Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vpe 4. 8. 2020 18:31

xls píše:
culti píše:ČNB se zatím vyjádřila, abych se obrátil na FA nebo soud.


No a FA se vyjádřil, že to má řešit ČNB (což by vyplývalo nakonec i z informací na stránkách ČNB). Holt na úřadech jsou tak nedostatečně placený, že už to nestačí, aby hejbli prstem.


To samy na ERU :-) A na financnim urade chteji 10.000 Kc jako poplatek, kdyz po nich chces tzv. zavaznou informaci :-)))
proletáři všech zemí…
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kajicek94 4. 8. 2020 19:01

Zdravím,
dospěl z Vás někdo u té (ne)garance sazby spořícího účtu k nějakému "nevšednímu" (nejlepšímu) řešení/kompenzaci?

Já osobně to s Creditas řešil reklamaci, kde mi odepsali, že je sazba dělená na základní a bonusovou a že mám smůlu - zamítnuto. Na to mi však volal ředitel nějakého oddělení a ptal se, co si představuji za kompenzaci - probírali jsme i možnost původní úrokové sazby, ale sdělil mi, že v případě mojí částky na spořícím účtu by to pravděpodobně nemělo smysl, což má pravdu. Požádal jsem jej tedy o zlatou kartu (mě osobně připadá užitečnější její vedení na 3 roky zdarma, než platit 200 Kč/měsíc) a vyhověl mi, i přes tu zamítnutou reklamaci z "kompetentního" reklamačního oddělení, což je diskutabilní, zda je slovo "kompetentní" v tomto případě uznatelné.

Zpět k otázce - dostal jste někdo jinou kompenzaci, než případnou zlatou kartu nebo krátkodobou (dočasnou) původní či vyšší sazbu na tom spořícím účtu? Ptám se ze zvědavosti, jelikož mne to zajímá.

BTW taky jsem psal nejdříve na ČNB otázku ve smyslu, cituji
"Mohu Vás tímto poprosit o zahájení potřebných kroků, které by mohli vést k nápravě celé situace? Nebo alespoň poradit, jak postupovat, prosím?"

a v mailu jsem psal, že,
"informace, kde psali garanci (e-mail), vnímám jako právní akt neboli obchodní sdělení, které je závazné" ,

tak na dané jsem obdržel odpověď ve smyslu
"Česká národní banka nemá pravomoc rozhodovat jednotlivé spory mezi Bankou a jejími klienty. Orgánem pro řešení sporu mezi Bankou a klientem je soud nebo Finanční arbitr (https://www.finarbitr.cz/cs/). Česká národní banka Vás však ubezpečuje, že Vaše podání pro ni představuje důležitý zdroj informací o jednání Banky. Vaše podání může pomoci České národní bance k posouzení, zda Banka při své činnosti postupuje v souladu s požadavky právních předpisů, jejichž dodržování Česká národní banka dohlíží a k ověření nastavení interních pravidel a postupů Banky. S ohledem na skutečnost, že šetření Vašeho podání nebylo dosud ukončeno, Vám Česká národní banka sděluje, že prozatím neshledala důvody k zahájení řízení z moci úřední".


Na FA jsme to již nedával, když jsem souhlasil s kompenzací, která, jak uvádím výše, je pro mne dostatečná, ale ze zvědavosti by mne zajímalo, kam až jste se s kompenzací/reklamací dostali. ;-)

Díky za odpovědi, kajicek94
kajicek94
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vpe 4. 8. 2020 19:18

Nabizeli po telefonu stezovatelum tusim 1,5% nebo 1,4? na 4 mesice na tu castku, co jsi mel k rozhodnemu datu na uctu. Nekdo se nechal takhle uplatit.

O nejakem dodrzeni garance nechteli smejdi slyset, podle jejich prohnilych pravniku na ne nikdo nemuze, asi to maji dobre zmaknuty a v oblbovani ovecek umeji chodit, vas nazor muzete napsat majiteli banky: hubacek@creditas.cz
proletáři všech zemí…
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Solymr 4. 8. 2020 19:45

Nové IB: U přehledu plateb vidím druh platby (symboly jako jídlo, doprava, bydlení, služby). Jde nějak vytvořit obálky s každým druhem platby? Aby člověk viděl přehledně, za co utrácí. To by bylo plus nového IB, moc se v něm zatím nevyznám, ale asi to je tím, že mám jen BÚ právě u Creditas, takže není co spojovat a vidět přehledně na jednom místě.
Solymr
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mate59 4. 8. 2020 20:10

Přijal jsem kompenzaci 1,5% na 4 měsíce na 2,5mio.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 4. 8. 2020 20:14

Solymr píše:Nové IB: U přehledu plateb vidím druh platby (symboly jako jídlo, doprava, bydlení, služby). Jde nějak vytvořit obálky s každým druhem platby? Aby člověk viděl přehledně, za co utrácí. To by bylo plus nového IB, moc se v něm zatím nevyznám, ale asi to je tím, že mám jen BÚ právě u Creditas, takže není co spojovat a vidět přehledně na jednom místě.


V mobilní aplikaci se to jmenuje Grafy a Rozpočty. V IB dnes nemám nervy to zkoumat.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equa bank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 4. 8. 2020 20:24

Mě to rychlé klesání úroků donutilo investovat do akcií, první dividenda dala víc než 10 % p.a., takže za mě cajk, nějaká garance 1,6 % p.a. se mi zdá nyní směšná.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod jan.za 4. 8. 2020 20:31

suram píše:Mě to rychlé klesání úroků donutilo investovat do akcií, první dividenda dala víc než 10 % p.a., takže za mě cajk, nějaká garance 1,6 % p.a. se mi zdá nyní směšná.

Co jsi koupil? .)
jan.za
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 4. 8. 2020 20:40

suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod culti 4. 8. 2020 21:30

To samé jako kajickovi mi napsali z ČNB také. Nějak jsem z toho nepochopil, jestli už to je jako uzavřený případ a nebo ještě bude dále probíhat šetření a dají mi ještě vědět.
Jinak je zajímavé, že někomu z Creditas vyhověli a nabídli úročení na určitou dobu s 1,5% nebo 1,4% a někomu prostě řekli, že ne. Zajímalo by mi, jestli to dělali podle nějakého klíče a nebo prostě to byla otázka štěstí, jak se ten den vyspali..
culti
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 4. 8. 2020 21:50

Tak FA mě také psolal požadavek na opravdu velké množství dokumentů, už tam schází jen požadavek na zakládácí listinu banky.
Zřejmě chtějí 99% stěžovatelů odradit, kdopak jim bude posílat v papírové formě VOP banky v papírové podobě.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod psovod78 4. 8. 2020 21:57

Takze Creditas to projde a kdo vi, jak si to u FA pojistili. Klasika.
psovod78
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 4. 8. 2020 22:14

redhaven píše:Zřejmě chtějí 99% stěžovatelů odradit, kdopak jim bude posílat v papírové formě VOP banky v papírové podobě.


Asi jim tam nefunguje internet. :roll:
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equa bank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 4. 8. 2020 22:53

To je standardní, podklady dodává, kdo podání dává.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 4. 8. 2020 23:01

Ty papíry stačí poslat přes internet, takže to zase tak hrozné není.
xls
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků