatněná a zamítají ji.Asi jen pro forma.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod y2key 3. 6. 2020 09:09

Těch, co to řeší s FA bude více. Taky jsem se nenechal jejich obchodním oddělením zlomit gold kartou. Jasně jsem jim řekl, že FA to vyřeší. Oni, že to chápou, na rovinu mi ten obchoďák řekl, že ten poslaný email byla chyba. Omlouval se snad 10x :)
y2key
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků