Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod libol 20. 4. 2020 18:02

hopo.hopo: já jsem mobilitu nevyužil hlavně proto, že (jestli si dobře vzpomínám) se přes ní nedá vypovědět spořák.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod RomannX 20. 4. 2020 18:22

Nedávno jsem v Creditas rušil několik nevyužívaných spořících účtů přes IB a v pohodě.
RomannX
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wit.cz 20. 4. 2020 18:24

Za jak dlouho přišla odpověď nebo došlo ke zrušení?
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RomannX 20. 4. 2020 18:27

Dva,tři dny. Napsal jsem jim čísla účtů, které chci zrušit. Poslali mi online "dohodu o ukončení smlouvy o účtu", kterou jsem podepsal, oskenoval a poslal zpět. Všechno.


... na základě Vaši žádosti Vám zasíláme dokumenty potřebné k ukončení účtů. Prosíme Vás o:

- kontrolu dokumentů
- doplnění čísla účtu pro výplatu případného kladného zůstatku
- podepsání dokumentů dle podpisového vzoru
- zaslání pomocí zprávy ve Vašem Internetovém bankovnictví zpět Datum ukončení prosím nevyplňujte, bude doplněno v den přijetí dokumentů Bankou, tj. v den ukončení účtu.

Jestliže nemáte možnost dokumenty vytisknout, kontaktujte naši bezplatnou infolinku na čísle (+420) 800 888 009 nebo nás můžete kontaktovat na e-mailu info@creditas.cz – dokumenty Vám zašleme doporučeným dopisem.
RomannX
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Fox21 20. 4. 2020 18:51

RomannX
Jak jsi účet zakládal, že máš u nich podpisový vzor - pobočka, kurýr ? Kdo zakládal online, tak vzor nemá a zrušení možné není. Na to mi rovnou odepsali :

Z důvodu, že u Vás neevidujeme podpisový vzor, by bylo třeba jeden výtisk ukončovacích listin, které Vám zašleme poštou, nechat úředně ověřit.

Celý proces zrušení účtu je nastaven u Creditas opravdu velmi nešikovně a složitě. Asi je to záměr, aby to nemuseli řešit.
Fox21
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod RomannX 20. 4. 2020 19:11

Zakládal na pobočce, takže tam můj podpisový vzor měli. Ale myslím, že v době coronaviru by měli vyjít vstříc a nedělat problémy s osobními kontakty.
RomannX
Návštěvník

Odeslat příspěvekod y2key 20. 4. 2020 20:55

pivinecek píše:Me taky odepsali vseobecny blabol, tak jsem jim vylozene napsal,ze chci pouze strucnou odpoved na email z konce ledna,kde pisou garanci 1,6 % p.a. a ted ro nedodrzeli a pripsal jsem jim tam, at si daji zalezet na odpovedi, protoze v pripade neuspokojive odpovedi, poslu cely mail na FA.

Okamzite prisla odpoved, ze budu kontaktovan vedenim banky.

Zatim se vsak nikdo neozval. Uz je to zhruba tyden.


Tak už někoho z Vás kontaktovalo vedení banky? Mně to po dvou vyměněných mailech napsali taky a zatím stále nic. Myslíte, že už se mohu obrátit na FA, když Creditas přestala komunikovat?
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lenka_2 20. 4. 2020 21:31

Na vyřízení reklamace mají 30 dní. Samozřejmě lhůtu využijí maximálně.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlaju 20. 4. 2020 21:44

Na FA je prý možno se obrátit teprve po neúspěšné reklamaci - tedy ne jen pokud Creditas přestala komunikovat, ačkoliv slíbila, že zavolá jejich (dlouhé) vedení.
Nepodáním reklamace se tedy vše prodlužuje. Mně to naštěstí po výměně emailů hodili hned do reklamace, ale vidím, že pak zřejmě ještě upravili strategii.
Tedy využijí maximálně lhůtu po jakou lidé nepodají reklamaci a pak využijí maximálně lhůtu na reklamaci.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jerry666 20. 4. 2020 21:54

U Creditas se mi přes mobilitu podařilo zrušit spořící účet, jen to dost dlouho trvalo.
jerry666
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod y2key 20. 4. 2020 22:28

Co znamená přesně podání reklamace? Já jim napsal mail na info@creditas.cz a hned jsem uvedl do předmětu Reklamace, ale při odpovědi předmět zprávy změnili na "Info z banky". Pak jsem jim napsal, jestli mohu jejich odpověď považovat za výsledek reklamace a na základě toho mi napsali, že se mi ozve vedení banky.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlaju 20. 4. 2020 22:39

Nevím. Radši bych to podal znovu nejen s předmětem Reklamace, ale i s jasným textem "podávám reklamaci", nebo nějak jestli to jde v IB. Já od nich dostal i číslo reklamace, když mě do ní hodili, takže jestli nenapsali, že ji přijali, tak ji nepřijali. Jaké jsou přesné náležitosti, nevím, ale tady je další důkaz, že se snaží dělat maximální obstrukce, protože když klient napíše do předmětu Reklamace, tak by to přece jako reklamaci brát mohli. Nechtějí..

-- 20. 4. 2020 23:46 --

Můžeš sem prosím dát ten text emailu o tom, že zavolá pan ředitel a vše urovná? Docela mě zajímá. Přijetí reklamace je jasné:

"Vážený pane XXX,
Vaše reklamace byla přijata Bankou CREDITAS, a.s. dne 03.04.2020 pod číslem xxxxxx. Na řešení Vaší reklamace nyní pracujeme. O výsledku budete informován co nejdříve, nejpozději však do 30 kalendářních dnů od data přijetí reklamace."

A když vidím datum přijetí reklamace, tak je vidět, že tou dobou ještě asi postupovali nějak normálně, pak to museli upravit...
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod y2key 20. 4. 2020 22:50

Dle reklamačního řádu jsem podmínky pro podání splnil. To, že ji možná nepřijali a účelově změnili předmět komunikace není můj problém. Jasně jsem se jich zeptal, jestli jejich poslední zprávu mohu brát jako výsledek reklamace. Na to napsali, že se mi ozve vedení. O případném záměru dořešení s FA jsem je upozornil.
Tedy dám jim 1 den na to, aby mi vedení kontaktovalo a pak se obracím na FA. Nemíním se s nimi dále dohadovat, protože to nikam nevede. Věřím, že FA se toho chopí.

Jo, vypadá to, že se na ně sesypalo těch reklamací asi moc a tak se rozhodli, že to spíše budou individuálně řešit s tím, že každému zavolají a domluví se s ním(očekávám, že ve prospěch požadavků klienta). Vypadá to, že FA se bojí, protože jakmile jsem napsal o FA, tak hned přišlo právě o tom, že vedení banky mi bude kontaktovat.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 21. 4. 2020 01:49

Co presne reklamujes, ona byla nejaka garance na tom 1,6% SU+?

misem píše:Docela by mě zajímalo, o kolik miliard po tom "pasákovu" rozhodnutí Creditas přišla.


Jak to myslis prisla :-)
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 4. 2020 07:22

vlaju píše:Na FA je prý možno se obrátit teprve po neúspěšné reklamaci - tedy ne jen pokud Creditas přestala komunikovat, ačkoliv slíbila, že zavolá jejich (dlouhé) vedení.
Nepodáním reklamace se tedy vše prodlužuje. Mně to naštěstí po výměně emailů hodili hned do reklamace, ale vidím, že pak zřejmě ještě upravili strategii.
Tedy využijí maximálně lhůtu po jakou lidé nepodají reklamaci a pak využijí maximálně lhůtu na reklamaci.

Omyl, na finančního arbitra je možné se obrátit i v případě, že banka nekomunikuje. Ono jinak by to ani nemělo smysl, třeba Unicredit mi nereagovala celkem měsíc a půl na moje zprávy přes IB, reagovat začala právě až po zahájení řízení přes finančním arbitrem.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků