Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod wit.cz 6. 5. 2020 18:45

Fox21 píše:wit.cz
U mě to proběhlo nakonec na pobočce, abych se vyhnul zmíněné administrativě z mé strany. Nikdo tam nebyl, tak to šlo vcelku rychle. Účty byly zrušené okamžitě na místě. Po přihlášení do IB pouze prázdná stránka s informací, že nemám žádný aktivní produkt. IB přestalo fungovat druhý den. V tomto ohledu spokojenost oproti ostatním, kde začne běžet lhůta 30 dní a ani tu někdy nedodrží.

Mě to donutilo nainstalovat konečně software, který umí plnohodnotně editovat pdf :-) Mimochodem za slovem "Datum" na straně klienta jim chybí dvojtečka, občas jsem ji tam doplnil :D Celkem to bylo 7 pdf, 7 účtů i s Richee platformou. Jen nevím, co ten podpisový vzor...
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 6. 5. 2020 19:07

hodil jsem tam normalne podpis z acrobatu, uploadoval nadvakrat 7 pdfek a ucty zruseny snad do druheho dne
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 6. 5. 2020 19:09

ano, SÚ je na jakékoliv vklady, proste co bude ležet na spořáku, se bude uročit 1,5 % p.a., mám nyní Wustenrot do konce roku 2020 za 1,7 % p.a. Takže Creditas jedine skrz rozložení rizika a fondu pojištění vkladů by přicházel v úvahu.
Furt blekotal ten pán z Creditasu že čnb nyní sníží úrokové sazby (jo, asi sníží) a tím se oháněl a myslel si co nabízí za hit ten spořák za 1,5 % p.a.
K dispozici zaměstnanecké slevy na Samsung
promo kódy v mém profilu (zeměkoule u jména) nebo SZ. Revolut, Vivid Card, Raiffeisenbank, IN100 české dráhy.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 6. 5. 2020 19:36

Tak mi taky včera skoro po měsíci poslali odpověď na reklamaci, která řeší obšírně všechno možný, jen ne to, co jsem reklamoval. Zároveň tam bylo zmíněný nějaký odvolání proti vyřízení reklamace, tak jsem jim ho obratem poslal, aby neřekli, že jsem se to nesnažil řešit, než to pošlu FA.

Případná pobočka nehrozí, na ni to mám tak 10 tis. km. Žádných 1,5 % bych stejně nepodepsal, protože to nebudu potřebovat.
Naposledy upravil xls dne 6. 5. 2020 21:25, celkově upraveno 1
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod čulibrk 6. 5. 2020 20:55

@pivinecek: Jsi měkej, měl jsi žádat MC WORLD ELITE SILVER nebo že to dáš k FA. :lol:
MasterCard Gold je nic moc. :mrgreen:
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 7. 5. 2020 00:29

pivinecek píše:Me taky dnes volali, odmitl jsem 1,5% p.a.na 4 mesice a trval jsem na odpovedi proc lzou ohledne garance, ze tu odpoved poslu na arbitra, ze mi jde o princip a prihodil jeste gold kartu zdarma na 3roky. To uz jsem vzal. Ma ta karta krom family pojisteni nejaky vyhody? Jsem se jeste nedival.


Takze misto odpovedi jsi se nechal uplatit a vzal jsi o 0,1% nizsi urok? :mrgreen:
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 7. 5. 2020 06:14

No mate recht Elite Silver je ta s Lounge key, to jsem myslel ze gold to ma taky, cestovni pojisteni mam u csob premium, takze to bude dablovane. Toz to je skoda ze to nema ty lounge.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 7. 5. 2020 06:42

Reálná hodnota té goldky je tam 100,- měsíčně za pojištění, budiž. Salónky nejsou špatná věc, ale nevím, jak to bude aktuální. Teď nefungují ani ty letiště, natož salónky.

Vypadá to, že se Creditas mermomocí snaží dělat všechno možné než uznat nároky klientů a hodit zpátečku. Ještě větší šmejdi, než jsem si myslel.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Korzaik 7. 5. 2020 07:08

Mně napsala nějaké kydy o složité situaci jen paní z péče o zákazníky a že garance do 30.6 byla jen na bonusový úrok 0,5 %, základní sazba je prý vyhlašovaná. Budu to muset formulovat jako oficiální reklamaci.
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod iglooo 7. 5. 2020 07:11

vpe píše:
pivinecek píše:Me taky dnes volali, odmitl jsem 1,5% p.a.na 4 mesice a trval jsem na odpovedi proc lzou ohledne garance, ze tu odpoved poslu na arbitra, ze mi jde o princip a prihodil jeste gold kartu zdarma na 3roky. To uz jsem vzal. Ma ta karta krom family pojisteni nejaky vyhody? Jsem se jeste nedival.


Takze misto odpovedi jsi se nechal uplatit a vzal jsi o 0,1% nizsi urok? :mrgreen:


Jde přece o princip. :mrgreen: :hm
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 7. 5. 2020 08:41

Korzaik píše:Mně napsala nějaké kydy o složité situaci jen paní z péče o zákazníky a že garance do 30.6 byla jen na bonusový úrok 0,5 %, základní sazba je prý vyhlašovaná. Budu to muset formulovat jako oficiální reklamaci.


Z reklamací posílají podobné kydy, asi všem stejné. Ty jejich manipulace základní-bonusový úrok si můžou strčit, hlavní že garantovali 1,6 % do 30.6.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod vlaju 7. 5. 2020 14:50

Pro ty, kteří reklamovali garantovaný úrok: Rozmyslete si, jestli v rámci narovnání vztahů přijmete zlatou kartu na 3 roky zdarma. Na svém postoji vůči garanci totiž přesto trvají a vrátit úročení nehodlají. Aby pak po zaúčtování zdarma slibované karty nevolali za rok s jinou nabídkou na narovnání vztahů..
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iglooo 7. 5. 2020 14:54

Jinými slovy, pokud se všichni nechají uplatit, banka se ke všem (včetně těch uplacených/úplatných) příště zachová podle stejně sprostého scénáře.
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod goropes 7. 5. 2020 15:30

prosím o konzultaci následujícího:
kartou Creditas jsem zaplatil letenky u bravofly (online prodejce letenek), letenky zrušeny kvůli covid aerolinkou, ta peníze vrátila bravofly (potvrzeno), ale bravofly nabízí jen voucher nebo vratku s nějakým poplatkem, který si nechají.
Reklamoval jsem platbu u Creditas, na výzvu banky jsem doložil komunikaci s prodejcem, a přišlo zamítnutí reklamace, že prý banka svoji službu odvedla správně (provedla platbu, kterou jsem autorizoval) a tím to pro ni končí. Jestli jsem obdržel zboží/službu je nezajímá, za to podle nich ručí prodejce, ne Creditas. A nabídli že můžou předat věc k mastercardu jako žádost o chargeback (to jsem celou dobu chtěl, ale neudělali to), no že ale musím souhlasit s jejich poplatkem 15€, pokud žádost bude posouzena neúspěšně.

Podal jsem odvolání v tom duchu, že tento základní prostředek ochrany spotřebitele by měl být dostupný zdarma, ostatně ani v sazebníku nic takového nemají, a neznám banku, která by to zpoplatňovala. A znovu jsem je vyzval k reklamaci formou chargeback zdarma.

Finální odpověď je zamítavá, údajně to po nich chce Mastercard, proto to ani nemají v sazebníku. Tím jsem možnosti odvolání vyčerpal a dále se můžu jen obrátit na finančního arbitra.
Máte někdo zkušenost s chargebackem u Creditas?
Pomůže ten arbirt? (naštvali mne, asi to zkusím)
goropes
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 7. 5. 2020 15:33

Všichni se asi uplatit nenechají. Pro mě třeba nemá ani to úročení, ani karta smysl, návštěva pobočky nahrozí.
Z druhé strany ztráta na úrocích je jasné číslo, takže pokud nabídnou víc jiným způsobem, tak proč ne.

-- 7. 5. 2020 16:39 --

S tou letenkou bych zkusil arbitra. Chtít poplatek, který není v sazebníku, není moc standardní.

Jo, banky jen inkasovat procenta z plateb kartou, od zbytku ruce pryč. Voucher nějakého noname prodejce je dobrý vtip, ne zakoupená služba.

Jinak koukám, že tam v Creditasu nabrali do reklamačního oddělení nějaký divný materiál, ono teda i na pobočkách to od samého začátku vypadalo na naprostý odpad.
xls
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků