Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 7. 2020 01:19

mbodlak73:
Richee jsem nikdy nepoužíval a tak nemohu to s touto aplikaci porovnávat. Dát do aplikace co nejvíce produktů které banka umí proč ne, ale ať to je přehledné a všechno dobře funkční. Stávající aplikace Creditas je sice nic moc, ale dá se na to zvyknout. Snad ta nová nebude horší, ale na hodnocení si musíme ještě nějaký čas počkat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 29. 7. 2020 08:31

Přišlo už někomu nějaké vyjádření FA ČR ke kauze Credišmejdů ? Leží mě na poště psaní s dodejkou a pruhem.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 31. 7. 2020 23:48

Rudý peklo nemá datovku?
proletáři všech zemí…
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 1. 8. 2020 09:05

Mě poslal FA jen dopis s vyžádáním si dalších dokumentů, a to dost velkého počtu.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 1. 8. 2020 09:35

Kolik asi stála pozornost od Creditas pro FA, aby se v tom zbytečně nešťáral? Tady v tomto kocourkově, kde je každý druhý orgán uplatitelný, jak děvka z balkánu, je problém cokoliv právně napadat.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod culti 2. 8. 2020 13:57

Zdravím,
ohledně kauzy Garance úroku 1,6% do 30.6.2020. Ihned po neúspěšné reklamaci a odmítnutí veškerých "vábniček" od Creditas, aby urovnali dobré vztahy jsem to začal řešit s FA. Nejprve asi po měsíci a půl si dovyžádal další spousta dokumentů i těch, co jsou veřejně dostupné na webu banky. Poté ještě ujišťující telefonát, že takových případů mají hodně a že určitě je to na dobré cestě k vyřešení k mé spokojenosti. Po doplnění za další asi měsíc a půl přišel dopis, s tím, abych doložil právní nárok, kde jsem požadoval dodržení garance úrokové sazby 1,6% do 30.6.2020, případně úročení dalších dnů, pokud již toto nebude možné. Lednový email, kde se k tomu banka zavázala mají od samého začátku, ale ten zřejmě neberou jako vhodný argument. Odvolávají se na to, že garanci do 30.6.2020 již není možné logicky dodržet a úročení dalších dnů není nikde garantované.
Jsem z toho docela zklamán. Předpokládal jsem, že FA bude email ohledně garance od Creditas postačovat, ale zřejmě toto neberou a i kdyby ano, tak lhůta je promlčena. Nevím, jak dále postupovat a vysvětlit jim o co vlastně jde. Zdá se mi, že to nechápou a nebo nechtějí pochopit. Nevím, co bych jim měl více dokládat. Je to můj první kontakt s FA a tak v tom nejsem ostřílený. Pokud by jste měli nějakou radu jak dále postupovat, tak klidně napište. Jasně, vím, že je možnost se soudit, ale o tom zatím neuvažuji. Pořád si říkám, že by měl FA to vyřešit bez soudního sporu.
culti
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 2. 8. 2020 15:54

Když to nedokážeš vysvětlit FA, nevysvětlíš to ani soudu. U soudu vyhrává právo (=lepší právník) a ne spravedlnost.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 8. 2020 16:05

culti píše:... doložil právní nárok, kde jsem požadoval dodržení garance úrokové sazby 1,6% do 30.6.2020, případně úročení dalších dnů, pokud již toto nebude možné. ...

Tohle asi není přesná citace, že?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlaju 2. 8. 2020 18:21

Napadá mě, že chtějí dokument, ve kterém jste žádal o dodržení garance a o náhradu úroku, který nepřipsali. Tedy zřejmě takto formulované podání reklamace. Aby bylo jasné, co po nich chcete, protože obnovením úročení do 30.6. Vás nepotěší, protože už je po datu. Třeba to neznamená zatím výhru banky.
vlaju
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 8. 2020 18:41

Jo, to bych si myslel taky, ale nemělo by to být takto napsáno.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 2. 8. 2020 18:42

culti píše: odmítnutí veškerých "vábniček" od Creditas, aby urovnali dobré vztahy

Tak to asi ta zásadní chyba.

§ 1 zákona 229/2002 o finančním arbitrovi:
culti píše:Arbitr usiluje zejména o smírné vyřešení sporu.

Pokud nad smírným řešením ohrneš nos, pak nevím, co si od řízení i FA slibuješ.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 8. 2020 18:53

Veškeré "vábničky" byly ze strany Creditas nabízeny pouze telefonicky a přijde mi, že nenahrávaně (protože nebylo žádné upozornění v tomto smyslu). Smírné řešení je sice řešením sporu, ale musí být akceptovatelné pro obě strany. Nabízené řešení, pokud si dobře pamatuji, nebylo rovnocenné způsobené "újmě/škodě". Myslím, že na zlatou debetku většina lidí kašle.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 2. 8. 2020 19:04

Mám zatím podobnou zkušenost jako culti výše. Vypadá to, že pro FA je jednodušší buzerovat stěžovatele než řešit podstatu sporu - slíbené a nevyplacené úročení.

Nemáte nápad, jak v téhle souvislosti řešit náklady, které na to člověk vynaloží? Ono vyhledání těch 20 papírů, co jsem jim posílal jako doplnění, taky nějaký čas zabere, stejně jako původní stížnost, reklamace a další komunikace s bankou, hlavně když se to snaží ti šmejdi i FA zbytečně komplikovat.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 2. 8. 2020 19:14

Každý účastník řízení před FA nese své náklady sám.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 2. 8. 2020 20:51

A s bankou taky? Tak v tom případě nevidím nejmenší důvod přistupovat na nějaký smír.
xls
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků