>culti
U mne to proběhlo takto:
1.
Stížnost po e-mailu na nedodržení garance sazby 1,6 %
2.
Reklamace
3.
Asi po 14 dnech volal pán "z obchodního oddělení", že je pověřen řešit se mnou reklamaci. Na můj dotaz, jak reklamace dopadla, odpověděl, že ještě neví, ale v zájmu dobrých vztahů mi nabízí termínovaný vklad na 3 měsíce se sazbou 1,6% p.a. a částkou max. do výše zůstatku spoř. účtu. To jsem odmítl. Rozhovor trval asi 10 minut a celou dobu mi naznačoval, že jsem snad jediný, kdo si stěžuje. Ostatní prý pochopili, proč sazbu snížili a že e-mail s garancí sazby nic neznamená, protože je to jen marketing.
4.
Těsně před 30denní lhůtou přišlo zamítnutí reklamace (text je stejný, jako už tu někdo psal, akorát vyměnili oslovení).
Perlička na závěr z infomailu:
-JÁ: "Nezlobte se na mne, ale pokud přijde e-mail s oslovením, kde píšete: "I nadále budeme celý Váš vklad zhodnocovat jednou z nejvýhodnějších sazeb na českém trhu: 1,6 % p.a."
tak to znamená, že I NADÁLE BUDEME CELÝ VÁŠ VKLAD ZHODNOCOVAT JEDNOU Z NEJVÝHODNĚJŠÍCH SAZEB NA ČESKÉM TRHU: 1,6 % P.A. !!!"
-ODPOVĚĎ: "Velice mě mrzí, že situaci takto vnímáte."