Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 3. 6. 2020 09:35

Odvolání proti vyřízení reklamace zamítli, takže taky zbývá FA. Už jsem žádost připravil, ale odeslat to budu moci až za pár týdnů, až budu v ČR.

Ten poslaný e-mail nebyla chyba, to byl legitimní obchodní záměr, který banky normálně používají. Jestli tu akci vyhodnocovali v únoru, tak si mohli spočítat, kolik na tom díky zvýšení sazby ze strany ČNB a přílivu peněz vydělali. Ještě za to mohl někdo pobrat mimořádné prémie. Samozřejmě zpětně to vypadalo v dubnu úplně jinak. Ale to je holt život.

Jinak to se stane v podnikání každýmu. Já taky někdy někomu něco nacením a nakonec se ukáže, že je to z nějakých důvodů pod náklady a s cenou už se hýbat nedá. Je si z toho potřeba vzít ponaučení a příště to udělat líp. Je to ale v zásadě chyba a ztráta moje, těžko se nějak můžu snažit zpětně okrást zákazníka, jako to předvedli oni. Ale i tam to chápu, v takových institucích bude koncentrace bezpáteřních méně bystrých managorů vyšší.

-- 3. 6. 2020 10:37 --

Ještě jestli sleduje tuhle diskusi nějaký právník, tak by to byl i dobrý námět na (hromadnou) žalobu, a to nezávisle na výsledku u FA.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 3. 6. 2020 09:52

y2key píše:na rovinu mi ten obchoďák řekl, že ten poslaný email byla chyba


no a teď jestli to máš nahraný a je hotovo...
hopo.hopo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lenka_2 3. 6. 2020 09:59

Ne, nebyl to legitimní obchodní záměr, byla to hloupost. E-mail posílali jen stávajícím klientům, nebyla kolem toho žádná kampaň pro neklienty. Čili žádného nového klienta tím nezískali, jenom se těm stávajícím zbytečně zavázali k něčemu, co pro ně později bylo obtížné splnit.
Lenka_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iglooo 3. 6. 2020 10:03

xls píše:Ještě jestli sleduje tuhle diskusi nějaký právník


Tak určitě to tady sledují právníci z Creditas. :potichu

hopo.hopo píše:
y2key píše:na rovinu mi ten obchoďák řekl, že ten poslaný email byla chyba

no a teď jestli to máš nahraný a je hotovo...


A určitě to mají nahrané v Creditas. Takže by si měl FA vyžádat tuto nahrávku, která se jistě neztratí... :hm
iglooo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod y2key 3. 6. 2020 10:14

Tak jasně, že to mám nahrané. Ale na druhou stranu je to jen obchoďák, nikoliv názor právníka. Právníci mi mají ještě kontaktovat.
Nevím, co pro to mám více udělat - má to FA, má to ČNB. Mně stačí, když Creditas oficiálně uzná chybu a vymyslí vhodnou kompenzaci.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 6. 2020 10:37

Tak mně tedy volal nějaký oblastní či alespoň pobočkový ředitel a představitel banky, a to jménem banky … xls to, Lenko, popsal dobře. Mám pocit, že ten e-mail rozesílali v době, kdy se objevily výhodnější/stejně výhodné nabídky jinde (Trinity?, Moneta?), tj. chtěli si stávající klienty (resp. úspory) udržet, v době, kdy vcelku legitimně očekávali růst sazeb … nevyšlo to, což je riziko podnikání, ale jejich.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod vlaju 3. 6. 2020 10:47

Lenka_2 píše:Ne, nebyl to legitimní obchodní záměr, byla to hloupost. E-mail posílali jen stávajícím klientům, nebyla kolem toho žádná kampaň pro neklienty. Čili žádného nového klienta tím nezískali, jenom se těm stávajícím zbytečně zavázali k něčemu, co pro ně později bylo obtížné splnit.

Mohlo jít o nedopatření, hloupost, taky mi připadá příliš zahrávat si takto hazardně s pověstí. Ale pozor, ta informace byla na webu u spořáku v jeho základním popisu, tedy nešlo jen o adresný email a těžko postřehnutelnou aktualitu na webu. Svítilo to tam na nové klienty docela jasně ještě několik dní před změnou úročení. Za ty měsíce kampaně to mohlo skutečně přilákat reálné klienty.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 3. 6. 2020 10:52

y2key píše:Tak jasně, že to mám nahrané. Ale na druhou stranu je to jen obchoďák, nikoliv názor právníka. Právníci mi mají ještě kontaktovat.
Nevím, co pro to mám více udělat - má to FA, má to ČNB. Mně stačí, když Creditas oficiálně uzná chybu a vymyslí vhodnou kompenzaci.


Reklamaci ti zamitnou a pak muzes podat odvolani, to je dalsich 30 dnu, jen si tim natahuji lhuty a chteji, aby klienti sami vybrali :-))

-- 3. 6. 2020 11:54 --

xls píše:Odvolání proti vyřízení reklamace zamítli, takže taky zbývá FA. Už jsem žádost připravil, ale odeslat to budu moci až za pár týdnů, až budu v ČR.


Copak u vas nefunguje posta :-))

Mezikontinentalni airmail snad dojde do 15 dnu tak jak tak nebo snad ne? :-))) To je tak, kdyz nekdo nepochopil, k cemu je datova schranka/je liny pouzivat EPO, ktere ve vysledku setri cas i obcanovi (pokud je gramotny). Ja udelal napoprve podani k dani z nemovitosti s tabletem ve vane :-)

Ot:
Podotykam, ze predtim jsem s tim ztracel cas u spravkyne, ktera ani nic nevedela o pokute 2000 za papirove a ani jsem nikdy zadnou pokutu nedostal, i kdyz DS mam od zacatku, a vzdy se hodne tedim na to, az mi nekdo prozradi tu tvrzenou nevyhodu DS
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod y2key 3. 6. 2020 11:43

Výběr neznamená, že s jejich snížením úrokové sazby souhlasíš.
Jinak sice si tu všichni myslíme, že Creditas ten spor má jasně prohraný, ale je potřeba myslet na to, že i FA může rozhodnout ve prospěch banky a určit, že se v podstatě nic nestalo.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 6. 2020 11:46

ŽÍLOVÁ: Ty moje drobátka! Jak už jsou samostatný. Jdou na poštu a pošlou telegram.
ŽÍLA: Prosím tě, vždyť je jim každýmu dvaatřicet. :D
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod vpe 3. 6. 2020 11:48

Žíla, ten co udelal sebevrazdu a s nim reditel banky v Tachove? Pred 25 lety? :-))

-- 3. 6. 2020 12:49 --

y2key píše:Výběr neznamená, že s jejich snížením úrokové sazby souhlasíš.
Jinak sice si tu všichni myslíme, že Creditas ten spor má jasně prohraný, ale je potřeba myslet na to, že i FA může rozhodnout ve prospěch banky a určit, že se v podstatě nic nestalo.


Vyber znamena, ze ti zadna skoda nevznikla a nevznikne a niceho se nedomuzes. Kolikpak jsi vyhral sporu s bankami?
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 6. 2020 11:52

Tak, že neznáš klasiky českého humoru, mě nepřekvapuje, a že nechápeš pointu, taky ne. :) ono je to pro "náročného diváka".
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod vpe 3. 6. 2020 11:57

Me prekvapuje, ze ty neznas historii bankovani v Cechach :-)

Cimrmana sem netahej, na tom ja uznavam jen to, jaky komercni uspech s tim udelali, jinak je to chleb pro ... :-)
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 6. 2020 11:58

Tvoje logika je, jako vždy, úžasná. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 6. 2020 11:59

Hlavně ten Žíla není pro @vpe AKTuální téma :).
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků